مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبدیل وضعیت ۳۴ هزار ایثارگر کشور

مخابرات ما معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: موانع تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی تا پایان سال برطرف می‌شود.

مخابرات ما (مالکی)-باشگاه خبرنگاران جوان ساری–  پاکدل در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید مازندران که صبح امروز در ساری برگزار شد، گفت: رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اخیرا طی جلسه‌ای از معاونین توسعه مدیریت دستگاه‌ها خواسته است با توجه به جامعیت این قانون، موانعی که در راه تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزاندانشان در دستگاه‌های دولتی قرار دارد را تا پایان سال برطرف کنند.

در بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، مصوب شده است که تبدیل وضعیت شامل تمام نیرو‌های ایثارگر با هر وضعیت غیررسمی شاغل در دستگاه‌ها می‌شود و این نیرو‌ها باید به نیرو‌های رسمی تبدیل شوند.

۳۴ هزار ایثارگر در سازمان اداری و استخدامی برای فرایند تبدیل وضعیت در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های تحت پوشش وزارتخانه‌ها هستند.

به گفته معاون تعاونی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با توجه به آنکه ممکن است این فرایند تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل نشود، برخی نمایندگان مجلس برای تمدید این بند قانونی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قول مساعد دادند.

در این مراسم سعید کهنسال به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب و از زحمات حجت الاسلام یوسف‌پور قدردانی شد.

سعید کهنسال پیشتر مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بود.

1343800cookie-checkتبدیل وضعیت ۳۴ هزار ایثارگر کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.