مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – 20 فروردین پرونده تندیس ها بسته می شود!شایستگان را معرفی کنید.

[box]مخابرات ما- نمی خواهم مو لای درز رابطه ما با هم برود![/box]

مخابرات ما (سردبیر) – صدها تندیس هم ارزش آن را ندارد که کوچکترین خللی در رابطه شما با سردبیرتان ایجاد شود و خدای ناکرده این اعتبار خدشه دار شود.

لذا برای بار آخر , خواهش های قبلی خودم را تکرار می کنم.این بار هدف انتخاب تعدادی از افراد برجسته مخابرات در سطح کشور است که در سال 95 کار مناسبی برای کارکنان یا مخابرات انجام داده اند و در این کار , کارکنان , سایت  یا مخابرات منتفع شده اند.

تعدادی از افراد را شما معرفی کرده اید.

بدون تعارف عرض میکنم : انتخاب ما فقط از لیست اعلامی شما خواهد بود … والسلام …

بنابراین چنانچه معتقد هستید اطرافیان شما, مدیرانتان , همکارانتان بخاطر ویژگی خاصی شایسته دریافت تندیس خواهند بود , لطفا اعلام فرمایید.

البته  ما کسی را انتخاب می کنیم که :

1- حتما در لیست خوانندگان سایت باشد.یعنی اعضای سایت معرفی اش کرده باشند.

2- رابطه ای مناسب بین سایت و فرد گفته شده برقرار باشد. حتی بطور غیر غیر مستقیم.

سایت مخابرات ما , بدلیل برخی ارتباطات خبری بطور مستقیم , یکی دو نفر را که یار و یاور  سایت بوده اند (در طی ده سال) معرفی خواهد کرد.

فقط تا 20 فروردین منتظر نظرات شما هستم.

تاکنون این افراد معرفی شده اند :

مهندس وصلی – مهندس اسدی مدیر عامل کردستان- مهندس موسوی مدیر عامل مازندران – مهندس مهدوی مدیرعامل شسکام- جناب بیگدلی معاون مالی شرکت – بهمان دلیل جناب کاشانی مدیرعامل خدمات اول –  جناب باطنی – دکتر سرائیان – خانواده دکتر سرائیان بدلیل صبوری نسبت به فعالیت ایشان – رابط عمومی بانک  پارسیان – مهندس قبادیان مدیرعامل کرمانشاه , مهندس دهناد مدیر عامل استان قم – روابط عمومی استان گلستان – روابط عمومی استان خوزستان – مهندس اصغرنژاد مدیر نیروی انسانی خدمات اول – جناب قاضی پور نماینده مجلس – جناب سبحانی فر نماینده مجلس – مهندس تراکمه – مهندس نازاری نماینده شرکتی ها  و …..

 

دلایل معرفی این افراد در نوشته های قبلی وجود دارد.لطفا آنهار امطالعه کنید.نمی خواهم با ذکر دلایل برای کسی تبلیغ کنم.اما دلم میخواهن نشان بدهیم که حتی یک کار خوب و مناسب نیز از قلم نمی افتد , حتی اگر با مدیری یا همکاری بطور کلی اختلاف داریم.

 

برخی از این افراد در سال گذشته کارهای بسیار جالبی داشته اند که بهتر است بخوانید.البته بشرطی که در پایان سال , همه را یک جا آتش نزده باشند!

 

ظرایفی در این میان هست که تیم منتخب باید در نظر بگیرد.شما نگران آن انتخاب نباشید.بیشتر نگران این باشید که کسی از قلم نیفتاده باشد.

ببینم چه می کنید! آیا به ما کمک خواهید کرد تا از این فاز نیز با سربلندی بیرون بیاییم یا خیر؟!

…راستی , دوستان فعال در سایت  میدانند که مجموعه مخابرات ما (شامل خود آنان) به دیگران تندیس اهدا می کند در عین حال آنها را هم از نظر دور نداشته ام.باید به جمع بندی برسم.

حرف آخر, .. من مجبور شدم دوستانم را از ردیف دریافت کنندگان تندیس خارج کنم! لطفا دلگیر نشوید.دوستی با سردبیر … سرتا پایش ضرر است بخدا ….. شرمده ام!

سردبیر

بهار 96

756390cookie-checkسردبیر – 20 فروردین پرونده تندیس ها بسته می شود!شایستگان را معرفی کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جناب آقای سردبیر عزیز
    سلام
    من تعجبم شما چطور با این وضعیت مالی که دارید می خواهید تندیس هزینه کنید. هزینه کردن شما باعث اتکا شما به انسانها و شرکت هایی می شود که ممکن است خدای نکرده باعث انحرافات آینده سایت شوند.
    آنچه مهم است این است که شما بهترین مطالب را معرفی کنید. چرا که اکثر افرادی که برای شما مطلب می نویسند قصد معرفی خود را ندارند و اگر قرار بود که معرفی شوند بطور مستقیم با مدیران مکاتبه الکترونیکی می کردند.
    همچنین تنها نویسندگان شما هستند که شفاف شما آنها را می شناسید و لازم است تقدیرشان کنید که جالب است اتفاقا شما انها را تحریم از تندیس نموده اید.
    در هر صورت برای افرادی که برای سایت شما و در واقع برای همکاران و مدیرانشان مطلب می گذارند مهم است که شناخته نشوند ولی اگر مطلبشان بعنوان نمونه انتخاب شود مطمئنا انگیزه هایشان بالاتر خواهد رفت. ولی اگر نوشته های پائین تر از آنها انتخاب شوند مطمئنا سرخورده و مظلومانه حق مطلبشان ادا نمی شود.
    لطفا فشار بر نویسندگان ناشناس نیاورید مگر اینکه اهداف دیگری داشته باشید که الله اعلم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز دل من.
      یعنی شما باور میکنید ما گز نکرده پاره می کنیم؟
      یعنی شما باور میکنید ما بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها کاری را انجام میدهیم؟
      چرا ما را اینقدر دست کم میگیرید؟
      برای کسان یکه احتمالا برنده تندیس باشند پیامکی فرستاده ام. و نوشته ام که (آیا اگر برنده تندیس باشید , اسم اصلی شما را ذکر کنیم یا نام مستعار؟)
      فقط من میدانم که چی به چی هست! من هم باید بدانم ! باید آدرس داشته باشم!
      گذشته از آن , فرض بفرمایید من نوشتم (حسن) برنده تندیس است! چه کسی میداند او کدام کامنت را نوشته است؟
      آخ که چی بگم از دست شما! … اصلا گاهی مرا خیلی دست کم میگیرید!
      … خیلی …
      دلم می گیرد …
      چند بار برایتان توضیح داده ام که حواسم هست!
      قربون اون اخلاقت! یه ذره صبر کنید! … یه ذره حوصله کنید …بعضی ها را می خواهم سورپرایزشان کنم …. بعضی ها را می خواهم اذیتشان کنم …
      قربان شکلت! بگذارید من کار خودم را بکنم!
      در مجموع نگران نباشید! ساتی از محل تبلیغات درآمد اندکی دارد.به کسی هم بدهکار نیست.بقدر ده برابر آن تبلیغات برایشان کار انجام داده ایم.همه بدهکار هستند ولی طلبکار نیستند!
      ضمنا
      فکر می کنید به چه دلیل شرکتهای دیگر به ما تبلیغات نمی دهد؟
      چونکه همان اول بهشان می گوییم انتظار نداشته باشید …
      ای آقا!…
      بگذارید کارم را بکنم. عزیز دلم!
      من در تعجبم از شما که اینقدر ضریب هوشی مرا با خاک یکسان کرده اید!
      ما داریم هزینه می کنیم , چیزی به دیگران می دهیم بعد ممکن است ما به دیگران بدهکار شویم؟ …
      ای خدا … میدانم این دوستان نازنینم بیش از حد مرا دوست دارند و بیش از اندازه نگران من هستند . اما تو میدانی که من همه چیز را گز میکنم , بعد برش میزنم!
      حرف آخر: خیلی از خوانندگان ما از این سطحی که میگویید و خودشان را پنهان کنند گذشته اند!
      هیچیک از برندگان احتمالی حاضر نشده اند نامشان را پنهان کنند!
      این هم برای مزید اطلاع شما.همه گفته اند نام اصلی ما را اعلام کنید.
      چرا حرف خودتان را به دیگران تعمیم میدهید ؟ این دفعه سوم است پاسخی برایتان مینویسم ولی نمیخوانید ….

  2. يك خدمات اولي مشهد می گوید

    با سلام
    لطفا مهندس سالاري مدير منطقه خراسان رضوي را هم در ليست كانديداي دريافت كنندگان تنديس قرار دهيد به دليل اينكه در وضعيت بسيار بحراني مخابرات استان ما رو تحويل گرفتن و بسيار عالي سر و سامان دادن بخصوص امور مربوط به پرسنل خصوصي رو
    با تشكر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم از پیشنهادتون ممنونم.

    2. مرتضی می گوید

      منم موافقم

  3. همکار می گوید

    مهندس پور رنجبر یادتان باشد

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      نخیر! ایشان اضافه نشوند.
      همچنین هیچکدام از منصوبین و نزدیکانشان در مدیریت سابق نیز انتخاب نشوند.
      متشکرم

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بابت چه کاری؟

  4. محمود4آزی می گوید

    من که خیلی خوشحال میشم اگر به دلیل حرف آخر تندیس نگیرم.خدا قوت سردبیرجان دوست برادر پدر همکار عزیزم.روزتان پیشاپیش مبارک شما لایق بهترین ها هستید.

  5. همدانی دل سوخته می گوید

    با سلام سربیر عزیز
    نمیدونم چرا پیام های من با این نام نمایش داده نمیشه،
    روز 14 فروردین طبق فرمایش مدیر منطقه جناب آقای نظری پویا ، همکاران در سالین همایش پرد هم آمدند تا دید و بازدید بکنند و وقتشان را برای دید و بازدید در اتاق ها تلف نکنند، و من هم مثل بعضی از همکاران به این جلسه رفتم،
    مدیر منطقه محترم سخنرانی اش شروع شد و حدود 90 دقیقه حرف زدند، از همه چیز گفتند و در اخر هم یک دقیقه ای عید را تبریک گفتند، وقتی ایشان داشتند از افتخارشان در رفع خرابی تلفن ثابت و بالا بردن بهره وری تلفن ثابت می گفتند در بین حرف های ایشان ، یکی از همکاران که دختر باجناق ایشان هم هست بلند شد و اعتراض کرد که تلفن ثابتش خراب میشه و با یک عالمه تماس بعد از سه روز و اون هم با پارتی میان تلفن خونه اش را درست می کنند حالا شما چه انتظاری دارین که مردم با آمدن تلفن های ثابت شرکت های دیگر مثل شاتل به سمت آن ها نروند.
    ببنید سردبیر جان من عمرم را در مخابرات گذاشتم و حدود 15 سال هست که جناب مهندس نظری پویا مدیرعامل استان همدان هست، ولی ما کارمندانی عادی هیچی برایمان نشده هست، و از مدیرعامل محترم ایران می خواهیم که ایشان را عوض بکنند ، چون سنشان هم به 60 سال رسیده هست.
    سردبیر عزیز لطفا پیام را در اول صفحه بگذارین، به خدا دلمان خون هست، صندوق 6 درصد همدان به دستور ایشان برداشته شد و به جای حقوق کارمندان دادند،
    ما کرامندان عادی از دست ایشان به ذله درامده ایم

نظرات بسته شده است.