مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعتراض بازنشستگان مخابرات به عدم اجرای آیین‌نامه ۸۹ و افزایش سهم بیمه تکمیلی

مخابرات ما – تجمع و اعتراض بازنشستگان مخابرات به عدم اجرای آیین‌نامه ۸۹ و افزایش سهم بیمه

مخابرات ما- به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات صبح امروز، ۳ بهمن ماه، در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کردستان، اردبیل، لرستان، گیلان، اراک و مشهد در اعتراض به‌ عدم اجرای آیین نامه ۸۹، افزایش سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان و عدم پرداختِ رفاهیات و سهم خواروبار از دی ماه سال ۱۴۰۰ تا امروز تجمع کردند.

یکی از این بازنشستگان به «ایلنا» گفت: مخابرات سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان را ۳۰ درصد افزایش داده است. به طوری که قبلا بازنشستگان ۲۰ درصد سهم بیمه تکمیلی پرداخت می‌کردند و ۸۰درصد باقی را شرکت می‌داد اما الان این سهم ۵۰.۵۰ شده است.

به گفته‌ی بازنشستگان، کسر سهم ۵۰درصدیِ حق بیمه تکمیلی از حقوق بازنشستگان، باعث کاهش مستمری شده است.

آن‌ها می‌گویند: در شرایطی که نرخ تورم بالا رفته و هزینه‌های زندگی افزایش پیدا کرده، کسرِ ۵۰درصدیِ حق بیمه مشکلاتِ معیشتی را بیشتر می‌کند.

55

777

1417690cookie-checkاعتراض بازنشستگان مخابرات به عدم اجرای آیین‌نامه ۸۹ و افزایش سهم بیمه تکمیلی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. منوچهر صیدی می گوید

    با سلام و آروزی سلامتی برای شما و تمام عزیزان
    سیزده سال مکاتبه و نامه نگاری با هرجایی که شما بشناسید و می دانید که چه می گویم و تا آنجا که با نشنیدن به شکایت روی آوردیم و اینک ما را مجبور به فریاد بلند کرده اند که حقمان را داد بزنیم و این فریادها را همان زمان اگر شنیده بودند و به کارکنان خود بها می‌دادند اکنون شاهد تجمع اعتراضی آنها نبودیم و همه اینها هزینه هایی هست که این آقایان مسبب واقعی آن هستند، اما حرف دل ما چیست، آیا برخورداری از رفاه نسبی و اینکه شرمنده خانواده خود نباشیم و اینک حق خود را طلب کنیم، خطاست؟!
    آیا کارکنان ثروتمندترین شرکت کشور که زمانی حتی از بودجه خود به سایر وزارت خانه ها کمک می‌کرد باید چنین روزگار بگذرانند؟!
    آیا بر این موی سفیدان که عمرشان در خدمت برای رشد و شکوفایی شرکت به انجام رسیده و اکنون پیر و ناتوان شده اند باید مورد حمایت باشند یا از نان سفره هایشان هم برداشته شود؟!
    آیا این مدیران خود زندگی را با تنگدستی و حقوق ۷ الی ۱۰میلیونی می‌گذرانند؟ آیا سفره های آنها هم خالی از نان شده است؟
    و سوال زیاد است و متاسفانه گوش شنوایی نیست، و فقط بدانید که حق و حقوق این قشر ضعیف را خوردن عواقب سختی برایتان دارد و به فکر قیامت خود باشید تا دنیای پر زرق و برق امروزتان

نظرات بسته شده است.