مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی مخابرات تعطیل است

مخابرات ما- بیمه تکمیلی برای نیروهای شرکتی تعطیل است.این پیام از اصفهان رسیده است.

 از اصفهان

۱۴۰۱/۰۶/۲۵ در ۱۲:۳۱ ق.ظ

درود بر سردبیر و همه همکاران.
برای رسمی ها بیمه تکمیلی online خدمات ارائه می دهد و مشکلی نیست. مشکل، ما شرکتی ها هستیم .من امروز ۱۰میلیون تومان بصورت علی الحساب واسه بستری همسرم واسه عمل سنگ صفرا دادم…در صورتیکه هر ماه از حساب ما سهم بیمه مون کم شده.‌..

آخه اگر حالا که نیاز داریم نتونیم استفاده کنیم پس دیگه چه کاریه اخه… ؟؟؟

بیش از یک هفته است که سرکاریم از طرف بیمه تکمیلی و شرکت خدمات اول واسه تسویه ای که ماه هاست با بیمه تکمیلی باید انجام می شده توسط مخابرات  انجام نشد……

کارها برعکس است؟؟؟

چطور واسه بیمه تکمیلی رسمی ها پول دارید اما واسه شرکتی ها خیر. ما که ضعیف تریم باید مثل همیشه گرفتارتر باشیم….
کدام زیارت قبول…. حتما زیارتتون هم قبول خواهد بود… با خیال راحت به زیارتتون برسید….بود و نبودتان زیاد تفاوتی ندارد اقایان مدیر…. بی کفایتی که حضور نمیخواهد.

به نظر شما این عضو سایت حق ندارد چنین انتقادی بکند؟ او که از ته ماجرا خبر ندارد! ظاهر کار را می بیند و گمان می کند بیمه تکمیلی رسمی ها صد در صد به راه است!

هر چند که اینک همه می دانند برای بیمه تکمیلی رسمی ها و بازنشسته ها پول نداده اند.ملک و تاسیسات داده اند که آن هم سند ندارد.لذا بیمه خدمات درستی نمی دهد.به زور خدمات سرپایی می دهد.آن هم اخیرا بیمه با مخابرات کلاهشان توی هم رفته، همان خدمات هم روی هواست!

پرسیدیم که اگر می شود مثل کاری که برای رسمی ها کرده اند به بیمه ملت هم  چهار تا ملک   واگذار کنند اما میگویند بیمه ملت آن را نپذیرفته است! بیمه پول نقد می خواهد تا به پزشک و داروخانه و بیمارستان بدهد! ملک به دردش نمی خورد.

در هر حال، اگر این هم نشد باید فکر دیگری می کردند… ولی کارکنان را بدون بیمه نمی گذاشتند!

همه ماهه پول بیمه از حساب ها کم شود اما هنگام نیاز، باید دنبال تامین میلیون ها تومان پول بی زبان باشند! … انصافتان کجاست! باید حتما شکایت کنند؟

 

1393890cookie-checkبیمه تکمیلی نیروهای شرکتی مخابرات تعطیل است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. همکار می گوید

    اینم .که میگن رسمی و شرکتی ترش نکنید . منظور اینه کارمند شرکتی ۱۰۰ درصد مبلغ بیمه رو خودش پرداخت میکنه..

  2. ناشناس می گوید

    دادنمون گیچ هم کنار ایستادند چیپس و ماستشون رو میخورند خواص

  3. فارس شرکتی می گوید

    چرا بیمه رو تمدید یکماه میکنن الکی خب قرارداد جدید ببندید ما سقفمون تو همه چی پر شده به دردمون نمیخوره تمدید چرا با ما اینجوری میکنید آخه

  4. خدمات اول می گوید

    تورو خدا بگید این بیمه تکمیلی رو بدهی شو بدن تا اون بتونه واریزی داشته باشه امدن یه ماه تمدید کردن اونم به ضرر ما شد چون سقف تعهداتشون به ما پر شد اگه این ماه قرارداد جدید میبستن کلی فاکتور داشتیم نازایی داریم عمل ای وی اف کردیم ۱۸ میلیون هزینه کردم الان فاکتور دستمه بخاطر اینکه سقف پر شد عملن واریز نمیکنن اگه قرارداد جدید این ماه میبستن دو سوم این مبلغو میدادن این مخابرات برا همه دلسوزی میکنه برا بیمه ولی براپرسنلش نه چی بگیم خسته شدیم از دستشون الله وکیلی

  5. جزغاله شده مخابرات می گوید

    مگه برا رسمی ها بازه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    باز شما خدارو شکر کنید که ۵ ، ۶ ماه عقبین و فاکتور هایی که دادین بهتون پرداخت نکردن
    من الان برج ۱۱ سال ۹۹ فاکتور دادم هنوز چیزی بهم ندادن یعنی ۲۰ ماه تمام که الان بیش از ۲۸ میلیون از بیمه طلب دارم

  6. همکار خسته می گوید

    مراکز طرف قرارداد ما رسمی هام که پر شد ! بدهی های قبلی هم داره ۲ سال میشه که دپرداخت نشده ! بیشتر از سی میلیون بدهی من رو هواست ! مراکز طرف قرارداد هم که حذف شد !

  7. ناشناس می گوید

    هفته قبل اعلام شد داروخانه ها sosرا قبول نمیکنند و این هفته هم اعلام شد بقیه خدماتش کنسل شده،چی هی رسمی ،رسمی را انداخته اید،چوب دو سر طلا

  8. فارس می گوید

    سلام کارگزار جماعت باید چکار کند که اصلا بیمه تکمیلی ندارد و نداشته . خدای این انصاف هس حتما ما به گفته وزیر سر کار نیسیم . خب پس یک نامه بزنید عین حرف وزیر صدق کند خدای ما راضی هسیم . بریم هر وقت دوس داشتیم سرکار باشییم . آیا مرکز ۱۵۰۰ شماره کارکن وقت داره بره شغل دوم .؟ بخداقسم
    حق ناسی کردن سران مخابرات هس که نگو و نپرس

  9. بهرام می گوید

    همه تو یک کشتی هستیم که داره یا غرق شده.بعضیا توی عرشه هستند و بعضیا اون پایین توی انبار.ولی نکته مهم اینه که داریم همه غرق میشم

  10. کارمند می گوید

    سلام.ایکاش طبق متن برای بیمه تکمیلی رسمی ها پول داشتن!!! و این قسمت گزارش درست بود!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نویسنده دلش گرفته نوشته
      ولی معلومه که برای رسمی ها هم پول ندادن
      هدف از گذاشتن این متن ، این بود که بدانند چه فضایی بین کارکنان ایجاد می کنن

  11. مریم می گوید

    چرا نیروهای گرامی شرکتی هر جا حقشون را نمیدن اسم نیروی رسمی بدبخت را جلو میندازن و سردبیر، شما هم انتشار میدید اتفاقا به رسمی ها ظلم شده حقوق همیشه ده روز دیرتر میگیرن جدید هم نصفه نیمه !!!!! میخوای بیمه هم نگیریم تا شما خوشحال باشی. برادر و خواهر گرامی ما مقصر نیستیم اونی مقصر هست بی ضابطه نیرو درگیر کرده و حقشون را هم نمیده شما هم از رسمی ها مایه نگذار. بعدش کمکی از دست همکارها بر میاد کمک کنیم ولی خواهشا اینطور صحبت نکنید.

    1. ققنوس می گوید

      هر نظری میدن تایید میشه بدون توجه به اینکه اون حرف چقدر درست باشه

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        نظرات اسمش روشه دیگه
        کسی نمی تونه حرفهای خوانندگان رو تایید کنه.
        نمیشه
        ولی برای انتقال حرفهاشون کامنت میذارن حالا کسی دوست داشت باور میکنه

    2. ناشناس می گوید

      آفرین مریم خانم ……………….. بابا برو پی حقت نه ….

      1. ناشناس از اصفهان می گوید

        اولا که مودب باش آقای ناشناس که به به و چه چه واسه سرکار مریم خانم راه می اندازی و میگی برو پی حقت به بنده…..
        ثانیا من چیزی که به چشم دیدم و گفتم… واسه ما همه چی بسته است حتی online یک آزمایش ساده اما واسه رسمی ها رفتیم آزمایش دادن و online باز بود…. پس من بیهوده حرف نزدم و نمیزنم… دیگه کف دستم و کی بو نکردم که چرا بیمه شما بازه و از ما بسته است!!!
        ثالثا من حرف بدی نزدم فقط یه موقعیت بد و توصیف کردم همین.
        حالا اینکه سرکار خانم میفرمایند چرا ما ۱۰ روز زودتر حقوق میگیریم که ربطی به ما نداره، البته اونم توی این بیش از ۲۰ سالی که من تو اداره ام فقط یکساله که داره اتفاق میافته… پس خوبه ما بگیم به ما هم ۱۰ روز دیر تر حقوق بدهند اما اندازه شما… خدا را شکر هیچکدام از ما شرکتی ها زندگیمون از این چندغاز نمیگرده و همتون هم اطلاع دارید با این پول ها نمیشه زندگی کرد و هر کدام شغل دیگه ای هم داریم.همگی هم میدونید که ما پا به پای شما و حتی بیشتر واسه شرکت مخابرات داریم کار انجام میدیم.
        منظور رسمی ها و شرکتی ها نیستند تو تبعیض همه جا هست منظور من به مدیرانی بود که اگر متن من و یه موقعی از دستشون در رفت و خوندند یا به گوششان رسی فکری بکنند وگرنه کاری به رسمی ها نداشتم اصلا
        ممنون از دوستانی که لااقل این متن و مطالعه کردند و راهنمایی فرمودند و تیکه انداختند….. اگر خودتون جای ما بودید بخدا از این بدتر مینوشتید….همانطور که یه هفته حقوق زودتر به ما میدهند و پیش چشمتون میاد جدای از عدد و رقم ناچیز و تفاوت های زیاد.
        ممنون از سردبیر محترم که متن و ارسال کردند.
        به قول دوست عزیز که گفتند همه در یک کشتی هستیم بعضی در موتورخانه و برخی روی عرشه کشتی

        1. همکار می گوید

          بی خودی اینقدر به هم بد و بیراه نگید. فعلا مخابرات هم مثل تموم مملکت درگیر مشکلاتی هست که همش برمیگرده به بی کفایتی بی حد و مرز مسوولین.

نظرات بسته شده است.