مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شسکام و خدمات اول مخابرات در خط بانک و پرداخت حقوق اسفند.

مخابرات ما – درست هم زمان با پرداخت حقوق نیروهای رسمی, حقوق نیروهای شرکتی-کشوری امروز پرداخت میشود.

[box]مخابرات ما خبرهایش را بسرعت تولید و منتشر میکند.لذا بابت برخی اشکالات ویرایشی بر ما خرده نگیرید.ترجیح ما اطلاع رسانی فوری است.[/box]

.

خدمات اول مخابرات

طبق خبری که از خدمات اول گرفتیم از عصر امروز پرداخت حقوق شروع میشود چنانچه  این،مقدور نشد صبح فردا حقوق واریز خواهد شد. لیست ها بهمراه یک نفر در همین لحظه در بانک است.

گفته می شود تا این لحظه با دو استان حسابها تکمیل نشده است، آذربایجان غربی و قزوین. ولی در مابقی استانها مشکلی وجود ندارد. خدمات اول امیدوار است این دو مورد هم بزودی حل شود.

.

اما شسکام.

این شرکت هم خوشبختانه در تعامل با استانها مشکلی ندارد.لیست استانهای کرمانشاه، تهران، خودرویی تهران، گیلان و گلستان در بانک است و در حال واریزی است.

مابقی استانها چنانچه امروز کارشان تمام نشود فردا واریز خواهد شد.به ما گفته شد به همان ترتیبی که  مابقی استانها در تعامل با شسکام حسا ب و کتاب پایان سالشان را روشن کنند، شسکام نیز لیستهای حقوقی را  به بانک ارسال و پرداخت خواهد کرد.

خبر خوب دیگر این است که شسکام امروز و فردا حقوق واریز میکند ولی به فاصله یکی دو روزه سنوات را نیز واریز خواهد کرد تا با کارکنانش برای سال 96 تسویه کند.

.

خبرهای بعدی

منتظر خبرهای بعدی ما باشید.هر تغییری در شرایط مالی و پرداختی ایجاد شود به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 

878920cookie-checkشسکام و خدمات اول مخابرات در خط بانک و پرداخت حقوق اسفند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.