مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیران گرامی! با کارکنان و بازنشستگان روشن و شفاف گفتگو کنید.

مخابرات ما- پیامهای مخابراتی ها نشان می دهد با افزایش تعرفه انتظار تغییر در پرداختی ها را دارند.

مخابرات ما-  تغییر در تعرفه ها باید با فرهنگ سازی همراه باشد.آنچه با تمام دشواری ها در تعرفه ها اعمال شد، نه برای مردم توضیح داده شد نه برای شاغلین و نه برای بازنشستگان. پیام های خوانندگان مخابرات ما نشان می دهد برداشت عمومی این است که تعرفه ها افزایش پیدا کرده است، مخابرات هم قول داده با تغییر تعرفه ها مطالبات شاغلین و رفاهیات بازنشستگان را پرداخت کند، لذا امروز زمان عمل است.

 

از سویی مجلس هم وارد شد و به مخابرات یک ماه فرصت داد وضعیت را روشن کند  و به مطالبات همه پاسخ بدهد. عرض می کنیم همه، باز کسی نگوید بازنشسته ها یا اشرکتی ها یا ایثارگران یا  … را ذکر نکرده اید! همه!

 

تعرفه ها در یک قبض اعمال شده است.دوره برگشت درآمد در مخابرات ۷۰ روز است.یعنی از وقتی قیضی صادر می شود بطور میانگین ۶۰ تا ۷۰ روز طول می کشد پولش به مخابرات برسد.حاال که قبض ها ماهانه شده است ممکن است کمتر شده باشد اما در واقعیت مسئله تغییری ایجاد نمی کند. بنابراین باید بگوییم پول قبوض با تعرفه جدید هنوز به مخابرات نرسیده.

مردم هم در دوره های اول به سادگی تغییر تعرفه را نمی پذیرند.ضمن اینکه بهتر است مخابرات در دوره های اول اقدام به قطع مشترکین بدهکار نکند تا سر و صدایی بلند نشود.

مجموعه این حرفها به ما می گوید برای رسیدن پول به مخابرات زمان بیشتری لازم است.

اما مجلس اعتقاد دارد مخابرات باید از سهامدارانش کمک بگیرد تا مطالبات را پرداخت کند.لذا نگاه مجلسی ها به سهامدار است نه افزایش تعرفه. تا یادمان نرفته بگوییم که مجلس در امر تعرفه کمک زیادی به مخابرات کرد لذا انتظار دارد حرفهایش روی زمین نماند!

حرف زیاد است.

همه اینها نشان می دهد مخابرات زمانی برای اقدام ندارد و فورا باید کاری بکند. یکی از این دو کار برای مخابرات از نان شب واجب تر است:

  • از سهامدار عمده کمک بگیرد تا حداقل رفاهیات بازنشستگان را پرداخت کند.فشار  زندگی روی این دوستان بسیار زیاد است.
    • اینکه همه می دانیم شدنی نیست! سهامداران پول به جانشان بند است! اگر یک ماه سود سهامشان را نبرند کفر خدا می شود! چه برسد به اینکه پول هم بیاورند!
  • شفاف و روشن با شاغلین و بازنشستگان و شرکتی ها گفتگو کند! هر چه لازم است بگوید و اگر توانست قدری زمان بگیرد تا بتواند پول قبوض را از بین مردم جمع کند. تا به حال هرگز چنین کاری صورت نگرفته است.البته همکاران رسانه ای تلاش زیادی کرده اند اما این تلاش پس از تغییر تعرفه باید از سوی مدیران باشد.
  • یک ماه سود سهام مقرره را به سهامداران پرداخت نکنید! اجازه بدهید یک بار حقوق بموقع به کارکنان و رفاهیات به بازنشستگان داده شود.

 

راه های دیگری هم وجود دارد که گفتنش سودی ندارد! در مخابرات اجرایش شدنی نیست!

 

به هر حال، از مخابرات می خواهیم یک تنه به قاضی نرود! حداقل بازنشستگان را با خود ببرد! باور کنید پرداخت دو سه قسط از خواربار بازنشستگان مخابرات را ورشکست نخواهد کرد.ما که پیام های بازنشستگان را می خوانیم از شدت فشار زندگی این عزیزان به شدت متاثر می شویم. ضمن اینکه حق خود را مطالبه می کنند چیزی بیشتر نخواسته اند!

یک ماه سود سهام سهامداران را ندهید! کفر خدا می شود؟!

 

1397800cookie-checkمدیران گرامی! با کارکنان و بازنشستگان روشن و شفاف گفتگو کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    داستان مجلس و نمایندگان ، کارکنان وبازنشستگان نیستند، فقط و فقط نفراتی هستند که خودشان وارد مخابرات کرده اند( به شکل نیروهای شرکتی) و می خواهند از طریق مصوبه ی ایثارگران وضعیت استخدام آنها را در شرکت مخابرات به سرانجام برسانند و دیگر هیچ…

    1. همکاربازنشسته می گوید

      باسلام، به نظرم مسئولین مخابرات مثال حکایت چوپان دروغ گو شده اند. ازدی ماه پارسال خواربار ورفاهیات بازنشستگان رانداده
      وموجب نارضایتی همکاران شده آند

  2. باریکانی می گوید

    سلام
    ممنون از لطف شما سر دبیر عزیز منتها گوش شنوا نیست

  3. بو علی می گوید

    بنام خدا
    احتراما به اطلاع کلیه همکاران مخابراتی استان فارس که فرم درخواست عضویت در انجمن صنفی کارگری کارکنان شرکت مخابرات ایران منطقه فارس را تکمیل نموده اند میرساند از آنجایکه برابر آگهی قبلی اداره کار و امور اجتماعی
    قرار بود روز سه شنبه ۱۴۰۱/۷/۲۶ راس ساعت ۱۰ صبح اولین جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری کارکنان شرکت مخابرات ایران منطقه فارس برگزار گردد لیکن به دلایل ذیل :
    ۱_ارسال نامه از سوی مدیر منطقه به اداره کار مبنی بر اجاره دادن آمفی تئاتر در این تاریخ
    ۲_مخالفت اداره محترم حراست مخابرات استان با برگزاری جلسه
    ۳_ارسال استعلام مربوط به کاندیداهای هیات مدیره و بازرسی به حراست مخابرات ایران و تاخیر در ارسال جواب استعلامات مذکور
    جلسه مجمع لغو گردید
    با وجود آنکه
    ظرف چند روز گذشته تاکنون هیچ جلسه ای در سالن آمفی تئاتر مخابرات نبوده و نیست
    ظاهرا و بنا بر اطلاع واصله از سایر انجمنهای صنفی نیازی به استعلام از حراست محترم مخابرات ایران و تاخیر در ارسال پاسخ به اداره کار نبوده است

    انشاالله بمجرد آنکه زمان و مکان تشکیل جلسه بعدی از طریق اداره کار اعلام گردد مراتب به اطلاع همکاران خواهد رسید
    با حترام هیات موسس

  4. محمد می گوید

    از حقوق ها چخبر کی حقوق میدن

  5. همکار می گوید

    سردبیرجون از حقوق چه خبر؟ خبر حقوقی بگین لطفا دلگرم شیم

  6. سوشیانس می گوید

    سلام ،
    درسته که همه افزایش تعرفه اعمالی در قبوض تابحال وصول نشده ولی در استان ما که یکی از استانهای بزرگ است تا به امروز نزدیک به ۷ میلیارد تومن بیشتر از وصولی ماههای قبل بوده است پس میشه یه کارایی کرد و جای هیچگونه بهانه گیری نیست

  7. هیچ بزرگ می گوید

    بنام ایثارگر افزیش به کام ضد ایثارگر

  8. احمد رضا عابدزاده می گوید

    سر دبیر کاش تو هم حال مراااااااااااااااااااااااا داشتی
    جون عزیزت یه خبر از حقوق بزار لطفا
    تو را به هر کس میپرستید دیگه با بیمه معلم قرارداد نبندید

  9. بازنشسته اسفند ۹۹ می گوید

    جناب سردبیر عزیز سلام و خداقوت ، جسارتا در مورد وقفه ۷۰ روزه جهت آمدن پول به حساب مخابرات با تعرفه های جدید ، باید عرض کنم که این موضوع مربط به زمانی بود که قبوض تلفن ثابت هر دو ماه یکبار صادر میشد و الان که هر ماه قبضها صادر میشود این وقفه از اول شهریور ماه حدود ۴۰ روز خواهد بود . مضافا قبوض تلفن من این ماه نسبت به ماهای قبل حدود یازده برابر شده و من ، اطرافیانم و هر کسی که میپرسم ، همه مبلغ قبضها را پرداخت کرده ایم و پرداخت کرده اند ، پس اینکه پول به حساب مخابرات از محل تعرفه های جدید نیامده هیچ جایگاهی ندارد و باید مدیران ارشد مخابرات خصوصا مدیر عامل محترم عزم را جهت انجام تعهدات قانونی مغفول مانده همکاران به ( بازنشسته و شاغل ) و متعهد شده به نمایندگان محترم مجلس جزم نمایند و این همه این دست و آن دست هم نکنند ، تمام بهانه ها گرفته شده و تمام آن چیزیکه میگفتند و میخواستند گرفتند . لذا همه ما بازنشستگان و شاغلان منتظر عمل به تعهدات مدیران ارشد مخابرات هستیم . من الله توفیق

  10. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، پرداخت خوار و بار بازنشستگان که با مبلغ پارسال مورد قبول کسی نیست! ابتدا باید مبالغ جدید حساب بشه و با اون پرداخت بشه.

  11. ناشناس می گوید

    ۱۸۰۰میلیارد تومان بدهی بانکی را چه کند،باختیم آقا،باختیم

  12. جواد می گوید

    سلام سردبیر عزیز واقعا سخت شده زندگی واسه ما بازنشسته ها من با یه حقوق تامین اجتماعی کرایه خونه باید بدم خرج زندگیمم باید بدم خرج دارو دکتر اینارم بدم خسته شدم واقعا دیگه کاش تو این کشور به دنیا نیومده بودیم با این همه بی مدیریتی و گرونی
    اقایونم هر روز وعده تو خالی میدن که رفاهیات بازنشسته ها بدن همش الکی ما از حقمون اون دنیا نمیگذریم

  13. حسین می گوید

    ایثارگر به کی میگن؟من ۲۷ ماه سابقه جبهه دارم در چندین عملیات شرکت داشتم البته در ارتش با سند و از این رهگذر هیچگاه طلبی نداشتم و اینکه این نانی که به گلو میبرم نان زحمت کشی است ،و اون ایام خدمت را وظیفه ملی میهنی خود میدانم هر چند یکی ،دو بار هم پرس جو کردیم فرمودند شامل شما نمیشه.

  14. ناشناس می گوید

    چرا ۵ روز است خبری در پاتوق بازنشستگان منتشرنمیشود ۱-مثلا هزینه های درمانی کی پرداخت میشود
    ۲- معوقات رفاهیات ۱۳ ساله کی پرداخت میشود ؟
    ۳-کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی فقط یک ماه به مخابرات فرصت داده تا بدهی خود را با بازنشستگان تسویه نماید در غیر اینصورت افزایش تعرفه تلفن ثابت قطع میشود
    ۴-حالا باید نظاره گر باشیم تاببینیم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس چقدر برش دارد آیا این بار هم شرکت مخابرات میتواند بهانه ای بتراشد یا خیر ؟؟؟

  15. هوار می گوید

    پس ما ایثارگران که کشک..!!!!شما ایثارگرید یانافع ایثارگری؟! هرکس هرکس نمیتونه ایثارگر باشه !!! هرکس مشکل خودشه چسبیده ،انگار نه انگار تا زمانیکه مشکلات مخابرات حل نشه ،از حقوق بازنشسته ورسمی وشرکتی خبری نیست !!چه برسه به مشکل مثلا ایثارگران

  16. ناشناس می گوید

    سردبیر جان عالی بود دست مریزاد اما ای کاش مدیران گوش شنوا داشته باشن

  17. ناشناس می گوید

    اینا همه حرفه
    سردبیر شما هم مثل مدیران
    مخابراتی که پول نداشته باشه به سهامدارا سود نمیده
    یا برای هیئت مدیره خودش پاداش تعیین نمی کنه
    الان همه ناراضی هستن همه هم حق دارن
    باید دنبال راه چاره بود
    نه بازنشسته راضیه نه کارمند نه کارگر نه ایثارگر
    اگه به تمام اینا توجه نشه هر روز مخابرات براش ضرره
    هرچند الانم هیچکس دلش برا مخابرات نمی سوزه
    کافیه یه سر به مراکز بزنید

  18. غ _ع می گوید

    تانباشدچوب ترفرمان نبرد گاونر

  19. کارگردان می گوید

    پس ما ایثارگران که کشک

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بیا! ننوشته همه!
      زیر همه ننوشته همه! باز یکی نگه پس ماچی؟
      اقلا بخونین خب

نظرات بسته شده است.