مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این شما و این کامنت های اصفهان, صندوق 6 درصد تکلیفش را روشن کنید.

[box]مخابرات ما – مدتی است دوستان و همکاران اصفهانی گله می کنند که در این سایت به مشکلات آنان پرداخته نمی شود.بفرمایید این هم صفحه ای ویژه برای مشکلات اصفهان.[/box]

مخابرات ما (نادر80 – ادیتور سایت) – مدتی است اصفهانی ها سردبیر را سخت دوره کرده اند و می خواهند مسائل و مشکلاتشان در سایت مطرح گردد.تا آنجا که بخاطر دارم سردبیر وعده امشب را داده بود.البته وعده اش را او داد, کارش را به ما سپرد! کاملا عادلانه است!

اجازه بدهید ماجرا را از ابتدا تعریف کنیم.

روزی روزگاری , این کامنت به سایت رسید که در آن نوشته بود:

[box]

کارکنان اصفهان

اقای سردبیر سلام

صندوق پس انداز کارکنان (۶ درصد) در اصفهان تقریبا با خیلی از صندوقهای شرکتهای مخابراتی دیگر استانها فرق دارد. در استانهای دیگر ذخیره صندوق بصورت وام به همکاران پرداخت می شود. ولی در اصفهان اینطور نیست و مبلغ صندوق بجای وام در خرید اماکن سرمایه گذاری شده است.

صندوق پس انداز کارکنان اصفهان صاحب ۳ ملک که یک ملک با ارزش در خیابان ولی عصر(ناهید) تهران و دو عدد مهمانسرا جهت زائرین در مشهد مقدس بود. که کارمندان وقتی به شهرهای مشهد و یا تهران عزیمت می کردند می توانستند از آن املاک برای سکونت موقت استفاده کنند.

مشکل از آنجا حاد شد که چند سال پیش در یک اقدام عجولانه و مبهم، ساختمان مهمانسرا در خیابان ولی عصر تهران را فروختند و با وجودیکه موضوع مورد مناقشه بین مدیرعامل و کارکنان و بازنشستگان بود یک ساختمان قدیمی را در مشهد خریدند و باز هم بدون اجازه کارکنان و در حالیکه کارکنان از این قضیه راضی نبودند ساختمان را خراب کردند و شروع به ساخت هتلی در مشهد کردند و هر گونه مخالفت کارکنان را سرکوب نمودند.

ساخت هتل مشهد شروع شد و شیوه ساخت هم بدین صورت بود که یکسری از معتمدین مدیرعامل مرتب و بصورت دوره ای، بین اصفهان و مشهد تردد می کردند و هتل را با هزینه تمام شده بسیار زیاد شروع کرده و ادامه دادند.

ساختمان هتل بعد از چندین سال متوالی هنوز تمام نشده است. و همکاران هنوز از همان اقامتگاههای قبلی در مشهد استفاده می کنند.

مدیرعامل نیز که حسابی در این مشکل گیر کرده است و هیچ راه فراری ندارد مدام به انحاء مختلف کار خود را توجیه می کند و هر بار با بردن یکی از مدیران شرکت مخابرات ایران به آنجا سعی در توجیه نمودن کار خود می کند. همچنین با برگزاری مراسم پر هزینه در ایام خاص که تا قبل از وجود این ساختمان در مشهد در شرکت مخابرات سابقه نداشت سعی در ظاهرسازی و پوشش اشتباه خود می نماید.

کارکنان مخابرات در این چند سال گذشته بدلیل بدهکار بودن صندوقشان از موهبت وامهای مختلف و مسکن و … بی بهره بوده اند. و نیز بدلیل اینکه حساب و کتاب آن ساختمان خارج از سیستمهای حسابداری و ممیزی شرکت مخابرات بوده است و تا بحال مبالغ کلانی از صندوق در آن محل هزینه شده است بیم حیف و میل و سوء استفاده مالی و خیانت در امانت، کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات استان اصفهان را آزار می دهد. ضمن اینکه تکلیف نهایی ساختمان هتل و ذخیره صندوق آنها نیز روشن نیست.
این تقریبا ماجرای مدیرعامل و هتل مشهد صندوق پس انداز کارکنان اصفهان می باشد.
امیدوارم با تکمیل و یا اصلاح برخی موارد توسط کارکنان و بازنشستگان که در این سایت انجام می دهند. و پیگیری سایت “مخابرات ما” تکلیف همه با این مدیرعامل و این ساختمان معلوم شود.

[/box]

طبیعی است که برای خواننده و بویژه سردبیر سوالاتی مطرح می شود:

[box]

سردبیر

میشه از شما خواهش کنم تاریخ تقریبی این وقایع رو برای من بنویسید.
توضیح شما کامل بود
فقط اگر تاریخ ها رو روشن کنید من متوجه میشم که چطوری پیگیری کنم.
دوستان دیگری هم اگر اطلاعات دارند بفرمایند.
آدرس این هتل در مشهد کجاست؟ چند سال است کار میکنند؟
یه سوال دیگه هم اینه که: واقعا شماها وام خرید مسکن تا حالا نگرفتید؟ از چه زمانی نگرفته اید؟
اگر این ملک در حال حاضر فروخته بشه چه ارزشی خواهد داشت؟ ایا مشتری دارد؟
آیا اعضای فعلی می توانند نماینده انتخاب کنند و برای فروش تصمیم بگیرند؟
اون محل قدیمی که الان هم زائرین آقا از اون استفاده میکنن در تملک کیست؟ اجاره ای است؟ دو تا مجموعه است ؟ باید دو تا مجموعه باشه.

[/box]

حالا نوبت می رسد به یک اصفهانی دیگر.او پاسخ می دهد به سوالات سردبیر:

[box]

یک اصفهانی دیگر

سردبیر و همکاران اصفهانی
اطلاعات ذکر شده توسط فردی که خود را “کارکنان اصفهان” معرفی کرده بود خیلی پاستوریزه شده بود. و اشکالات خیلی عمیق تر از این حرفهاست.
من سعی می کنم برخی سوالاتی را که پرسیده اید جواب دهم ولی ممکن است مسلط نباشم لطفا همکاران دیگر کمک کنند.
در ضمن من متوجه نیستم که چرا همکاران اصفهانی، چنین مشکل بزرگی را پیش روی خود دارند و جرات گفتن آن را ندارند.
کسی که قرار نیست شما را بخاطر گفتن واقعیات اعدام کند. حتی می توانید نام خودتان را مجازی بنویسید که کسی متوجه نشود که چه کسی مطلب را گفته است. ممکن است با گفتن شما و پیگیری مسئولین مشکل مدیرعامل، که حسابی در این مشکل غوطه ور است را حل کنیم.
مدیرعامل فکر نکند که عیان شدن مشکلات بد است . نخیر بد نیست بلکه راهگشا خواهد بود.
همکاران فراموش نکنید ذخیره صندوق مال شماست و شما حق اظهار نظر و یا اعتراض و مطالبه دارید. پس فضا را مناسب ببینید و هر که اطلاعاتی دارد بگوید.
اشکالات و اطلاعات را نیز درست بگوئید و به کسی بی احترامی نکنید.
یا علی

جواب سوالاتی که سردبیر پرسیده اند و من باندازه اطلاعاتم پاسخ می دهم.
حدودا سال ۹۰ و ۹۱ فروش و خرید ساختمان مشهد انجام شده است.
آدرس هتل در خیابان دانش مشهد می باشد.
از سال ۹۱ تا بحال مشغول تدارکات و ساخت هستند.
وام خرید مسکن گرفته ایم ولی نه به اندازه بقیه استانها. از طرفی وام خرید مسکن صرفا از محل این صندوق نبوده و محل های دیگری نیز داشته است.
اطلاعی از ارزش ملک در این بازار خراب را نداریم ولی مطمئن هستیم که اگر فروش می رفت تا بحال مدیرعامل صدها باره فروخته بود.
اعضای فعلی همیشه اماده تصمیم گیری برای سرنوشت پولشان بوده اند ولی این مدیرعامل بوده است که اختیارات را خود راسا و با حربه های مختلفی مصادره کرده است.
دو محل سابق در مشهد در دو محل جدا از هم می باشد که یکی در خیابان عنصری مشهد می باشد و دیگری در خیابان امام رضا ع بعد از فلکه برق و هر دو از لحاظ مالکیت مال صندوق کارکنان می باشد.

[/box]

بحث های دیگری هم در لابلای کامنت ها پیش آمد ولی بنظر میرسد تا اینجا بحث از نظر کارکنان کامل شده است.

در اینجا من دو سوال مطرح میکنم که امیدوارم کسی برای یافتن جواب به من کمک کند:

  • صندوق کارکنان معمولا با هدف دادن وام به کارکنان (بویژه وام مسکن) کار میکنند.اگر این صندوق در اصفهان نتوانسته وام های مناسبی به کارکنان بدهد بجای آن چه چیزی به آنان داده است که جای وام مسکن و کمک به خانه دار شدن را پر کند؟
  • آیا اصولا سرمایه گذاری هایی مثل خرید هتل, جزو سرمایه گذاری های خارجی کارکنان است یا باید از موجودی صندوق  کارکنان استفاده کند؟

در کنار این سوالات, با توجه به خصوصی شدن مخابرات , اجازه بدهید که ما هم تجاری و خصوصی فکر کنیم , و یک سوال تجاری بپرسیم:

  • آیا این سهم از هتل, در حال حاضر قابل خرید و فروش است؟
    • اگر نیست که محل اشکال است.سرمایه گذاری در هر لحظه باید قابل انتقال باشد یا اینکه طول سرمایه گذاری کوتاه باشد.
    • اگر هم هست , نحوه فروش سهم و انتقال آن چگونه است؟ اصولا چه ارزشی برای آن معلوم شده است؟

مهمترین سوال این است که:

  • اکر من بعنوان سهامدار, بازنشسته شوم, تکلیفم چیست؟ فقط با دادن پس انداز عذر مرا می خواهند؟

پاسخ این سوالات می تواند در اقناع دیگران موثر باشد.

با این وجود هیچ پاسخی, سرمایه گذاری طولانی مدت را توجیه نمی کند در زمانیکه سهم ها متفاوت است و هیچ زمانی برای پایانش متصور نیست.

منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

 

 

606900cookie-checkاین شما و این کامنت های اصفهان, صندوق 6 درصد تکلیفش را روشن کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام معمولا سیاست بازی در سياست مداران و سياست بازان رايج بو دولي بحمد اله در مخابرات از زمان خصوصی سازی مخابرات يك باره ره صد ساله را رفتند مخابرات اصفهان كه هنرمنديشان شهرت جهاني دارد به طرفه العيني طی نمودند بازنشسته25/12/93

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منو کشتی تا از این کامنت یه مفهومی درآمد
      تو رو خدا یه دور بخونید کامنت رو.حالا اگر من حذف میکردم ناراحت می شدین.
      کامنتی پر از احساس.ولی بدلیل چینش کلمات مفهوم نبود

  2. اصفهان می گوید

    سلام
    نمی دانم از مسئولان سایت تشکر کنم و یا اینکه گله کنم.
    تشکر برای پرداختن به این قضیه و گله برای دو چیز
    اول اینکه فقط یک هفته از نوشتن مطالب در سایت گذشته است ولی صفحه قابل پیدا کردن در سایت نبود و چه شده که امشب در پائین صفحه پیدا شده معجزه بوده است. مشکل فنی اش را نمی دانم چیست ولی فقط می دانم نوشته ای را که خود سردبیر در خصوص هزینه ها و درامدهای سایت نوشته است نزدیک دو هفته است که مدام در صفحه اول است.
    در هر صورت مطالبی را که می خواستیم بنویسیم را فراموش کردیم. ولی امشب که دیدیم همکار کاشانی ما، مطلبی را نوشته است دوباره تحریک به نوشتن شدیم.
    اینکه ایشان نوشته اند هیات مدیره اجازه داشته اند بجای همکاران در صندوق تصمیم بگیرند گمان نکنم صحبت درستی باشد. صندوق مسئول داشته است و مسئولین ان هم زیر مجموعه مدیرعامل و اداره رفاه بوده اند و تصمیماتشان هم در حدود موضوعات مرتبط با وام و به نیابت از همکاران بوده است. اگر هیات مدیره تصمیم گرفته است پول داخل صندوق را تصرف کند از حجب و حیای پرسنل سوئ استفاده کرده و در مال غیر تصرف کرده است.
    اگر خودشان قصد می کردند پولی به صندوق تزریق کنند و در خصوص چگونگی مصرفش اظهار نظر می کردند مشکلی نبود ولی اینکه برای پولهای 6 درصد تصمیم گرفته اند کارشان اشتباه بوده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من نميدانم از دست شما به كي گله كنم؟
      وقتي سالهاست مي آييد ولي يك مطلب را نمي توانيد پيدا كنيد من بايد سرم را به سنگ بكوبم
      وقتي ميگويي بعد از يك هفته مطلب ميره پايين، … خب ……. مطالبي مثل خبر يا شما نوشته ايد يا … تعداد و حجم مطالبش زياده.صفحه اش زود جابجا ميشه پر ميشه مطالب جديد مياد
      ولي سردبير بيچاره هفته اي يك مطلب مي نويسه ستون مطالبش همونجوري ميماند.
      بجاي اين حرفها ياد بگيريد چطوري مطلب دلخواه خود را پيدا كنيد
      اولا تيتر و عنوانش خيلي مهمه
      بعد اينكه چه دسته اي است (خبر، شما نوشته ايد، سردبير، طنز و ….)
      اين دسته بندي مهم است
      در منوهاي خط دوم ، از بالا خط دوم، تمام دسته هاي مطالب نوشته شده.شما مي توانيد دسته خاصي را انتخاب كنيد همان مطالب به ترتيب برايتان مي آيد.
      حالا گيريم هيچي يادتان نبود
      به منوها توجه كنيد.
      خط دوم
      همانجا كه شكل يك خانه ديده ميشود
      روي آن كليك كنيد …….. بعد دو تا انتخاب مي بينيد.انتخاب دومي اين است (همه نوشته ها) …. آن را كليك كنيد تا ببينيد همه مطالب سايت از همين لحظه تا اولين روز سايت به ترتيب تاريخ به شما نشان داده ميشود.
      واقعا اگر يك بار ديگر گله اينجوري بكنيد (بجاي سوال كردن) من پاك نا اميد ميشوم از خودم و از اين سايت و از شما
      يك روز با عصبانيت گير ميدهيد كه چرا به اصفهان و صندوق 6 درصد نمي پردازيد، لابد با ديگران خورده ايد
      يك روز بهانه مي گيريد كه چرا در صفحه اول نيستيم
      يك روز مي گوييد چرا زود رد ميشود …
      اي آقا!…
      مطلبي كه خواننده داشته باشد دو روز برايش كافي است
      مطلب شما نتوانسته خواننده جلب كند. كسي ظاهرا با شما هم عقيده نيست وگرنه الان بايد اين صفحه منفجر ميشد.نه اينكه شما نتوانيد پيدايش كنيد
      واقعا ازتون خواهش ميكنم اين بار بجاي گله كردن سوال كنيد راهنمايي كنم.

  3. ناشناس می گوید

    همکار ازکاشان
    باسلام خدمت سردبیر محترم وهمکاران گرامی
    از روزی که خرید زمین درمشهد وساخت هتل مطرح شد(دردوره مدیر عاملی مهندس زمانی در اصفهان)اعتراضات گسترده ای انجام شد.از شهرستان کاشان طوماری با هشتاد امضا درمخالفت بااین طرح برای مدیر عامل ارسال شد.ولی آنها گفتند هیئت مدیره صندوق که نماینده شماست اختیار دارد که هرگونه صلاح می داندسرمایه گذاری کند.وهرکس مخالف است بیاید واز صندوق 6%انصراف دهد و3%پول خود رابگیرد.لازم به ذکر است که هم اکنون فقط وام ضروری 2 میلیونی ووام سفر داده می شود.هتل در مشهد تکمیل شده است ویکسال قبل مدیر عامل در جمع کارکنان گفتند در مورد وضعیت هتل از همکاران نظر سنجی می کنیم که تاحالا نکرده اند.خبرهای غیر رسمی حاکی است که هتل برای فروش آماده است ولی مشتری ندارد.

  4. ..... می گوید

    با سلام
    گفته میشه این هتل مشتری داره. ما که ندیدیم
    فقط برای فرار از فشار ی حرفهایی زده شده.
    وام مسکن که هیچ. حتی وام پایان خدمت کارکنان بازنشسته از تاریخ 1393/12/25 بازنشسته شدند تا کنون پرداخت نشده.
    تعداد کارکنان بازشسته ای که هنوز وامشون رو نگرفتن بیش از 400 نفره که خدود 12 میلیارد تومن میشه.
    هنوز هم راهکاری برای این معضل که خودشون درست کردن ندارن

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان
    باز جای شکرش باقی است که در اصفهان پس انداز صندوق 6درصد ،هرچند صرف واگذاری وام و حل مشکلات روزمره کارکنان نشده ،بالاخره یک توجیه ساده لوحانه این است که مدیران اصفهان به فکر تامین رفاهیات بازماندگان و وراث کارکنان شرکت متبوع خود بوده اند! در کرمان که از محل موجودی صندوق ،هزینه های جاری شرکت و از جمله بدهی پیمانکاران و….. ،پرداخت شده که هیچ ربطی به کارکنان و مزایای حاصل از پس اندازشان !،ندارد! و صندوق مدتهاست که کفگیرش به ته ته ته تیگ خورده!!!
    این را چگونه میشود جمعش کرد؟

  6. علیرضا می گوید

    در کنار این قضایا و در اصفهان ، از محل فروش خانه های سازمانی مبلغ 480 ملیون تومان به عنوان ودیعه مسکن مدیران در نظر گرفته شده است که خود جای تامل دارد. ظاهرا این پول باید به حساب صندوق می آمد ولی…..

  7. جلیل می گوید

    آقای سردبیر خیلی ممنون از اینکه به این موضوع پرداختید.
    چند سوال دارم:
    شما فکر می کنید سنخیتی بین هتل داری و مخابرات وجود دارد؟
    آیا هتل داری کار هر کسی میباشد؟
    آیا همکاران رفاه ما که در اداره یک زائرسرا و یک مهمانسرا مانده اند می توانند یک هتل را در مشهد بچرخانند؟
    آیا با این همه هتل و مسافرخانه و مهمانپذیر خالی و خلوت نیاز به ساخت هتل برای کارکنان داشتیم؟
    ایا با داشتن دو زائرسرا در مشهد نیاز به ساخت هتل داشتیم؟
    اگر قصد افزودن ارزش پول همکاران داشتند آیا بهتر نبود که در همان اصفهان که زیر سرشان بود چنین ساخت و سازی را انجام می دادند؟
    آیا می دانید در این چندساله چند نفر روز از وقت اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین شرکت در راه بین اصفهان و مشهد و با هزینه های گزاف هواپیما، قطار و … بهمراه هزینه های جانبی صرف شده است.
    شرکت مخابرات ایران یک هتل بهمن در مشهد دارد و به تمام کارکنان مخابرات ایران سرویس می دهد. حالا مخابرات اصفهان با داشتن دو زائرسرا بصورت هتل اپارتمان و یک هتل دیگر حتما می خواهد به تمام زائرین مخابرات در دنیا سرویس دهد؟ !
    متاسفانه برخی از مدیران ما با چنین کارهایی …. فقط وقت و سرمایه شرکت و کارکنان را هدر می دهند.
    و متاسفانه یک ناظر و بازرس هم در این شرکت مخابرات ایران وجود ندارد که چنین کارهایی را نظارت کند و نگذارند که با اموال کارکنان و شرکت بازی کنند.

  8. علی علوی می گوید

    سردبیر محترم
    علاوه بر مواردی که مطرح گردید سهم سود حاصله از سرمایه گذاری های مختلف برای کسانی که درطول سال های اخیر عضو صندوق وکارمند شرکت مخابرات استان اصفهان بوده واز مزایای صندوق(مانند وام مسکن)به طور کامل استفاده نکرده وبه شرکت های دیگر تابعه وزارت مانند شرکت ارتباطات زیرساخت منتقل شده وسود ناشی از فروش املاکی چون ساختمان خیابان ناهید وسود سایر سرمایه گذاری هاومبالغ اجاره مربوط به استفاده کارکنان مخابرات از ساختمان زائرسراهای مشهد(که افرادمنتقله مذکورامکان استفاده از امکانات مزبور برایشان وجود ندارد)است که با پس انداز اینگونه کارکنان در زمانهای قبلی انجام گردیده هم از نظر شرعی وهم ازنظر قانونی قابل توجه وپیگیری می باشد ومشارالیهم منتظر تصمیم گیری نهایی مسئولان مربوطه می باشند.

  9. ناشناس می گوید

    سلام من شنیده ام برای فروش این هتل با شرکت همراه اول در حال مذاکره هستند و جناب مهندس صدوقی هم شخصا از این هتل دیدن کرده اند

  10. ناشناس می گوید

    وقتی اسم وام از محل 6 درصد میاد من خندم میگیره چون در کهگیلویه بویراحمد چنین خبری نیست اصلا اسم وام هم یک کلمه فراموش شده است حتی برای صندوق رفاه ماهانه پنجاه هزارتومان از هر نفر کم میکنند ولی پولی به این صندوق واریز نمیشود و خبری از وام نیست

  11. مسائلی می گوید

    سلام و تشکر از سایت مخابرات ما
    دو سوال خوبی را طرح کرده اید که اگر به این دو سوال درست جواب داده شود. خیلی از این مسایل شفاف می شود:
    اول اینکه اصل صندوق مربوط به وام بوده است و نمی بایست در موضوعات دیگر استفاده می شده است. هر چند ممکن بوده است قانون گذار برای شرایط استثنایی توضیحی در خصوص اموال منقول صندوق و تقسیم آن اموال نیز بدهد. ولی دلیل نمی شود که استثنا را به اصل تبدیل کنیم و اصل را که وام بوده است فراموش کنیم و قانون را دور بزنیم.
    دوم اینکه همان قانون گذاری که قانون صندوق را برای وام گذاشته است، همان قانون گذار شرایط ایجاد شرکتهای تعاونی مصرف و شرکتهای تعاونی مسکن کارکنان دولت و بقیه شرکتهای تعاونی مثل شرکت کار و تولید و … را نیز مهیا کرده است که اگر کارکنان یک شرکت و یا ارگان دولتی بخواهند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری اقدام کنند بتوانند به راحتی به نسبتهای دلخواه سرمایه گذاری کرده و سود خود را ببرند و شرایط و قوانین آن شرکتهای تعاونی نیز به تفصیل در قوانین مربوطه آمده است. ولی متاسفانه چشم داشتن به پول کارکنان در صندوق و استفاده از ان پولها در غیر از هدف اصلی صندوق کاری اشتباه بوده است.
    شاهد این گفته نیز اینکه شرکتهای تعاونی مصرف و مسکن و کار و تولید شرکتهایی هستند که در اداره تعاون ثبت می شوند ولی طبق تعریف صندوق در ائین نامه صندوق، جهت ثبت صندوق هیچ اشاره ای نشده است و مکانیزم کنترلی و مدیریتی صندوق را بصورت داخلی در شرکت مخابرات قرار داده است و حتی واحدی سازمانی را در اداره رفاه بهمراه حسابدار برای انجام امور آن در نظر گرفته است.
    حتی در سوابق کاری صندوق و تعاونی مسکن مواردی پیدا می شود که برای کارکنان عضو تعاونی مسکن، وامهایی از صندوق گرفته شده و به تعاونی مسکن کمک شده است و در اینحالت نیز هم وام صحیح بوده است و هم سرمایه گذاری.

  12. رسمی متعصب می گوید

    سردبیر جان متاسفانه اوضاع شرکتهای استانی سیستم ارباب و رعیتی شده.حتما خبر دارید که صندوق 6 درصد استان تهران هم صرف کاسبی دیگری شده که محل بحث و درگیریهای زیادی شده.ای کاش آقای سرائیان هرچه زودتر تکلیف این شرکتها و مدیرانشان را مشخص میکردند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      می توانید از شرایطش برایم بگویید؟

  13. سائلی می گوید

    سلام
    اولین سوالی که مدیرعامل باید جواب بدهد این است که با اجازه چه کسی و طبق چه قانون و مقرراتی برای منابع صندوق تصمیم خودسرانه گرفته است؟
    مگر پولهای درون صندوق صاحب نداشت؟ مگر نمی توانستید کارکنان یا نمایندگان رسمی شان را جمع کنید و از آنها برای کاری که می خواهید بکنید اجازه بگیرید؟ با چه دستنوشته ای کارکنان و بازنشستگان به شما اجازه تصرف در اموال صندوق را دادند؟
    هدف اصلی ایجاد صندوق وام دادن به کارکنان بوده است. شما چرا هدف اصلی ایجادکنندگان صندوق را به میل خودتان عوض کرده اید؟ تغییر کاربری صندوق چه ضرورتی داشته است؟

    اگر نیت خیر داشتید، طبق سنت مدیران عامل قبلی، می خواستید از جیب خودتان و یا از اختیارات خودتان در حسابهای شرکت استفاده می کردید و به صندوق وام طولانی مدت کمک می‌کردید و یا برایشان سرمایه گذاری می کردید. چه معنی داشت که به اموال کارکنان نگاهی داشته باشید؟
    چرا وقتی از گوشه و کنار کارکنان به شما اعتراض کردند.کماکان به کارتان ادامه دادید. حتی باوجود اعتراض بازهم در اموال صندوق تصرف کردید؟
    چرا باوجودیکه سالهای سال برخی کارکنان که مرتبط با امور صندوق و رفاه و امور مالی بودند و طبق روالی مشخص کارشان را انجام می دادند به یکباره شما تصمیم گرفتید که کار را از آنها بگیرید و خود راسا دخالت کنید. مگر کار اداری کم داشتید و می خواستید بیکار نمانید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این حرفها رو که قبلا خودتون نوشته اید و مطلب بر اساس گفته شما نوشته شده.
      باید دیگران نظر بدهند تا ببینیم چقدر هم عقیده دارید

      1. ناشناس می گوید

        سلام طاعات وعباداتتون مقبول درگاه ایزدمنان
        بازگلی به جمال شما
        دراستان بغلی شما آقایون بدون اجازه پول صندوق 6 درصد را خرج کردن وبه صندوق حدود 2 تا3 میلیاردی بدهکارن وتاره یه حرکتهایی شده که پول را برگردانند.
        عزیزان ما چی بگیم
        هردم ازاین بار……بری میرسد

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          استان بغلی ما کجاست؟
          تا اونجا که من میدونم غیر از خلیج فارس استانی بغل ما نیست

نظرات بسته شده است.