مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رسمی ها در تهران، اصفهان و البرز حقوق نگرفته اند

مخابرات ما- در میانه های آذر هنوز کارکنان رسمی در چند استان حقوق نگرفته اند
مخابرات ما- شنبه ۱۲ آذر است اما هنوز اطمینان داریم کارکنان رسمی حداقل در سه استان تهران، البرز و اصفهان حقوق نگرفته اند.معمولا استانهای بزرگ و پر تعداد از نظر کارمند دیرتر از همه حقوق می گیرند اما این دیر بودن و دیر شدن کم کم به اواسط ماه بعد رسیده است.
روز پنجشنبه عصر در برخی از استانهای مانده مانند خراسان رضوی حقوق رسمی ها پرداخت شد اما انتظار این استانها جواب نداد و از بانک هیچ پیامکی مبنی بر واریز برایشان نرسید.

همکار

سلام
دیگه کی بیاد که وضع از این بدتر بشه از این بدتر میشه بیکاری فقط امروز ۱۱ اذر هنوز رسمی های تهران حقوق نگرفتن یعنی ما قسط و خرج بچه و دکتر و …. نداریم چرا ما میریم اخر یعنی فکر میکنن ما خیلی وضعمون خوبه نیازی نداریم !! حداقل من که اینجور نیستم شاید مدیران خودشونو معیار سنجش قرار میدن

دوست دیگری نوشت:

رکورد شکنی در مخا برات ایران از سال ۱۳۵۰ که شرکت مخابرات ایران تا سیس شده است تا امروز که جمعه ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ میباشد سابقه نداشته شرکت مخابرات حقوق کارکنان (یا بخشی از آنها را) با چنین تا خیری پرداخت کنند .(که البته هنوز پرداخت نشده)این موفقیت ودست آورد بزرگ را به مدیر عامل وهیت مدیره وتمام مدیران مخابرات تبریک میگویم . ولازم است.که درکتاب گینس ثبت گردد

بعد از تقاضای ثبت رکورد در کتاب گینس دوستی دیگر نوشته:

سعید

سلام، هفته دوم آذر ماه نیز گذشت و تمام شد و هنوز خبری از پرداخت حقوق استان تهران نیست، واقعا بدا بحال تهرانی ها که بیشترین درآمد را دارند و همیشه نیز باید آخرین استان در دریافت حقوق ماهیانه باشند!

و اما حرف آخر در نوشته دوستی دیگر!

کارشناس خدا زده

حقوق حقوق حقوق.

حرف دیگری هم مانده؟

کابوس حقوق نیمی از ماه مخابراتی ها را ازار می دهد!

 

1404800cookie-checkرسمی ها در تهران، اصفهان و البرز حقوق نگرفته اند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. سامان می گوید

    جناب آقای سلطانی مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران علاوه بر مشکلاتی که برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی داریم و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون از سوی بیمه معلم هیچ پرداختی به کارکنان صورت نگرفته ( که البته به دلیل عدم پرداخت معوقات شرکت مخابرات ایران به بیمه معلم بوده) مشکل عدم پرداخت بموقع حقوق و دستمزد نیز بر دغدغه های کارکنان شرکت افزوده شده است . لذا برای درک بهتر معاونت ها و مدیران عالی شرکت و مناطق چند راهکار پیشنهاد می شود از سفرهای استانی خود و معاونت ها و مدیران ستادی گرامی به مناطق بکاهید تا در پرداخت حق ماموریت صرفه جویی نمایید.از افراد متخصص و با کفایت شرکت در انتصابات استفاده نمایید نه افرادی که نه مخابراتی بوده اند و نه در آینده مخابراتی خواهند شد. در فروش اموال شرکت دقت بیشتری صورت پذیرد تا از بزخری اموال شرکت و فروش به نفع اشخاص خاص جلوگیری شود. نقش شرکت مخابرات ایران به عنوان هلدینگ را دنبال نمایید. منافع شرکت تلفن همراه متعلق به شرکت مخابرات ایران است . علاوه بر الویت پرداخت بر اساس استان، و پیمانی ها، پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان رسمی و قراردادی بر اساس پست سازمانی افراد الویت بندی گردد. از پیمانی ها و کارشناسان و کارشناس مسئولان و سپس روسای ادارات آغاز فرمایید و در نهایت به مدیران محترم ادارات کل و معاونت ها برسید. حضرتعالی و معاونت ها که اصلا دغدغه ای برای دریافت بموقع حقوق دستمزد ندارید. مدیران کل نیز حداقل تا یکماه اندوخته دارند. حداقل سایر همکاران بموقع حقوق خود را دریافت می کنند. در نهایت از تعداد مشاورین خود بکاهید و به نیروهای متخصص و قدیمی شرکت اعتماد کنید.

  2. اصفهانی می گوید

    اصفهانی ها همچنان چشم به راه پیامک واریز حقوق از بااااااااااانک

  3. اتابک می گوید

    ناهار خوردی عزیز دل …؟

  4. ناشناس می گوید

    البته ستاد مخابرات ایران رو هم باید به لیست بالا اضافه کنید.

  5. مهرداد می گوید

    یکی از مقصرین اصلی دیر پرداخت شدن شما تهرانی ها هستید.با کمال احترامی که برای همه شما قائل هستم چرااااااااااااا وقتی حقوق از تاریخ ۳۰ ام به بعد را نمیدن اعتراض نمیکنید….چرا شکایت نمیکنید..چرا نمیرید تو مخابرات ایران حقتون را بگیرید..اینا همش به خاطر اینه که شما تو تهرانید و دسترسی به همه جا مجلس..دیوان عدالت….قوه قضاییه ..شورای حل اختلاف و ….همه جااااا دارید…

  6. مخابراتی می گوید

    سلام
    ستاد هم هنوز حقوق نگرفتیم واقعا دیگه غیرقابل تحمل شده شرایط . دیگه هیچی برامون نمونده . تموم پس انداز و هرچی بوده رو این چندسال با تاخیرات حقوق و بخاطر حفظ آبرو پیش صاحبخونه و … از دست دادیم . فقط میتونم بگم خدا از مدیرانی که مسبب این شرایط هستند نگذره . چندین میلیون طلب داری از این بی انصافا اما مجبوری مدام واسه ضروریات وام بگیری و سود بریزی توو حلقوم بانک ها . واقعا دیگه بریدیم .

  7. ناشناس می گوید

    از ماست که بر ماست.تا زمانی که پرسنل وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و صدایی از کسی در نمیاد وضع به همین منوال خواهد بود.البته باید بدونیم که کمسیون اصل نود مجلس هم تا این لحظه از پس مخابرات و مدیران پشت پرده اون بر نیومده.هر ماه رکورد جدیدی در تاخیر پرداخت حقوق به ثبت می رسه.کیه که ندونه با تاخیر در پرداخت حقوق و موندن پول تو حسابها چه نعماتی نصیب مدیران ذینفع از طرف بانک ها میشه .

  8. ناشناس می گوید

    ستاد مخابرات ایران هم هنوز حقوق نگرفته .

  9. عبدا...عاصی می گوید

    باسلام ودرود
    فکر نمیکنم پول نباشد.چون تعرفه هاراهم افزایش دادند وگرفتند.بنظر من اینها بازی با روان پرسنل است تا ازسیستم متنفرشوند وخودرا بازنشسته کنند یا بدنبال شغل دیگری بروند.بدون اینکه هزینه ای بپردازند.تقریبا موفق هم شده اند چون تمام انگیزه ها راازبین برده اند.

  10. پرنده آبی می گوید

    سلام
    لطفا این آیه قرآن رو که چندین بار فرستادم جهت اطلاع ظالمین درج کنید

    لعنت الله علی قوم الظالمین.

    اون کسی که ظلم میکند مصداق این آیه هست پس وقتی خداوند خودش لعنت می فرسته به این افراد شما چرا این آیه را سانسور میکنید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دلیلش اینه که شما این آیه رو توی سایت ما میخوای بذاری
      اگر جای دیگه بذاری که به ما ربطی نداره

      1. پرنده آبی می گوید

        سردبیر جان آیه قرآن هست در این آیه هم اشاره به هیچ کسی نشده خداوند قوم ظالمین رو نفرین کرده حالا اگر کسی از دیدن این آیه ناراحت میشه و اونو مصداق خودش میدونه بهتره ظلم کمتری کنه.
        در ضمن فکر نکنم از نظر هیچ ارگان و نهادی نوشتن آیه قرآن مشکلی داشته باشه.

  11. همکار مخابرات می گوید

    ستاد اجرایی ۲۴ ماه حقوق ماهی که تمام نشده رو میگیرند ما با توجه به روسا و هیات مدیره با لیاقت کم کم ۲۴ ماه حقوق ماه قبل رو خواهیم گرفت !!!!واقعا کاش ببینیم عاقبت شما چی میشه با این همه نفرین کارمندها

  12. شمس می گوید

    ستاد هم تا صبح شنبه واریز نشده است

  13. علی می گوید

    سلام. واقعا مدیران مخابرات و آقای سلطانی خجالت بکشید از این مدل پرداختهای حقوق دیرهنگام… شما هم رفتنی هستید. درباره کارمندان چی فکر میکنید؟ حیف ما که عمرمان را در این اداره تلف کردیم.

  14. علی تمییزی می گوید

    این افتخار شرکت مخابرات ایران را به همه بزرگان مخابرات بخصوص جناب آقای مخبر دزفولی و سید مصطفی هاشمی و تمامی اعضاء هیئت مدیره و ریاست جمهوری جناب آقای رئیسی تبریک عرض می نمایم که این خبر رو به هر کسی تو این مملکت بگید وحشت تمام اعضاء بدنش رو می گیره لا این همه چه کار می کنید گه از پرداخت حقوق عاجزید ایا درآمد مخابرات را خرج انا اتینا می کنید آیا حقوق حوزه ریاست جمهوری هم با این تاخیر پرداخت می شودایا کارکنان ستاد اجرائی هم تا نیمه ماه بعدی حقوق دریافت نمی کنند ۹ ماه از سال گذسته فقط حقوق دادید نه پاداشی نه یک ریال اضافه همه نزد خانواده خود درمانده شده اند آتش تمام وجودتان را بگیرد که عذاب دچار خانواده های ما کرده اید.

نظرات بسته شده است.