مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیران مخابرات پذیرفتند

مخابرات ما- گفته می شود روز یکشنبه گذشته مدیران مخابرات در حضور دکتر قالیباف پذیرفته اند که مطالبات را پرداخت کنند.

مخابرات ما- یکشنبه گذشته جلسه ای در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان سهامداران و رئیس مجلس و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل شد که در پایان متنی توسط همه امضا شد.در این متن نمایندگان سهامداران (مجموعه مدیریت مخابرات را نماینده سهامدار می دانیم)  پرداخت مطالبات شاغلین و بازنشستگان را پذیرفته اند.

به دستور سردبیر، از نظر ما این موضوع ارزش خبری نداشت و به آن نپرداختیم چرا که از این مصوبه ها بارها و بارها امضا شده است ولی اقدامی در پی نداشته.تا زمانی که برنامه زمان بندی برای پرداخت مطالبات تنظیم نشود و طرفین به اجرای دقیق آن مقید نباشند این نوشته ها هیچ  ارزشی ندارد.

در این میان ما از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ چند سوال داریم:

  1. چرا این جلسه در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل نشده است که ارزش قضائی داشته باشد؟
  2. برگزاری این جلسه در حضور رئیس مجلس، زیر سوال بردن کمیسیون اصل ۹۰ بوده است.مخابراتی ها با بردن این امر به اتاق رئیس مجلس به رئیس کمیسیون اصل ۹۰ خاطرنشان کرده اند که ما با بالاتر از شما گفتگو و مذاکره می کنیم.لذا ماهیت کمیسیون زیر سوال می رود.آیا رئیس کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع توجه داشته است؟
  3. ما برای گرفتن تعهد واریز مطالبات به کمیسیون اصل ۹۰ نیامده ایم.بلکه برای گرفتن مطالبات این مسیر را انتخاب کرده ایم.تاکنون دهها تعهد نامه از سهامداران و مدیران موجود است اما ریالی مطالبه دریافت نشده است.آیا به نظر شما همین تعهدنامه کافی است؟
  4. شما باید بدانید ما در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ۱۴ ساله خود به ا ین درگاه آمده ایم.پس اندازهای ما در صندوق های متفاوت از بین رفته است.شما چرا برای ما تعهدنامه می آورید؟

در پایان شاید بهتر باشد بگوییم ما اشتباهی به این درگاه آمده ایم.برای همه شما این مسائل به عنوان یک مورد کاری مطرح شده ولی برای ما یک موضوع حیثیتی است.

به عنوان نویسنده چندین ساله این سایت  با اجازه از سردبیر می نویسیم فعلا منتظر جلسه دوشنبه می مانیم تا بدانیم اشتباهی روی این کمیسیون حساب کرده ایم یا خیر. ضمن اینکه باید بپذیریم برای شما مسائل مهم کشوری ارجحیت دارد بر گرفتن حق و دادنش به صاحب حق.ولی بدانید مسیری اشتباهی می روید.در جایی که نتوان حقی را به صاحبش رساند عدالت قربانی می شود و بدون عدالت هیچ ستونی برپا نخواهد ایستاد. چه برسد به صنعت ارتباطاتی  که هر روز پایه هایش می لرزد.

 

1418090cookie-checkدر حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیران مخابرات پذیرفتند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. باهوش صبور می گوید

    این شاغلین که نام بردید که توی جلسه مطرح شده برای حق و حقوق شون شامل نیروهای شرکتی هم میشه که باید از زمانی که مخابرات رفت بخش خصوصی باید طبقه بندی هم اجرا میکرد ولی متاسفانه اقدام عملی صورت نگرفت پس طلب ما شرکتی ها توی این ۱۲سال چی میشه

  2. هشدار برای ... می گوید

    یادمه همیشه پدرم تعریف میکرد که دهه چهل اوضاع جامعه روستایی جوری بود که از صبح قبل از طلوع افتاب میرفتیم سر مزارع پنبه اربابان که اکثر زمینهای کشاورزی برا اونها بود و تا غروب خورشید کار میکردیم و جون میکندیم .
    در این بین گاها خود ارباب یا پسراش میامدن به کارگرها سر میزدن و به بهانه های مختلف شروع میکردن به کتک زدن یک کارگر بیچاره و جوری میزدنش که تا یک هفته نمیتونست از جاش بلند بشه .
    فحاشی و توهین که شده بود خوراک کارگرها .
    در نهایت وقتی سر ماه میشد با ناز و منت و توهین نفری نصف گونی گندم میدادن تا ببریم ارد کنیم با خانواده نوش جان کنیم بلکه از گرسنگی نمیریم .
    کل حقوق یک کارگر همون نصف کیسه بوده . به اندازه ای که لباس کارگر خدای نکرده دوتا نشه و خوشی زیر دلش نزنه . در حدی که زنده بمونه و برای ارباب کار کنه .
    این روزها چقدر این حرفهای پدرم برام راحتتر قابل درک شده .
    فحاشی مدیر منطقه و حقوق ندادن اخر ماه و کم شدن هر ماهه حقوق به اندازه ای که پرسنل زنده بمونن.
    جناب محبی میشه بگین از کی کتک زدن پرسنل شروع میشه ؟؟؟

  3. جزغاله شده مخابرات می گوید

    مدیرعامل اونقد سوار چرخ و فلک شده که کاملاً تو دورزدن اوستاشده تو شرکتم وقتی حرفشو هیئت مدیره قبول نمی کنه میره یه رده بالا اونجام وقتی می بینه حرفش خریدارنداره باز یه رده بالا آخر سرم از سردار نقدی که همسو هستند دستور میاره

  4. ناشناس می گوید

    حق بیمه پرسنل مخابرات خدمات اول

    1. ناشناس می گوید

      فنا رفت

  5. پسندیده می گوید

    همکاران محترم که مخالف طرح ناعادلانه ایثارگران،( که پد ۶ ماه خدمت سربازی جبهه داشته باشد هر چند تا فرزند داشته باشد تبدیل وضعیت شوند)،،،
    چرا به دیوان شکایت نمی‌کنید برای ابطال این قانون

  6. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    خبر ها در تهران حاکی از برکناری سلطانی و بهابادی بر اساس نظر وزیر شده است.
    حتی جانشین ها هم مشخص شده است….

    1. همکار می گوید

      ضمن سلام ، با کمال جرات و اقتدار عرض میکنم که شایستگی سکانداری مدیریت عامل شرکت مخابرات در توان و شان جناب آقای فرقانی میباشد .

      1. ناشناس می گوید

        کجایی اصل بدبختی پرسنل از زمان ورود فرقانی شروع شد.

  7. ناشناس می گوید

    کاش میشد رفتار ناجوانمردانه مدیران با نیروی انسانی رو رسانه ای کرد

  8. همکار می گوید

    سلام علیکم جناب عالیجنابان جنت مکانان سهامداران بزرگ در روی زمین ما میدانیم شما قدر قدرتین پا از روی گلوی زن وبچه ما بردارید اگر ناراحت نمیشد هرچی درامد کسب کردید اگر اضافه چیزی مانده بود به ما هم بدهید بازم ببخشید اگر درخواست ناثوابی داشتیم

  9. غ _ع می گوید

    باسلام خدمت جنابعالی وهمه خوانندگان سایت ؛پیشنهادی داشتم ؛هرجمعه در استان هابنرویا تابلوهائی ها برای احقاق حقوق مخابراتی ها نوشته شده و نشان داده شود تادررسانه ها نیز بازتاب داشته باشد البته علاوه بردوشنبه عامه قرار است تجمع مستمرباسد

  10. صبرایوب می گوید

    سلام و عرض ادب ،سروران گرامی من،همکاران شاغل و بازنشسته،ابتدا شما را به فرمایش رهبری ،در خصوص فروش اموال دولت ارجاع میدهم،یعنی پولی ندارند که بدهند،فقط به روش های مختلف به زمان خریدن اکتفا می کنند تا شاید برجام آبی را گرم کند ،در غیر اینصورت میتوان بطور یقین گفت تا پایان سالجاری مطالبات ما را نخواهند داد،امیدوارم حد اقل در خصوص تغییر وضعیت ایثارگران ،کاری انجام دهند،!!!!خسته از امیدواری های واهی شده ام،۱۴سال انتظار ،هر روز بدتر از دیروز از خدا صبر ایوب طلب مینمایم

  11. ققنوس می گوید

    مخابرات و سهامدارانش پشتیبان های قدرتمندی دارند کسی حریفشون نمیشه

نظرات بسته شده است.