مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما – برای برگرداندن دو درصد کسور بیمه چنین کردم

مخابرات ما (خبر شما ) –   برای برگرداندن دو درصد کسور بیمه ایثارگران، مبالغی که از سال 99 کسر شده یکی از دوستان چنین مطلبی برای ما ارسال کرده است.

ما هم ترجیح دادیم شما آن را بخوانید شاید مفید باشد. عین پیام ایشان را میخوانید.

باسلام وعرض صبح بخیر

قابل توجه همکاران جانباز دارای بیمه تامین اجتماعی ،
دیروز صبح شنبه که برای پیگیری حکم دیوان عدالت اداری درخصوص کسربیمه ۲ درصد ازجانبازان به شعبه تامین اجتماعی منطقه رفتم ، کارمند قسمت امورمستمریها گفتند جانبازان میتوانند ازبنیادشهید نامه ای مبنی برعدم کسر دو درصد بیاورند که بعدازتایید ، کسور دودرصدکسرشده ازسال ۹۹ مسترد وازماه آینده نیز دودرصدکسرنخواهدشد.
بنده نیز ازبنیادنامه گرفته و تحویل بیمه دادم.
جهت استحضارهمکاران عزیز

یکی از دوستان بازنشسته این پیام را ارسال کرده است.نمی دانم تجربه شخصی اش بوده یا در گروه ها دیده است.در هر حال سپاسگزارم.

 

 

1336330cookie-checkخبر شما – برای برگرداندن دو درصد کسور بیمه چنین کردم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    وی با اشاره به این‌که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان مطرح شده است، افزود: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

    رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران عنوان کرد: در حال حاضر شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می‌کنند، اما وقتی افراد بازنشسته می‌شوند، به یک‌باره همه این ارقام افت پیدا می‌کند و فقط یک ماه عیدی پرداخت می‌کنند.

    دهقان‌کیا متذکر شد: البته پارسال به اندازه یک ماه حداقل حقوق عیدی پرداخت شد و سال‌های ماقبل آن، کمتر از این بود. در هر صورت افزایش عیدی کارگران پیگیری می‌شود و منتظر هستیم که ببینیم دولت در این خصوص چه خواهد کرد

نظرات بسته شده است.