مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر حقوقی برای ۷ استان- امشب در حساب است

مخابرات ما- کامنتهای زیادی از شما رسیده که نشان می دهد حقوق کارکنان خدمات اول  در برخی از این ۷ استان هنوز   واریز نشده است .

باید بگوییم بانک این واریزی را بصورت آفلاین ثبت کرده است لذا ساعت ۱۲ امشب به حساب کارکنان واریز خواهد شد اما پیامک آن صبح فردا بدست شماخواهد رسید.

در واریز دو روز گذشته حقوق، در روز ۵شنبه یا همان صبح جمعه هم از آنجا که پیامک واریز ساعت ۷  صبح  بدست کارکنان رسیده بود این گمان تقویت شده بود که احتمالا واریزی نیز همان ساعت بوده.اما شما می توانید از ساعت ۱۲ امشب از واریزی مطمئن شوید.

 

1376420cookie-checkخبر حقوقی برای ۷ استان- امشب در حساب است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر ظاهراً حراست استان تهران جز مخابرات حساب نمیشه تا همین الآن که پیام میدم خدمتتون از حقوق هیچ خبری نیست دارن مثل بچه سر راهی با ما برخورد میکنن حقوق دو ماه قبل هم طبق پارسال واریز کردن و هیچ کسی هم خبری ندارد وهرروز در انتظار که شاید مدیران محترم رهمی به دلشان بیاید.هیچ امیدی نبود خواستم فقط در دل کنم ممنون

  2. ناشناس می گوید

    حقوق برای خوزستان خوشبختانه واریز شد

  3. ناشناس می گوید

    با سلام.اقای سردبیر لطفا شما پیگیر احکام جدید باشید.ما به کسی دسترسی نداریم.نکند که تیرماه هم بگذرد و حکم زده نشود .حقوق رسمی ها از پارسال کمتر شده.

  4. هدا می گوید

    سلام . بخدا یک شب شد وهیچ خبری نشت ۵کیلو کم کردیم از بس استرس بمون دادین خدا خودش نگاهی بهمون کنه

  5. خدمات اول اهواز می گوید

    سردبیرجان سلام … ساعت ۰۰:۴۹ و هنوز اعلام موجودی میگیریم خبری نیست… چی داریم بگیم واقعا

  6. خدمات اول اهواز می گوید

    سردبیرجان سلام … ساعت ۰۰:۴۹ و هنوز اعلام موجودی میگیریم خبری نیست… چی داریم بگیم واقعا

  7. جیره خور مخابرات می گوید

    دوازده ام گذشت و خبری نشد….

  8. Mahdi می گوید

    درود بر سردبیر عزیز خدا قوت… امروز هم گذشت و ما همچنان چشم انتظار، بعد این همه سال سابقه کار، مگه این چندغاز حقوق چیه که ما باید اینهمه بابتش استرس داشته باشیم عصبی بشیم، دیگه دست و دلمون به کار نمیره، خدا باعث و بانیش و لعنت کنه، والا صاحب خونه و طلب کار متوجه نمیشن که واریز آفلاین هست یا نیست،الان میاد به حساب یا ۱۲ شب، مث ما هم حوصله اعصاب ندارن که منتظر بمونن، مدیران هم میتونن یه ماه اینطوری زندگی کنن و بابت حقوقشون آبرو و اعصاب و حیثیتشون جلو کَس و ناکَس بره و شرمنده خانوادشون بشن واسه چندرغاز ؟ بخدا روا نیس اینهمه ظلم و بی عدالتی، بدونن دعای خیر ما پرسنل بدرقه راه باعث و بانیا هست همیشه… سپاس

نظرات بسته شده است.