مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز – قربون اون زرنگی معکوس مخابرات!

[box]مخابرات ما- من نمیدانم چه کسی دوباره به این زبون دراز مجوز قلم زنی داده! … ولی … خودتان بخوانید![/box]

 

مخابرات ما (زبون دراز) – خوشحال شدم! چیزی نمانده بود با دم نازنین مدیران گردو بشکنم! برای ما که دمی باقی نمانده، همه اش قیچی شده رفته پی کارش! ولی دم اونها …. کماکان مثل پرچم آدولف هیتلر در زمان هخامنشیان , در اهتزاز است!

راستش از دشمنان  که پنهان نیست از شما دوستان چه پنهان, اطلاعیه پرداخت وجه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده سهامداران را خواندم! … .. من هم که از همان سهام ترجیحی ناراضی هستم, چه برسد به خرید سهام جدید، فلذا این وجه باید حساب ما را هم شارژ می کرد! …. .این بود که با خودم فکر کردم کمک هزینه این ماه هم رسید! رفتیم توی سایت شرکت فخیمه مخابرات ایران تا ببینیم مدارک مورد نیاز برای تحویل پول چیست!

رفتیم!

چشمتون روز بد نبینه! … مسلمان نشنود ، کافر نبیند! … الهی هیچ یارانه بگیری این بلا سرش نیاد! … دیدم که:

.

[box] معاون مالی و امور مجامع شرکت های تابعه در نامه ای اعلام کرده است که  وجه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده سهامداران حقیقی و حقوقی توسط بانک ملت در سراسر کشور قابل دریافت است اما   وجه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده کارکنان دارنده سهام ترجیحی به منظور تسویه مانده بدهی سهام مذکور در وجه آن سازمان پرداخت خواهد شد.[/box]

 

حالا آیا به من حق می دهید که مثل مریض زخم معده ای فلفل خورده به در و دیوار بپرم؟! به من حق می دهید که دم نقد چند تا شیشه بشکنم؟!

جای امیدواری کوچکی باقی بود!  خب وقتی پول نقد دریافت میکنند، لابد از اینور سهام را آزاد می کنند! اگر این باشد که خیلی بهتر است! …اما ….اما ... نخیر! وقتی اسم مبارک سهام ترجیحی می آید شما باید بوق بزنید بروید جلو …. تا…..تا …. ده سال دیگر…!

حالا هر چی قسم و آیه میخوریم که پدر جان! طبق قانون شما باید تمام سهامی را که پولش پرداخت شده است آزاد بفرمایید! هر چی التماس می کنیم که قربان آن خاک پای همایونی! باید تمام سهامی که اقساطش هم پرداخت شده آزاد کنید .... اما .... هیچ افاقه نکرد! از این دیوار سیمانی خاک ریخت ، ولی از شرکت مخابرات گلی و کاهگلی ، خیر!

.

راستش را بخواهید ما شده ایم مثل بچه گربه یتیم مادر گم کرده و سر راهی که هر کسی به آن می رسد یک لگدی پرتش می کند. سازمان خصوصی سازی که وضعش معلوم است! دولت هم که ما را دور انداخته است!

در سیستم مدیریت آقایان ، فقط حبس و قرنطینه مصداق دارد! آزاد کردن.. نخیر! اصلا شوخی نفرمایید! ….

باور بفرمایید در عملیات حبس و قرنظینه آنقدر تبحر پیدا کرده اند که اگر دستشان می رسید همین حقوق ماهانه را هم حبسش می کردند … تا ………… تا ….. پایان اقساط سهام ترجیحی!

اصلا این حبس ها  هم شده است نوعی مهندسی معکوس!

از سال 86 تا امروز , هر چه باید به کارکنان بدهند در مخابرات حبس کرده اند, هر چه را باید به سازمان خصوصی سازی بدهند, در مخابرات حبس کرده اند، هر چه را می خواهند به دولت بدهند ، در مخابرات حبسش کرده اند، هر چه را ….. در مخابرات حبس کرده اند!

به این می گویند مهندسی معکوس با ته دیگ زرنگی! مالکیت کیسه ای که ته آن بسته است و فقط یک دست داخل آن می چرخد! … این دست کیست؟!

××××××

770470cookie-checkزبون دراز – قربون اون زرنگی معکوس مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. zohrabi می گوید

    سلام زبون دراز جون
    دلم برات تنگ شده بود. کجایی شما؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آخی …. چرا زودتر نگفتی خب؟!
      من هم دلم براتون تنگ شده ب.د.
      این سردبیر ما اونقدر کار ریخته روی سر من، که زبونم بند اومده!
      بعدش
      همه اش میگه :بنویس! بنویس!
      مگه میشه؟
      ولی بزودی زبونم درازتر میشه صبر کن!
      با این مدیریت ها ، فقط زبون من دراز میشه والسلام!

  2. همكار می گوید

    سلام آخه سردبير عزيز ومحترم زبون دراز حرف دل همه زده سخني هم كه ازدل برايد لاجرم بردل نشيند

  3. معنی حمایت را فهمیدیم می گوید

    چشم معاون جدید منابع و سرمایه های انسانی روشن با چنین برخوردهایی با کارکنان!!!
    جالبه که کمیته برای جبران خدمت درست می کنند که به اصطلاح به کارکنان کمک کنند و آنها را حمایت کنند؟!!!!

    1. رازی می گوید

      این تصمیم بالا نتیجه جلساتی است که دبیر آن معاونت مالی است ومعاون منابع انسانی چندان در آن موثر نیست! حالا بماند که چه ربطی داره! اقساط قبلی مکسوره از سود سهام که هنوز به سازمان خصوصی سازی پرداخت نشده! لذا واریز مابه التفاوت قیمت حق تقدم سهام استفاده نشده کارکنان به حساب همکاران حق آنهاست! حالا چرا این تصمیم را گرفتند خدا داند! دوم اینکه هفته آینده مجمع تشکیل وسود سهام مشخص وآخرین قسط از آن برداشت می شه!این فاصله زمانی چندان زیاد نیست!حداکثر 6 ماه!واخر اینکه هنوز تراوش ذهن وسیاست های معاونت منابع انسانی باز تاب بیرونی نداشته!که دیدگاه وخط مشی وی چیست!نظرات وی در خصوصی مهندسی سازمان مخابرات در بردارنده ادای حقوق همکاران شامل رفاهیات!”چی!!” -گروه های معوق” چی!نفهمیدم”دوباره بگو- وبازنشستگی تشویقی” …بابا…” بیان نشده واطلاع رسانی انشاء .. ” اگر به قول شیخ حسن جوری به ” آخرت” موکول نشه! حتما تا اسفند ماه بازتاب بیرونی خواهد یافت.

  4. کارمند قبلا امیدوار می گوید

    با سلام
    زبون دراز عزیز این سوال اخرتون هم از اون سوالا بود ها یعنی چه که این دست کیست؟
    عالم و آدم و غیر آدم و دیگر مخلوقات و غیر مخلوقات میدانند ولی شما نه؟
    اتفاقا تفالی به حافظ زدم و از ایشان سوال کردم به من خندید و با قیافه خندان و تلخندی ملیح فرمودند تمامی اهل قبور شیراز و حومه اطلاع دارند تو که ادعای مهندس بودن با چند دهه سابقه کاری داری نمیدونی؟
    خودمونیم حسابی کنف شدم و در دل شروع به بد و بیراه و نفرین به ساحت اقدس و قدسی زبون دراز جان کردم که منو پیش خواجه کنف کرد
    خلاصه کنه مطلبو درک نکردم و هنوز مانند هاچ زنبور که دنبال مامانشه من هم دنبال اون دستم و دستم بجایی نمیرسه
    حالا که خودت این مطلبو نوشتی یک لطفی هم میکردی و اون دست پولادین نامرئی رو معرفی میکردی که هم ما کنف نمی شدیم و هم به نا دانسته هامون افزوده می شد
    والسلام

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بفرما!
      وقتی میگم خوش بحال زبون درازْ قبول کنید دیگه!
      ضمنا دوست عزیز ٔ آخه شما جوری که نوشتی اون دست رو میشناسی!
      پس چرا رفتی سراغ حافظ که با همه شوخی دارد!؟

  5. کاوه می گوید

    سلام
    آقا شما که ماشاءالله یک تنه همه چیز را فرمودین ،چیزی برای ما نمونده حق مطلب را ادا کردی احسنت بعبارتی جانا سخن از زبان ما ( سهامداران) می گویی.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای بابا!
      خوش بحال این زبون دراز. هنوز مطلبش همین دو دقیقه پیش منتشر شد ها!به این زودی کامنتهاش رسید!
      خوش بحالش که دوستانی مثل شما داره!

نظرات بسته شده است.