مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(5)

[box]مخابرات ما- برای اولین بار خیلی فکر کردیم! با خودمان گفتیم چگونه جواب نامه محترمانه معاونت نیروی انسانی مخابرات را بدهیم.

به این نتیجه رسیدیم که هر چه بگوییم ممکن است نظر شخصی تلقی شود.لذا فضایی باز کردیم تا خود شما در طی هفته جاری , هر روز به یک بخش از نوشته های معاونت مودر نظر پاسخ بدهید.

قبل از هر چیزی باید از مهندس دیانی تشکر کنیم بابت پاسخی که به نامه انجمن صنفی آذربایجان غربی داده است.اینکه سکوت پاسخ دادن شکسته است بسیار ارزشمند است.از قول سردبیر از ایشان تشکر میکتیم.

[/box]

 

مدارک و مستندات : پساما

اما  این بخش  از پرسش و پاسخ با مهندس دیانی این است:

حالا پاسخ شما به این توضیح چیست؟

لطفا از ذکر مطالب احساسی بشدت خودداری کنید.با تکیه به استنادات قانونی, شما هم منطقی نظر بدهید.

*****

 

784250cookie-checkشما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(5)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. علی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر دلسوز و مهربان بخدا استان فارس هم هیچ کدام از این موارد را رعایت نمی کند دریغ از یک ریال که به همکاران شیف داده باشند لطفا پی گیری بفرماید بی نهایت ممنون شما هستیم

  2. طاها عبدالباقی می گوید

    جناب دیانی آیا پرسنلی را که شیفت هستند ودر طول سال در روزهای تعطیل مثل جمعه ها -تاسوعا -عاشورا-ایام تعطیلی نوروز (4روز اول عید وسیزده بدر)وتعطیلات دیگری مثل مناسبتهای ملی ومذهبی ویا روز جهانی کارگر سر کار می آیند بنا به درخواست کار فرما نیست ومصادیقی از عدم اجرای قانون در این خصوص نیست؟
    البته شاید پاسختان این باشد که پرسنل شیفت از این قاعده مستثنی هستند که صد البته اینچنین نیست واگر بر این باور هستید ماده قانونی انرا بطور شفاف بیان فرمایید.

    0

  3. همکار می گوید

    با سلام
    اداره ای که حقوق کارمند را با اکراه پرداخت می کند کی می خواهد تعطیل کاری را بدهد؟ من 28 سال که کار شیفتی دارم و دو سال دیگر باز نشسته خواهم شد ، نه ارتقاع شغلی اینجانب را بابت مدرک تحصیلی که فوق لیسانس هستم داده و نه حق تعطیل کاری و اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیافتد هم در بازنشستگی ما تاثیر دارد و هم در حال امروز ما که حقوق مخابرات فقط از آموزش پرورش بهتر است . فقط معجزه لازم است.

  4. همکار رسمی می گوید

    سلام
    بر اساس تصویب نامه شماره 163955 مورخه 95/12/8 هیت وزیران [ کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به کارکنان اعم از (حقوق ، مزایا، بیمه ، بازنشستگی و سایر تعهدات ) کماکان محفوظ و در تعهدات شرکت واگذار شده می باشد ] و این بند از شراط معامله در فروش مخابرات بوده است
    این سند باید مبنای شکایت از مجری اصل 44 قرار گیرد مجری در قبال تعهداتش کوتاهی کرده و کلیه دستورالعملهای شرکت خریدار باید در چهار چوب تعهدات وزارت ارتباطات ( مخابرات سابق ) به کارکنان رسمی ان
    باید باشد که متاسفانه وزیر محترم از ان هم شانه خالی میکند

  5. جوادی می گوید

    با سلام لطفا نظر مدیر محترم منابع انسانی در مورد اختلاف فاحش مبلغ هزینه تحصیلی فرزندان شاغلان با بازنشستگان را جویا باشید تا علت این همه اختلاف قیمت و سختگیری معدل در موردبازنشستگان را جویا شوید

  6. همکاررسمی می گوید

    این بند قانونی از سال 1388 تا کنون در استان همدان در رابطه با کارکنان رسمی شرکت در ایام تعطیل کاری و جمعه کاری اجرا نشده است . بررسی کنند خود به ان خواهند رسید.
    فوق العاده کاری این ایام پرداخت نشده
    هزینه غذای این ایام سالیان است که همانند کارکنان ستادی در ایام مذکور از انها کسر میگردد و این در حالیست که کارکنان شیفت کار سر کار هستند.!!!!
    مثال خواستند این هم مثال.

  7. همکاررسمی می گوید

    قابل توجه معاونت نیروی انسانی
    کارکنان شیفت کارو رسمی شرکت در استان همدان از سال 1388 تا کنون فوق العاده ایام تعطیل رسمی و اضافه کاری این ایام را نگرفته اند و حتی هزینه غذای ایام تعطیل و جمعه کاری و تعطیلات رسمی را همانند کارکنان ستادی از انها کسر می کنند اما این در حالیست که با فرا رسیدن ایام تعطیلی با نامه اعلام می کنند پرسنل شیفت کار از قاعده تخفیف ساعتی و امتیاز تعطیلی مستثنی و همانند سایر روز ها به کار بپردازند.
    ما که نفهمیدیم اقایان که اینقدر اینجا دقت نظر دارند چگونه است که برابر قانون که فوق العاده های جمعه کاری و تعطیل کاری را پرداخت نمی کنند و تا کارکنان شیفت کار اعتراض می کنند با پاسخ هایی از قبیل
    شما حقوق بیشتری می گیرید و ماموریت میروید و یا به کارکنان رسمی شیفت کار تعلق نمی گیرد و یا حق شیفت می گیرید وووو
    و این در حالیست که قانون گذار در ایین نامه حقوق و دستمزد حقوق شیفت کاری و تعطیل کاری و جمعه کاری را به صراحت از هم منفک کرده و هر یک مقررات خود را دارد .
    این هم مثالی که اقای مدیر محترم دنبالش بودند تا منعکس و بر رسی نمایند از جانب سر دبیر محترم هم تقاضای رسیدگی و انعکاس این مقوله را داریم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم.

نظرات بسته شده است.