مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخر سال تغییرات را ببندید لطفا!

[box]مخابرات ما – تغییرات مدیریتی در مواقعی خاص مثل ماه آخر سال، درست مثل سمی است که به سیستم تزریق می کنید …[/box][box]مخابرات ما – تغییرات مدیریتی در مواقعی خاص مثل ماه آخر سال، درست مثل سمی است که به سیستم تزریق می کنید …[/box]

نوشته: نادری 80

مخابرات ما – در تغییرات مدیریتی معمولا یک سو راضی است (منتخب جدید) ، سوی دیگر ناراضی (منتخب قبلی).بندرت پیش می اید که دو طرف راضی باشند.

چه هر دو راضی باشند چه هر دو ناراضی، هر تغییر و تحولی در چرخه مدیران روی سیستم تاثیر می گذارد و سیستم باید بتواند زمان مناسبی برای تطبیق در اختیار داشته باشد.

اگر بدنه کارکنان آن قسمت نتوانند یا زمان کافی در اختیار نداشته باشند تا با این تغییر خود را تطبیق دهند دچار عوارض روحی و روانی می شوند.

تجربه نشان داده است حتی در ضروری ترین حالت، تغییرات نباید در زمانهای خاص و منتهی به تعطیلات انجام شود.مثلا وقتی که همه کارکنان درگیر بستن حسابهای پایان سال (یا شش ماهه اول) هستند تغییر در حوزه مالی قطعا عوارض زیادی خواهد داشت.

.

جلوتر می آییم.

تعطیلات سال نو، با عنایت به آداب و رسوم ما ایرانی ها، تمام ذهن و فکر همه را از یک ماه مانده به عید اشغال میکند.

نشانه اش این است که به بهانه انبارگردانی 20 روز به آخر سال، انبار تعطیل می شود! در دوران حاکمیت دیجیتال، بستن حسابهای انبار 20 روز نیاز دارد؟ قطعا خیر! اما دیگر ذهن و فکر همه توسط موضوعی مهمتر اشغال شده و انبار باز هم باشد کار چندانی انجام نمی شود!

تاکید میکنم! با درست یا غلط بودن امری کار ندارم! بلکه مشکلات روز را بیان می کنم.

در روزهای پایان سال، هیچ تغییری در مدیریت ریز . کلان مخابرات مناسب نیست.چرا که نه مدیر جدید می تواند با کارکنانش آشنا شود نه کارکنان این فرصت را دارند.لذا چه بخواهید و چه نخواهید هر دو سوی این رابطه دچار تنش، اضطراب و ناراحتی خواهند شد.

البته بهتر است بگوییم دو تا دو سو! در هر بخش مدیری می رود و یکی می آید! دو بخش درگیر است.

.

حالا می بینیم تغییرات می خواهد هدیه سال نو به کارکنان باشد!

در استانها پس از آنکه نامه صریح مدیر عامل برای توقف اتنصابات صادر شد، عزل و نصب می کنند! آن هم نه یکی! بلکه سه تا و چهار تا و … !

.

تغییرات در ا ینجاها متوقف نمی شود! …

یک سوال ساده ذهن مرا اشغال کرده است:

11 ماه سال را از شما گرفته اند، فقط همین یک ماه آخر باید تغییرات انجام دهید؟

 

880030cookie-checkآخر سال تغییرات را ببندید لطفا!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.