مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه سایت مخابرات ما برای جذب نیروهای استانی

[box]مخابرات ما – این سایت برای گسترش خبرهای استانی ,نمایندگانی را جذب میکند.[/box]

 

مخابرات ما-  سایت مخابرات ما بعنوان یک خبرگزاری سراسری و رسمی آخرین مراحل ثبت را پی می گیرد. بهمین دلیل بدنبال توسعه گروههای خبری در استانهاست.

اما مهمترین کار ما، پاسخ به نیازهای اعلامی از سوی شما دوستان، خوانندگان و همکاران گرامی است. اما برای آن :

سایت مخابرات ما در نظر دارد در هر استان یک یا دو نماینده جذب کند. این نمایندگان پس از یک ماه آموزش کافی، وارد فضای کار حرفه ای می شوند.

لازم بذکر است در استانهایی که گروههای تلگرامی ما فعالیت میکنند نماینده داریم لذا برای سایر استانها اقدام به ثبت نام خواهیم کرد.

متقاضیان می توانند با مدیر گروه های مخابرات ما و مسئول جذب نمایندگان استانی تماس گرفته و قرار گفتگو بگذارند.

بیشتر فعالیت این افراد خبرنویسی برای استان و دریافت ماموریت شرکت در مراسم مختلف در سطح استان است. بقیه فعالیتها بصورت توافقی است اما قطعا مخابرات ما از هر نوع استعداد, توانائی و مهارت آنان در این راستا حمایت می کند.

علاوه بر این، سایت برای تجهیز رادیوی اینترنتی خود، نیاز به همکاری حداقل دو نفر دارد که بتوانند با نرم افزارهای ویرایش صدا، عکس و تصویر کار کنند. این افراد فقط در شهر خودشان فعالیت های محوله را انجام خواهند داد.

لازم است بدانید چنانچه انشا الله و با همکاری شما، خبرگزاری مخابرات ما راه اندازی گردد مجموعه فعالیت های ما فراتر از مخابرات بوده و فضای ارتباطات را در بر خواهد گرفت. اما همیشه این شما هستید که در کنار ما حضور داشته و هرگز اجازه سکون و رکود را به ما نداده اید. شما مایه افتخار ما هستید بهمین دلیل می خواهیم در روزهای بهتر آینده از شما و فرزندان خوب مخابرات در فعالیت ها استفاده کنیم.

قلب هایمان بهم نزدیک است، لذا حس و حال خوبی در کنار هم داریم.

 

برای این بودن, و این حس، هزینه های زیادی داده ایم لذا قدرش را می دانیم.

سردبیر شما

25 دی ماه 96

**********************

***************

*****

شماره مدیر گروههای مخابرات ما در تلگرام

و مسئول جذب نیروهای استانی در مخابرات ما

09145067586

پی نوشت: متقاضیان باید رابطه کاری با شرکت مخابرات یا اپراتورها داشته باشند.ضمن اینکه این افراد به استخدام سایت مخابرات ما در نمی آیند بلکه بعنوان فعالیت فوق برنامه و افتخاری کار خواهند کرد.

 

862220cookie-checkاطلاعیه سایت مخابرات ما برای جذب نیروهای استانی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام و خسته نباشید.خدمت سردبیر محترم.میخواستم بدونم که مصوبه مجلس در رابطه بارزمندگان هشت سال دفاع مقدس وبا تائید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورخ 2/1/1391 که در قانون پنجساله ششم که دولت را مکلف به این قانون کرده و امتییازاتی را برایاین عزیزان در نظر گرفته که در بن (ث)ماده 88 مشخص گردیده که عزیزانی حداق شش ماه حضور داوطلبانه دارند باید ازمزایاییک مقطع بالاتر را در یافت کننند .چه دولتی چه خصوصی.می خواستم بدونم در مخابرات چه خبر وازکجا باید بپرسیم .و یا اینکه شروع کنیم .واینکه این قانون 42 ماده میباشد با تشکر .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      این قوانین در مخابرات مصوب شده -اخیرا.
      و باید اجرا بشه.اینکه دقیقا چگونه و چطوری اجرا میشه من نمیدونم ولی پس از سالها تصویب شد

نظرات بسته شده است.