مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارکنان خدمات اول در معاونت تجاری و همچنین روابط عمومی مخابرات ایران تجمع کردند

مخابرات ما- نیروهای خدمات اول شاغل در معاونت تجاری مخابرات ایران و همچنین شاغل در روابط عمومی مخابرات ایران  برای رسیدگی به مشکلات بیمه ای خود ساعتی در مقابل این معاونت جمع شدند.

مخابرات ما- نیروهای شرکت خدمات اول که در معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران مشغول به کار هستند امروز دوشنبه 4 بهمن ماه در مقابل این معاونت جمع شدند و خواسته های خود را  مطرح کردند. گفته می شود این گروه پس از آن که موفق نشده اند معاونت تجاری را ملاقات کنند برای گفتن حرفهایشان در مقابل ساختمان جمع شدند. این کارکنان به نحوه پرداخت سهم بیمه کارفرما اعتراض کرده اند.شرکت خدمات اول پیمانکار تامین نیروی مخابرات ایران است لذا باید هزینه های بیمه ای نیروهایش را از مخابرات دریافت و به حساب بیمه واریز نماید.گفته می شود اخیرا دو شرکت طرف قرارداد مخابرات -خدمات اول و شسکام- بیمه پرسنل خود را یک ماه در میان واریز کرده اند لذا این کارکنان امکان دریافت هزینه های درمانی و دستمزد ایام استعلاجی خود را از بیمه ندارند، ضمن اینکه مشکلات دیگری در رابطه با بیمه پیدا کرده اند.

حاضران به مخابرات ما گفته اند امروز دوشنبه   به محض حضور این نیروها در مقابل معاونت تجاری، دکتر زارعیان معاون تجاری مخابرات ایران در میان آنان حاضر شد و قول داد بسرعت مشکلات آنان را پیگیری و  در اولین جلسه با مدیرعامل و همچنین در جلسه با مدیران خدمات اول مطرح و پیگیری کند.

این مشکلات عمومی است و صرفا مربوط به این معاونت و یا یک اداره  نیست و  اما قطعا پیگیری های ستادی نتایج بهتری خواهد داشت.

از سوی دیگر کارکنان شرکتی خدمات اول در  روابط عمومی مخابرات ایران نیز به دلایل مشابه تجمع کرده اند که خبرهای تکمیلی بزودی منتشر خواهد شد.

1343100cookie-checkکارکنان خدمات اول در معاونت تجاری و همچنین روابط عمومی مخابرات ایران تجمع کردند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رضا می گوید

    با سلام. کسی از تبدیل وضعیت ها خبری داره. قرار بود جهت تصویب این هفته تو مجلس بررسی بشه.

  2. منصوری می گوید

    دوستان فقط دنبال قرارداد مستقیم باشید ،
    با قرارداد مستقیم بقه مشکلات به خودی خود حل میشود
    ما هیچ چیز نمی خواهیم جز قرارداد مستقیم

  3. رهگذر می گوید

    درود به شرفتون، به امید اتفاقات خوب در جهت تبدیل وضعیت ، قرار داد مستقیم و بی واسطه با مخابرات. بخدا ما هم از اهالی همین خانواده بزرگ مخابراتیم ، که فصل جوانی زندگیمون رو اینجا سپری کردیم.

  4. م . ف . ع می گوید

    با سلام و احترام
    بهتر نیست مخابرات ایران تکلیف خودشو با این دو شرکت هر چه سریعتر مشخص کند اکنون که حدود ۹۰درصد کارایی مخابرات با این دو شرکت در حال انجام می باشد ولی متاسفانه در قبال پرداخت مالی حدود یک سوم کارکنان رسمی و قراردادی است حال که کم کم تجمعات از خوزستان گرفته تا گیلان و… شکل گرفته و مطمئنا در آینده ای نزدیک کل ایران ، باید مخابرات هرجه سریعتر چاره ای برا اینکار بیاندیشد تا فردا که خیلی دیر است.

نظرات بسته شده است.