مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظام یک نواخت پرداخت حقوق برای نیروهای شرکتی ضروری است.

[box]مخابرات ما (سردبیر) – معمولا در سایت مطلب نمی گذارم اما وضعیت نیروهای شرکتی آنقدر برایم مهم است که این را خودم برای انتشار طراحی کردم.[/box]

 

مخابرات ما (سردبیر) – تا یکی دو سال پیش گمان می کردم در سراسر کشور نیروهای شرکتی با یک نظام حقوق حداقلی می گیرند.اما وقتی درست پیگیری کردم دیدم انواع و اقسام قراردادها داریم در اینکه همه را صاحب حق دریافت آن مبلغ بدانیم یا ندانیم بحثی نداریم.اصلا قابل صحبت کردن نیست.

اما در موارد عمومی چرا نباید ما ساختاری یکسان برای پرداخت به نیروهای شرکتی داشته باشیم؟

مگر این ساختار برای نیروهای رسمی وجود ندارد؟ چرا در همین استان الف وقتی نیروهای شرکتی به مخابرات ایران منتقل شده اند بشدت شاکی بوده اند؟ شاکی ای این جهت که چرا بهره وری, کارانه و  اضافه کاری آنان کم شده است!

اگر این سه، قابل دادن است چرا نباید در استان های دیگر یا حتی در مخابرات ایران پرداخت شود؟

اصولا پنهان کردن فیش ها آفتی بوده که به مدیران قدرت مانور زیادی داده! به هیجکس هم توضیح نمی دهند!

این پیامک ی کامنت از طرف یکی از اعضای سایت نوشته شده است.لطفا بدقت بخوانید زیرا که هر خطش حرف تازه ای دارد:

[box]

ن ….

سلام بر سردبیر گرامی
دقیقاً همکار گرامی معمولا مورد هایی که مربوط به پرسنل رسمی هست زود مصوبه میشه و خروجی آن به دست همه می رسه چون زیر نفع هستند اما موردهایی که حق قانونی ما هست پشت هزاران در بسته مسکوت می مونه و هر چه تلاش می کنیم کمتر خبری دستمون رو میگیره ، امسال هم تمام شد ، سال دیگه هم تمام خواهد شد مثل سالهایی که گذشته، بعدش همکار رسمی ما در زیر آخرین پست مدیر عامل می نویسه که درخواست های نیروهای خصوصی برجک نیروهای رسمی را نشانه رفته است چطور شد که در همون متن درخواست پاداش تشویقی برای رفتن از مجموعه را کرده این همکار ، اون گرفتن پاداش حق خودش می دونه و ما اجرا طرح طبقه بندی رو حق خودمون ندانیم !!!! خلاصه سردبیر جااان از این موردهایی که مطرح کردی یک موردش مربوط به ما نیروهای مظلوم شرکتی هست که امیدی برای به ثمر رسیدنش هم نداریم فقط بازگو کردنش نگرانی و تنش ها رو زیاد کرد ، جالب تر اینکه من توی این ۱۴سال که در مجموعه هستم هیچ وقت نه بهره وری گرفتم و نه بقیه پاداش ها رو ، اما انگاری همکارهایی بودند که بهشون پرداخت میشه ( جای خوشحالی داره ) پس رویه یکنواختی برای پرداخت در کل کشور نبوده اگر واقعاً منع نبوده برای پرداخت پاداش ها چرا سلیقه ای عمل شده !!! فقط دریافتی ما حداقل حقوق کارگری بوده این همه سال !!!! چی بگم از این نا برابری ها و حرفهایی که بعضی از همکار ها میگن که واقعا جای تأسف دارد کاش میشد کل مطلبی که همکارمون گذاشته رو اینجا می گذاشتم تا اعضاء سایت خود قضاوت کنند !!! من کلا بر این اعتقاد هستم اگردردی نمی تونیم درمان کنیم دردی بر دردها اضافه نکنیم لحن صحبت همکار رسمی مون خیلی درد آور بود باور کنید همه همکاریم همکارررر

[/box]

باید به سمت شفاف سازی و یکسان سازی برویم.

یکسان سازی با شفاف سازی کامل می شود.وقتی شما پرداخت یکسانی تعریف کردید و پس از آن به کارانه، بهره وری، اضافه کاری و … بعنوان آیتم های افزودنی توجه کردید همه درخواهند یافت که چرا تشویق شده اند یا بر عکس، چرا تنبیه شده اند!

وقتی همکاری در برابر همه تشویق شود , به الگویی قابل فهم و قابل درک برای دیگران تبدیل می شود.ولی چنانچه در خفا و پنهانی چیبش را پر کنید، او خود را صاحب این حق میداند و انتظار دارد هر ماه تکرار شود!

البته تکرار می شود! چرا که مدیر مافوق به دلیل دیگری (رابطه!) به او رسیدگی میکند نه به دلیل توانائی هایش! لذا هرگز سیستم اصلاح نخواهد شد.

من در پاسخ به این کامنت دوست عزیزمان نوشتم:

[box]

سردبیر

ظبقه بندی و .. نه رویاست نه آرزو.حداقلش باید به نظام مناسبی برای پرداختها برسیم.
برای رسیدن به این جایگاه تلاش میکنیم.من و شما و بقیه.
اگر ما تلاش نکنیم این حق از بین نمیره.دیگرانی پیگیری خواهند کرد که ممکنه بقدر ما مودب نباشند.
بنابراین اصلا وارد اختلافات رسمی شرکتی نشین هر کدوم برای خودش زندگی میکنه
رسمی الان یا یکی دو سال دیگه میره لذا اگر چیزی نگیره تمام است
اما شما در سیستم هستید خودتونو با اونا مقایسه نکنید اونا سن پدران شما رو دارن.
نه رسیدگی به وضع شما حق اونا رو از بین می بره نه دادن حق شما اونا رو اذیت میکنه.
تلاش کنید برای رسیدن به جایگاه خودتون از راههای درست و منطقی.خسته هم نشین
من برای رسیدن شما به حقتون خسته نشدم شما هم نباید خسته بشین

[/box]

 

 

880390cookie-checkنظام یک نواخت پرداخت حقوق برای نیروهای شرکتی ضروری است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.