مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرقت 80 درصد کابل‌های مخابراتی در سراوان/ ایجاد مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت برای مردم

[box] مخابرات ما -معاون شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه 80 درصد کابل های مسی مخابراتی در حوزه سراوان در زمان کمتر از 24 ساعت به سرقت می روند. [/box]

مخابرات ما (محمد –  ایلنا) –  اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه اینترنتی دهستان پسکوه از توابع شهرستان سراوان سبب نارضایتی بسیاری از مردم این دهستان و روستاهای اطراف آن شده است.

ولی الله حیدری در پاسخ به گلایه‌های مردم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه سرقت کابل‌های مسی پوشش شبکه اینترنت و آنتن دهی دهستان پسکوه و شهرستان سراوان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه 80 تا 90 درصد کابل‌های مسی ارتباطی پسکوه به سرقت رفته اند، اذعان داشت: برای حل مشکلات ارتباطی دهستان پسکوه با شهرها و روستاهای اطراف آن 10 کیلومتر فیبر نوری با هزینه هر متر 50 هزار تومان اجرا شده است که متاسفانه بازهم کابل های آنها به سرقت رفته است .

وی افزود: متاسفانه کابل‌های ارتباطی در کمتر از 24 ساعت به سرقت می‌روند و ماندگاری ندارند که این یکی از معضلات پیش‌روی شرکت مخابرات برای پوشش شبکه اینترنت و آنتن شهرستان‌های حوزه سراوان و پسکوه است.

حیدری در پایان از مردم خواست تا با همکاری و صیانت از کابل های ارتباطی در اجرای شبکه اینترنت و آنتن دهی لازم و تسهیل ارتباطات ،همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکل ارتباط دهی حوزه شهرستان سراوان مرتفع شود.

***

858150cookie-checkسرقت 80 درصد کابل‌های مخابراتی در سراوان/ ایجاد مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت برای مردم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.