مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران و کاهش ساعت کار در ماه مبارک رمضان

مخابرات ما- ساعت کار شرکت مخابرت ایران در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

مخابرات ما- سخنگوی دولت اعلام کرد مطابق مصوبه روز چهارشنبه هیأت دولت با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی یک ساعت زودتر خاتمه خواهد یافت.

بر همین اساس روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است که ساعت کار کارکنان این شرکت را در ماه مبارک رمضان یم ساعت کم کرده است. در این اطلاعیه ذکر شده است ساعت شروع کار شرکت مخابرات ایران، مطابق روال معمول خود خواهد بود و صرفا یک ساعت از پایان ساعت کاری کسر خواهد شد.

1360220cookie-checkمخابرات ایران و کاهش ساعت کار در ماه مبارک رمضان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
25 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من میخواستم به ساعت زودتر برم
    گفتن باید شورای نگهبان این قانون یک ساعت را تایید کند!!!!

  2. حرف حساب می گوید

    سلام سردبیر
    لطفاً این موضوع رو که مطرح میکنم به صورت جدی دنبال کنید.
    در استان ما اصفهان و شهرستانهای تابعه مدیران بعضی مناطق به زیر مجموعه های خود که تابع سلایق انها هستند چراغ سبز نشان میدهند که بی سر و صدا هر روز یکی دو ساعت رو دیر تر از مرکز خارج بشن تا در غالب اضافه کار براشون محاسبه بشه و در ماه مبلغ قابل توجهی هست این در حالی است که همین کم شدن ساعتها به علت ایام کرونا و ماه رمضان مجددا این افراد این ساعت کم شدن را با پر کردن اضافه کار می‌خواهند به صورت مضاف بگیرند.
    اگه به جهت حال همکاران و بهره بردن بهتر از ماه رمضان هست پس این سو استفاده ها چیه.
    لطفاً مدیریت منابع انسانی پیگیری کند.

  3. زخم خورده می گوید

    سلام.من بچه زیر شش سال دارم.به خاطر اون یکساعت ماهی ۲۰۰هزار تومان از ما کم میکنند .یعنی نسبت به سیستم های ادارات دیگر حقمون رو به خودمون میفروشند .حال که یک ساعت در ماه مبارک کم شده اگر ساعت ما رو کم نمی‌کنند بگید پول از ما کم نکنند تا ظلم مضاعف به ما نشه !

  4. مادر می گوید

    با سلام. امیدوارم کاهش ساعت کاری مخابرات برای مادران که فرزند زیر ۶ سال دارند نیز انجام بشه چون ساعت کاری مهد های کودک هم کم شده و ما میمونیم که چیکارکنیم

    1. مادر نگران می گوید

      توی استان ما گفتن مادرانی که کسر ساعت کار بانوان دارند ساعت ۱۳.۲۵ تعطیل میشن

  5. خودم می گوید

    اگه به خاطر ماه رمضانه پس نیرو های ام دی اف روزه نمی گیرند .چرا ام دی اف ساعت کاری تغییر نکرده .به نظرتون من الا باید با جون دل کار کنم

  6. علی می گوید

    سلام
    من الان تماس گرفتم کارگزینی اداره(شیراز) گفتن هنوز نامه رسمی نیامده و تا نامه نیاد نمیشه زورتر رفت.

  7. جواد می گوید

    آفرین احسنت

  8. ناشناس می گوید

    منابع انسانی که تا الان چیزی اعلام نکرده

  9. ناشناس می گوید

    پس بن خواربار بازنشستگان دی-بهمن -اسفند ۱۴۰۰ ومناسبتهای آن کی پرداخت میشود ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. شاهد می گوید

      و سکه بازنشستگی

  10. اعتراض می گوید

    مخابرات پول ندارد پس چرا مدیران ستادی مخابرات ایران برای بازدیدهای نوروزی به استانهای مختلف رفته اند شرم آور و تاسف بار است و این در حالی است که در این مدت ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ برای حل مشکلات شاغلان و بازنشستگان مخابرات هیچ کاری نکردند.

  11. ناشناس می گوید

    مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و تهران مانند اسرائیل و متحدانش تاکنون ثابت کردند که متاسفانه بویی از انسانیت نبرده اند.

  12. مادر تنها می گوید

    با سلام.لطفا در مورد کاهش ساعت کاری مادران زیر ۶ سال هم خبری اعلام کنید. ساعت کاری ها کم میشه ولی به حال مادران دارای فرزند زیر ۶ سال فرقی نمیکنه و باز هم بار نگرانی نگهداری فرزندانمان با مادرها هست.

  13. ناشناس می گوید

    با سلام. امیدوارم کاهش ساعت کاری مخابرات برای مادران که فرزند زیر ۶ سال دارند نیز انجام بشه چون ساعت کاری مهد های کودک هم کم شده و ما میمونیم که چیکارکنیم

  14. مادرفرزند زیر6 سال می گوید

    با سلام.با توجه به کاهش ساعت کار رسمی مخابرات تکلیف مادران دارای فرزند زیر۶ سال چی میشه؟ ساعت کاری ما نسبت به ۴۴ ساعت کم شده بود ولی الان برای ما که کمک نشه این هم یک ظلم دیگر از سمت مدیران شرکت محسوب میشه

    1. کارمند می گوید

      چند بار چند بار کم کنند خوب یکبار کم شده و الان هم فقط ماه رمضان یک ساعتش کمتره نمیشه که مادر زیر ۶ سال دوباره یکساعت دیگه هم کمتر بشه تا ۲ بیان مثلا ؟ / کلا این سایت را که میخونم همه دارن میگن بهشون ظلم شده ..

  15. یار دیرینه می گوید

    باسلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان،
    واقعا این یک ساعت آخر وقت به درد روزه داران میخورد یا روزه خواران؟
    روزه داران بیشتر به یک ساعت اول صبح نیاز دارند نه آخر وقت دوستان عزیز منابع انسانی….

    1. ناشناس می گوید

      واقعا . احسنت

  16. جلل الخالق می گوید

    به این چیزا که می رسه مدیریت منابع انسانی مخابرات به مصوبه دولت تمکین میکنه و نون به نرخ روز میخورند اما مصوبات دیگر که در قالب قانون هست و مختص دستگاه های اجرایی میباشد مثل تبدیل وضعیت ایثارگران خودشون تعریف دیگری در قبال اجرای آن دارند.

    1. ایثارگر می گوید

      دقیقا،احسنت بهت

  17. مهدی می گوید

    جناب سردبیر سلام
    پس اونایی که شیفتی میان چی میشه؟
    آیا به اونا بجای یک ساعت اضافه کاری میدن

    1. زخم خورده سیستم می گوید

      خیر دیگه. اینجور موقع ها میگن شما ماهیت کارتون شیفتی بودنه. طرح شامل شما نمیشه.مثل خیلی چیزای دیگه. ما زخم خورده این سیستم هستیم.

  18. شرکتی همراه می گوید

    چه خوب

  19. طلا می گوید

    درود عرض تبریک بهار قران وطبیعت وعلم ودانش برهمگان.اقای سر دبیر .خداوکیلی یک پیگیری جدی برای اوضاع نابسامان مستمندان بازنشسته مخابرات بفرمایید.امروز سیب زمینی که دور ازجان شما وهمکاران الاغ هم نمی خورد خریدیم کیلویی ۱۹۰۰۰ تومان.اینکه واقعا کم محلی وکم توجهی و بی خیالی اقایان پیشه گرفتند که بیش از حد سخته.اگر واقعا تصمیم ندارند بدهند تا همگی بیاییم تهران مهمان اقایان با خانواده در ماه مبارک باشیم.لا اقل مختار وقتی حاکم شد طرفدارهایش رابرد تو قصر کوفه.اگر نیست باید برای همه نباشه .به خدا از خجالت مردیم پیش خانواده هایمان.نه رفاهیات را می دهند .نه فاکتورهای درمانی نه مطالبات .. نه کانونها نه شوراها نه انجمن ها هم بی اطلاعند سپاس ویژه….

نظرات بسته شده است.