مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر حقوقی- امروز نیروهای رسمی در مخابرات ایران و استانها

مخابرات ما- پرداخت حقوق شهریور ماه کارکنان رسمی امروز چه وضعی داشت

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران همچنان با بحران کمبود نقدینگی روبروست لذا  حقوق کارکنان بصورت دسته ای و کم کم واریز می شود.

پس از آن که حقوق نیروهای شرکت شسکام هفته گذشته واریز شد، هفته جاری نیز طی سه روز مختلف حقوق نیروهای خدمات اول واریز شد در حالی که نیروهای رسمی تا این لحظه حقوق نگرفته بودند.

امروز گفته شد در ۴شنبه و آخرین روز کاری هفته،  شرکت مخابرات ایران حقوق کارکنان رسمی را در ۱۷ استان کوچکتر پرداخت کرده است .حقوق این استانها عصر امروز واریز شده است. متاسفانه لیست این استانها نزد ما موجود نیست فقط همینقدر بدانید که استانهای بزرگ باقی مانده که فعلا زمانی برای واریز آن اعلام نشده است.

 

1395550cookie-checkخبر حقوقی- امروز نیروهای رسمی در مخابرات ایران و استانها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. حامد می گوید

    انقده گفتین اصفهانو میریزین ولی خبری نشد
    حتی فیشها را هم نزده اید
    آخه این چه وضعیه دیگه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی گفته اصفهانو ریختن؟

  2. ناشناس می گوید

    پول هه ها !!!

  3. هادی می گوید

    سلام کرمانشاه نیامده

  4. یادبود می گوید

    کرمانشاه پرداخت نشده ، اصفهان پرداخت نشده این دو تا را میدانم

  5. امیر می گوید

    با سلام این خبر است که شما میدهید……………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا کامنت را در صفحه پاتوق شرکتی ها بنویسید
      به موضوع مطلب بالا مرتبط نیست

  6. ناشناس می گوید

    سردبیر جان یک سوال؟ شرکت مخابرات ایران پارسال ۱۲۰۰۰ نیروی رسمی داشت. تعداد نیروهای شرکتیش هم با امسال برابر بود. به ۵۰۰۰۰ بازنشسته هم تا بهمن خوار و بار و مناسبت ها رو پرداخت میکرد. پرداختی ۵۰۰۰۰ بازنشسته تقریباً معادل حقوق ۷۰۰۰ نیروی رسمی بود. به عبارتی ۱۹۰۰۰ شاغل رسمی و تعدادی نیروی شرکتی داشت.
    امسال ۲۰۰۰ شاغل رسمی بازنشست شدند و ۲۵۰۰ شاغل با کاهش حقوق مواجه شدند که حداقل حق جذب کاهش پیدا کرد و برای برخی با حذف و تنزل پست با کاهش هم مواجه شدند. بازنشستگان هم کلاً حذف شدند. یعنی در حقیقت شاغلین به رسمی به ۱۰۰۰۰ نفر کاهش پیدا کردند و اگر کاهش حقوق و مزایای ۲۵۰۰ همکار رسمی بالای ۳۰ سال که تنزل پست و یا کاهش حق جذب پیدا کردند رو هم معادل حذف ۵۰۰ نیروی رسمی دیگه فرض کنیم، یعنی تعداد شاغلین رسمی به نصف پارسال رسیده! اگر حقوق شاغلین رسمی باقیمانده ۲ برابر پارسال میشد، اونوقت تازه شرکت به همان مبلغ پارسال به رسمی ها حقوق پرداخت میکرد که اینطوری نیست و هیچکس دو برابر پارسال حقوق نمیگیره!
    اگر افزایش حقوق نیروهای شرکتی رو هم حساب کنید و مازاد مبلغ صرفه جویی شده از حقوق نیروهای رسمی رو هم حساب کنید، بعیده که پرداختی های حقوقی شرکت نسبت به پارسال بیشتر از ۲۰ درصد اضافه شده باشه!
    امسال از ابتدای سال شاهد افزایش شدید تعرفه های تجاری بودیم، الان هم که تعرفه های مسکونی! پس کلاً در بدترین شرایط ممکن، وضعیت فعلی شرکت مثل پارساله! چرا شرکت مخابرات ایران در پرداخت حقوق ماهیانه کارکنانش دچار مشکل شده و حتی شرایط پارسال رو هم نمیتونه حفظ کنه!؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      لطفا با عدد و رقم صحبت کنیم
      من اینطوری که شما نوشتید نمی تونم به نتیجه منطقی برسم
      مثلا کافیه بگم ۲۰۰۰ نفر بازنشسته شدن ولی پاداش بازنشستگی شون چند برابر حقوق جاری شونه
      ضمن ناینکه فقظ حقوق و … ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده
      حالا شما درآمدهای استانها رو نگاه کنید
      من نه حرف شما رو رد میکنم نه تایید فقط میگم باید عدد و رقم صحبت کنبم
      پولی که دولت گرفته پول پروانه و ….

    2. مهدی می گوید

      با سلام
      اگر همکاری بازنشسته شده یا تنزل جایگاه داشته همکاری دیگر جای او را گرفته مثلا اگر مدیری سی سال خدمت داشته و بازنشسته نشده مدیری دیگر جای او را گرفته یعنی حقوق مدیر که حذف نشده ثانیا با در صد افزایش حقوق باز هم دریافتی این همکاران نسبت به سال قبل کمتر نشده است

    3. ناشناس می گوید

      خب مجموع بازنشسته ها چی؟ ۵۰۰۰۰ بازنشسته با ۲۰۰۰ شاغلی که در سال ۱۴۰۰ بازنشست شدند، مجموعاً دریافتی نزدیک ۹۰۰۰به شاغل رسمی داشتند که از سیستم حذف شدند یا بهتره بگیم حذفشون کردند! در ضمن سنوات ۲۰۰۰ شاغلی که در پایان ۱۴۰۰ بازنشست شدند و مورد اشاره سردبیر هست هم که فقط نصفش پرداخت شده! نمیتونه ملاک دلیل وضعیت جاری باشه!

نظرات بسته شده است.