مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لغو تجمع 25 آبان توسط دبیرخانه مشترک انجمنهای صنفی مخابرات استانهای تهران و اصفهان و شورای اسلامی کار مخابرات منطقه مازندران

مخابرات ما- بدنبال جلسه با مدیران مخابرات ایران و چند تشکل، دبیرخانه مشترک انجمنهای صنفی مخابرات استانهای تهران و اصفهان و شورای اسلامی کار مخابرات منطقه مازندران تجمع 25 آبان را لغو کرد.

مخابرات ما-  برگزار کنندگان جلسه با مدیران مخابراتی به نمایندگی از شاغلین و بازنشستگان، اطلاعیه رسمی خود را منتشر کردند.در این اطلاعیه آمده است سه تشکل بزرگ صنفی تهران، اصفهان و مازندران نیز تجمع بیست و پنجم آبان ماه را تعلیق نموده و امید است سهامداران عمده و مدیران ارشد مخابرات ایران به عهد خود وفا نموده و طبق مفاد صورتجلسه تنظیمی به تعهدات خود پایبند باشند.

اطلاعیه کامل را بخوانید.

بسمه تعالی
سلام و عرض ادب خدمت تمامی همکاران شریف مخابراتی

با عنایت به اعلام حمایت تشکلهای صنفی تهران ، مازندران و اصفهان از تجمع اعلامی شورای هماهنگی بازنشستگان مخابرات سراسر کشور در ۲۵ آبان ۱۴۰۰، و با توجه به مذاکرات انجام شده توسط تیم مذاکره کننده در روز شنبه ۲۲ آبان و توافق حاصل شده و تنظیم صورتجلسه مبنی بر پرداخت کلیه مطالبات و معوقات همکاران شریف شاغل و بازنشسته مخابراتی و نیز واریز بخش اول مطالبات شاغلین و بازنشستگان گرامی در روز جاری و تعلیق تجمع فوق توسط دبیرخانه شورای هماهنگی بازنشستگان، بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می رساند سه تشکل بزرگ صنفی تهران، اصفهان و مازندران نیز تجمع بیست و پنجم آبان ماه را تعلیق نموده و امید است سهامداران عمده و مدیران ارشد مخابرات ایران به عهد خود وفا نموده و طبق مفاد صورتجلسه تنظیمی به تعهدات خود پایبند باشند. از کلیه همکاران گرامی و عزیزانی که جهت شرکت در تجمع اعلام آمادگی کردند، کمال تقدیر و تشکر را داریم. از خداوند سبحان سلامتی همه عزیزان را خواستاریم.

********************

مخابرات ما از تمامی تشکل های موثر و مدیران مخابرات دعوت می کند در لایو اینستاگرامی روز چهارشنبه مخابرات ما شرکت کنند و به سوالات حاضرین پاسخ دهند. مثل همیشه هیچ دعوت پیش از وقت وجود ندارد و همه صرفا با اعلام موافقت برای حضور دعوت خواهند شد.

به همه توصیه می شود در این لایو شرکت کنند چرا که قطعا بحث های تنش آفرینی مطرح خواهد شد.این حق طبیعی کارکنان است که بی واسطه از نمایندگان خود شرح وقایع را بشنوند.

 

1329880cookie-checkلغو تجمع 25 آبان توسط دبیرخانه مشترک انجمنهای صنفی مخابرات استانهای تهران و اصفهان و شورای اسلامی کار مخابرات منطقه مازندران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. کسرا می گوید

    درود
    آیا این واریزی شامل بازنشسته سال 97 هم می شود؟ چون برای ما چیزی واریز نشده. ممنون

  2. ناشناس می گوید

    پیامی فرستادم سانسور شده معلوم شد همه شان دست شان تو یک کاسه که نه تو یک تغاره.

  3. ناشناس می گوید

    تجمع نبایستی لغو شود مخابرات ایران دارد ما را گول میزند

  4. همکار می گوید

    با سلام
    یک سوال دارم. چرا مبلغی که معوقه آن مربوط به سال 1398 می باشد بایستی بر مبنای جدول مالیات سال 1400 از آن کسر گردد؟
    آقایان نخبه در سال 1398 حداکثر مالیات برای کارکنان 10% بوده است.

    1. همکار می گوید

      آقا دمت گرم -راست میگی تاحالا بهش فکر نکرده بودم
      اینم یه جور حق الناس هست

  5. همکا ر می گوید

    چرا لغو.از چه میترسید?دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم?تا کی بترسیم?

  6. یوسف می گوید

    سلام سردببر محترم
    بهتر بود متن توافق منتشر میشد.اگر مبلغ پرداختی بابت پاداش ۶ ماهه دوم ۹۸ به عنوان بخش اول مطالبات محسوب شود ، فکر میکنم این توافقنامه شامل چند ین بخش باشد و حالا حالاها به بخش پایانی نمیرسیم.
    تازه یک بخش و که رد کردیم یک بخش در آینده اضافه میشود.ضمن تشکر از تشکلها خواهشمندیم بخشهای مخلف توافقنامه را پخش نمایند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      هر چی گیرم آمده منتشر کردم
      متن کامل و امضا دار گیرم نیامد
      همون تایپی رو منتشر کردم
      همه اش همینه معلومه که اشکال داره
      واقعا چی فرض کردن؟

  7. زنبور می گوید

    خوب با سه چهار میلیون بهره وری 98 توجه کنید سال 98 فریب میخورید. تشکل کارگری منحل شه بهتر. خدا از سر تقصیرتون نگذره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اصلا بهره وری چه ربطی داره به مطالبات شاغلین؟ این حقوق ماست که داده نشده
      آحر ماه حقوق هم که میدن بذارن به حساب مطالبات

  8. ناشناس می گوید

    ببخشید ولی همه سرکاریم
    همین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله
      وقتی کسی حرف نزنه بدتر از اینم میشه

  9. رضا می گوید

    واقعا خاک تو سر این تشکل ها کنن که اینقدر بی عرضه هستن که حتی حاضر نیستن یه بار سر حرفشون بمونن و با چندغاز پول به همه کارمندا و بازنشستگان پشت میکنند

  10. سعیدی می گوید

    سردبیر جان سلام بازم خدا قوت. خداکنه نامه اعمال ادمی شفاف وکاملا بدپن ابهام باشه. پیرو مطلب قبلی امروز نشستم واز سال 1397کل معوقات پرداختی رو یکی یکی استخراج کردم .بدون احتساب پرداختی که قراره انجام بشه کلا مبلغ 7400000تومان بابت معوقات رفاهیات به حساب من واریز شده اولین پرداختی ابان 1398واخرین ان تیر ماه 1399 بوده است دو فقره 1500000تومانی یه فقره 2400000تومانی مربوط به سال 1393 وچهار فقره 500000نومانی. . اگر موارد دیگری هم پرداخت شده. اطلاع رسانی نمایید بازنشسته 1396اخر شهریور. ای کاش شفاف میگفتن ویا مینوشتن در فیش. .این نوع مدیریت از نظر من چندان پسندیده نیست. خدا هم به نظرم از ادمایی که زیرو رو میکشن چندان خوشش نمیاد شایدم من اشتباه میکنم . در پناه خدا باشید

  11. جزغاله شده مخابرات می گوید

    با چندر غاز ……
    عین بچه کوچولو با یه آبنبات قول می خورن
    ارزش این پول یک پنجم سال قبل بوده و تاز 30درصدشم مالیات کسر کردن
    هر بلایی سرمون بیارن حق دارن ، وقتی عرضه یک تجمع نداریم …………..

  12. ناشناس می گوید

    سلام
    برای من که چیزی واریز نشده
    بازنشسته 97

  13. حسین می گوید

    باتشکر از تشکلهای صنفی استان تهران و استان اصفهان و استان مازندران که برای احقاق حق معوقات چندین ساله پرسنل عزیز و زحمت کش مخابرات نهایت تلاش و کوشش خودرا نودند تا این حق قانونی در مسیر پرداخت قرار گیرد.

    1. علی می گوید

      با تشکر از تشکلهای صنفی استانهای تهران و اصفهان و مازندران که جهت پرداخت معوقات چندین ساله پرسنل خدوم و زحمتکش مخابرات نهایت تلاش خود را نمودند تا این معوقات را به مرحله پرداخت رساندند .

      1. جزغاله شده مخابرات می گوید

        چه تشکری ، اینا خودشونو نخود هر آشی کردن ، مگه قرار بر این نبود که نصف مطالبات رو بدن
        این آقایون رفتن سرخود با یه بهره وری سرو ته قضیه رو بند آوردن با چند غاز
        معلوم نیس چی نصیب خودشون شده
        چرا تجمع را لغو کردین ……………..

  14. همکار آذربایجانی می گوید

    سلام سردبیر محترم
    چه بگویم به حق که مستحقیم ! با یک پاداش دو سال معوق و یک قسط از حق بازنشسته ، فریادها در حلق ها فرو نشست، آنهم با کسورات آنچنانی، آقایان مجمع صنفی مارا ارزان فروختند. من همکاران را به تجمع خودجوش دعوت میکنم، به پیر به پیغمبر اینها ترسو تر از آن هستند که فکر میکنیم ، آخه پنج و شش تومان تو این دوران دردی را دوا میکند؟

  15. بینام می گوید

    خخخ چقدر مسخره شدیم ما!!!این همه هارت و پورت و آخرش لغو و لغو؟ یعنی ما با 30 سال خدمت اندازه چهارتا شرکتی که دوساله اومدن سرکار جنم نداشتیم که بریم درب ستاد اجرایی و قال قضیه رو بکنیم؟تو این ماجرا اگر واسه ما آبی نبود واسه نمایندگان تشکل نون خوبی بود معلومه خوب زد و بندی بوده که اینطور ما رو به بازی گرفتن

نظرات بسته شده است.