مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واریز اولین بخش از پاداش سنوات بازنشستگان ۱۴۰۰

مخابرات ما – واریز اولین بخش از پاداش سنوات بازنشستگان ۱۴۰۰ توسط شرکت مخابرات

مخابرات ما- بر اساس آخرین خبرهای رسیده گفته می شود شرکت مخابرات ایران طبق قولی که داده بود برای بازنشستگان اسفند ماه ۱۴۰۰، مبلغ اولیه پاداش سنوات خدمت را به حساب آنان در بانک تجارت واریز کرده است.

مبلغ این بخش، طبق قول مخابرات یک صد میلیون تومان بوده است که قرار بود تا پایان فروردین ۱۴۰۰ واریز گردد.

 

1361160cookie-checkواریز اولین بخش از پاداش سنوات بازنشستگان ۱۴۰۰

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. اکبر می گوید

    چراپاداش منوکه قبل ازآخراسفندبازنشیته شدم نمیدن؟۶ماه شده ولی آخرسالدرابه دیگران دادن به کی بگیم خدا

  2. سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است. می گوید

    سوال اینجاست چرا مخابرات منطقه تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
    وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
    سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.

  3. با شماره کارمندی 1420070 می گوید

    باسلام، بنده در اسفندماه سال ۹۵ از مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده ام ولی تا به حال از سکه بازنشستگی خبری نیست چرا؟!
    و این درحالی است کسانی که بعد از بنده بازنشسته شدن دریافت کردند
    چرا هیچ کس هم پاسخگو نیست؟!
    از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم
    با شماره کارمندی ۱۴۲۰۰۷۰

  4. ناشناس می گوید

    سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹:۵۰
    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه ۳ ما و ۲۳ روز است که مشکلات بازنشستگان مخابرات را درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد در مورد بن خوار بار، دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ سکوت اختیار کرده است و به مشکلات بازنشستگان مخابرات بی توجهی کرده است و تاکنون توجهی نمی کند چرا؟

  5. محمد می گوید

    جناب اقای سردبیر زحمتکش و دوست داشتنی و عزیز
    بابت اینکه نظر قبلی رو زیر این پست نوشتم و ارتباطی به موضوع نداشت از شما و همکارا معذرت میخوام.
    جایی که مناسبتر باشه پیدا نکردم یا اگر بود من دقت نکردم
    از شما خواهش میکنم ضمن اینکه این نظر بنده رو تایید بفرمایید به عنوان یک سوژه مناسب بهش بپردازین. امروز متوجه شدم رئیسمون طی سه ماه اخیر دومین پاداش خودش رو که بالای هشت میلیون تومان هست شدم. این درحالی هست که اخرین بار به ما شش ماه پیش یک کارت هدیه صد هزار تومانی دادن. وقتی شنیدم سوختم از شدت ناراحتی. جان کندنش برای ما نشستن بعد از وقت اداری برای ما و پاداش برای رئیس که کارش هر روز صبح تا اخر وقت رفتن به جلسه و نشستن و جوک گفتن با دوستان در اتاق است. مشخصه که توسط مدیر منطقه بهشون تاکید شده به هیچ عنوان نزارن کسی از ماجرا باخبر بشه. مخابرات افتاده به سراشیبی نابودی و ورشکستگی و با سرعت بالایی به ته دره بدبختی داره سقوط میکنه

  6. محمد می گوید

    مخابرات با سیاستهایی که مدیرانش دارن پیش میگیرن هرگز روی پیشرفت و درخشش رو نخواهد دید. چراااااا تهران پاداشهایی میلیونی به حلقوم مدیران مناطق و روسای ادارات میریزه و از اون طرف کارشناسان و کارشناس مسئولان رو با کارت هدیه یکصدهزار تومانی دست به سر میکنه. مگر بچه گول میزنین. مگر غیر از اینه که موفقیت رئیس اداره و مدیر منطقه مستقیما با تلاش کارشناسان زیر مجموعه ارتباط مستقیم دارد. تا کی میخواهین با این کارها پرسنل زحمت کش که مستقیم در خط مقدم خدمت رسانی از جان مایه میزارن تحقیر کنین. شما با این کارها فساد رو در تک تک وجود رئوسای ادارات نهادینه میکنید. شما دارین بهشون یاد میدین که پولی که به عنوان پاداش از بالا اومد بی سر و صدا بزنن به جیب. شتر دیدی ندیدی. تا میخوایین به شعور پرسنل زحمت کش توهین کنین. بخدا قسم شما اصلا از فلسفه و ذات پاداش دادن به پرسنل هیچ اطلاعی ندارین. پاداش در سیستم های منابع انسانی به وجود اوردن تا باعث تشویق منابع انسانی به تلاش بیشتر بشه. ولی شما با تقسیم ناعادلانه پاداش بین پرسنل و عدم نظارت کافی بر روی تقسیم عادلانه پاداش از دو جهت به سازمان زیان میرسانید. اول تحمیل هزینه های مالی زیاد و دوم نابودی انگیزه کاری نیروهای زحمت کش. نیرو وقتی میبیند که پاداش ارتباطی به تلاش و زحمت ندارد قطعا در شیوه کاری خود تجدید نظر خواهد کرد. هر نیرویی که متوجه این بی ادالتی و زدوبند و فساد بشه قطعا انگیزه کار از او خواهد رفت. یا بساط پاداش را تحت هر عنوانی که هست (پاداش فاز هفت. بستن حساب . اف تی تی اچ و …) به کلی برچینید یا درست و عادلانه تقسیم کنید تا نتیجه عالی بدست اید.

    1. ناشناس می گوید

      کی گفته براشون مهمه که شمای نوعی انگیزه داشته باشی یا نه ؟مگه هدف پیشبر دشرکت ومقاصدشه؟

  7. محمدی می گوید

    سلام
    مدیر عامل محترم خواهشا چندر غازسنوات ومرخصی خدمات اول رو هم اگه براشون یک مقدار ارزش قائل هستید پرداخت کنید لطفا.

  8. اعتراض می گوید

    شبکه های صدا و سیما کشورمان متاسفانه فقط شبانه روزی مشکلات فلسطین، لبنان، افغانستان، فوتبال را دنبال می کنند و مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور رها کردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  9. اعتراض می گوید

    واریز اولین بخش از پاداش سنوات مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بازنشستگان ۱۴۰۰ توسط شرکت مخابرات ثابت کرده است که مشکل مخابرات پول نیست و تاکنون هم نبوده است و فقط بی توجهی مدیران و مسئولان برای پرداخت بن خوار بار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به بازنشستگان مخابرات بوده است.

  10. اعتراض می گوید

    واریز اولین بخش از پاداش سنوات بازنشستگان ۱۴۰۰ توسط شرکت مخابرات ثابت کرده است که مشکل مخابرات پول نیست و تاکنون هم نبوده است و فقط بی توجهی مدیران و مسئولان برای پرداخت بن خوار بار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به بازنشستگان مخابرات بوده است.

  11. ناراضی می گوید

    من روز اول گفتم که قسط اول را میدهند ولی برای پرداخت قسط های بعدی اشکمان را در می آورند.
    ای خط و این نشان

  12. ناشناس می گوید

    نمردیم و یه بار خوش قولی مدیران فعلی را دیدیم از این بابت جا دارد تشکر کنیم. به امید تداوم و استمرار خوش قولی های آینده.

  13. مسعود مازندران می گوید

    امیدوارم این بازنشستگان مثل قبلی ها جلوی در مخابرات چادر نزنن زندگی کنن جای دیگه ای رو برای زندگی انتخاب کنن در ضمن کل سایت شده بازنشستگان سردبیر قهر کردی که چی رو ثابت کنی یه جور رفتار میکنی که انگار ما نیروهای شرکتی حق شمارو داریم میبلعیم. بخدا عیب از جای دیگست والا اگه مثل ما حقوق میگرفتی تو هم مثل ما فکر میکردی. از سال ۱۴۰۰ تا به حال ۷۶۰۰ عیدی گرفتم بقیه حقوقم بوده که برنامه هر ماهه ما هستش یه لحظه خودت و جای ما قرار بده. اگه واقعا ما زیادی هستیم و زیاده خواه بگو دیگه مزاحمت نشیم. والا ما هم خدا داریم…

  14. م . ن . ز خراسان شمالی می گوید

    سلام
    سردبیر محترم آیا مخابرات آوانس به کسانیکه تصمیم شان عوض شده و تصمیم به رفتن گرفتن (بازنشسته شدن) داره!

  15. ناشناس می گوید

    ابتدای کار اقای سلطانی قول داد اول به فکر پرداخت بازنشستگان هست و‌بازنشیتگان ساده لوح از دید مثبت به خبر توجه کردند در صورتیکه منظر ایشون اول باید حقوق بازنشستگان پایمال بشه بعد نوبت بقیه اقشار مخابرات هست بهانه هم بی پولی هست حالا تو اردببهشت جلسه می گذارن و سود سهام رو تقسیم می کنن‌

  16. ای خداااااااا می گوید

    سلام طاعات وعبادات قبول باشه.کی از شرکتی هاواریز میشه

  17. ناشناس می گوید

    واقعاً جای خوشحالی داره که بلاخره شاهدیم که یکی از قول ها و وعده های کارفرمای ما در مخابرات عملی شده.

  18. اشوان می گوید

    دیروز یکی از بازنشستگان آب و فاضلاب باهام صحبت میکرد میگفت ۳۵۰ میلیون پاداش بهم دادن معادل ۴۵ روز حقوق البته اینم گفت که اداره این مبلغ رو به صورت قسطی اونم در طول سه سال بهمون پرداخت میکنه

    1. ناشناس می گوید

      ایناچیه اینجا میگی اینام یاد بگیرن

نظرات بسته شده است.