مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات مازندران روز جهانی ارتباطات را جشن گرفت .

lo[box]مخابرات ما – مراسمی بمناسبت 27 اردیبهشت در مخابرات استان مازندران برگزار شد.[/box]

 

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات ، مراسم جشنی با حضور  مدیران, کارکنان ستادی , مدیران و کارکنان شهرستان های تابعه  شرکت مخابرات استان مازندران برگزار شد.این مراسم  که روز سه شنبه  درسالن آمفی تئاتر شرکت در بابل برگزار شد  ابتدا مهندس رسولی معاون تجاری شرکت پیرامون طرح های سرویس ADSL و برنامه شرکت برای کسب سهم بیشتر بازار در این حوزه مطرح کرد .

سپس مهندس موسوی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات ، اظهار داشت : امروز در حوزه مخابرات به جایی رسیده ایم که به علت سرعت بالای تغییرات  در تکنولوژی و کثرت آن ها نمی توان پیش بینی کرد که در آینده شرکت مخابرات چه خدماتی را میتواند ارائه کند .

وی   خاطرنشان کرد: جزو لاینفک زندگی بشر تکنولوژی ارتباطی است . انسان امروز به شدت به تکنولوژی های ارتباطی وابسته است و این تکنولوژی یکی مهم ترین ارکان توسعه یافتگی جهان به شمار می آید .

او گفت مخابرات استان مازندران هم همراه با این توسعه یافتگی طی سالیان اخیر سرمایه گذاری های زیادی در بخش توسعه زیرساخت ها و تکنولوژی های مخابراتی انجام داده است اما در حال حاضر با وجود تمام این سرمایه گذاری ها بحث مهم این است که سهم صنعت ارتباطات در تولید ناخالص جهان به طور میانگین 13 درصد است اما متاسفانه در کشور ما این عدد 2.2 درصد می باشد که نشان می دهد ما از   منابع عظیم مخابراتی در این جهت استفاده مناسبی نکرده ایم .

ایشان هم چنین ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند به شرکتی پیشرو در عرصه خدمات دیجیتال تبدیل شود و نیاز مشتریان را در زمان و مکان مناسب پاسخ دهد .

گفتنی است در این مراسم برنامه ای ویژه و شاد با حضور هنرمند محبوب استانی رحمان قدمی اجرا شد که مورد استقبال   همکاران   قرارگرفت.
در بخش پایانی  مراسم نیز  جوایز طرح مشترکین وفادار ADSL  به 12 نفر  درسطح استان مازندران   اعطا شد .

599740cookie-checkشرکت مخابرات مازندران روز جهانی ارتباطات را جشن گرفت .

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    در استان گیلان این مراسم اول خرداد برگزار می شود البته روزجهانی ارتباطات چیزی به ما نداند

  2. ناشناس می گوید

    باسلام ازهمه روابط عمومی هادرهمه استانهاتقاضای عاجلانه دارم اگرجشنی دارندهمه عزیزان مخابراتی رادعوت کنند فرقی بین رسمی وشرکتی نگذارندمرکزاستان وتوابع همه کارکنانصدیق مخابراتندفرقی ندارندشرایط زندگی برای همه یکسان است همه برای زندگی به اکسیژن نیازداریم وخدابه همه این نعمت وتمامی نعمتهایش راارزانی داشته است .ازمدیرعامل جدیدهم میخواهم فکری به حال شرکتی هابکندواگرمقدوراست انها رارسمی بکند تاانگیزه مضاعف پیدابکنند الحمدلله ازمرحله ورشکستگی درامده ایم وباافزایش ابونمان اون جوری که من حساب کرده ام ماهی میلیارد هاتومان بجزکارکردتلفنها درامد حاصل می شود اقساط بدهی شرکت به دولت هم تمام شده پس بیایم باهم مهربان باشیم وافراد درشرف بازنشستگی راهم باتسهیلات بهتربازنشسته کنیم چه اشکالی دارد بیمه 9درصدی هارامخابرات تبدیل به 7درصد بکند که این عزیزان ازمزایای بیشتری درزمان بازنشستگی بهرهمندشوندویابرای این عزیزان 4ماه پاداش به ازای هرسال خدمت درنظربگیرند .وکسانی درطول خدمت زمین نگرفته اندبه انها زمین یامسکن مناسب بدهند.باارزوی موفقیت برای همه خدانگهدار.

  3. محسن می گوید

    با سلام لطف کنید خبر ها رو درست به اطلاع همکاران برسونید از همکاران شهرستانها هیچ دعوتی نشد و به هیچ کی اطلاع ندادن فقط مخصوص مدیران و کارکنان ستاد و نور چشمیها با اطلاع مخفی صورت گرفت

نظرات بسته شده است.