مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زنگ خطری که یک مشترک برای تلفن ثابت به صدا درآورده است/تلفن پس از ده روز وصل می شود!

مخابرات ما- این بار زنگ خطر را یک مشترک تلفن ثابت برای ما به صدا درآورده است. او می گوید نلفن که قبضش پرداخت می شود بعد از ده روز وصل می شود!

مخابرات ما- حفظ مشتری سابق مهمتر از بدست آوردن مشتری جدید است اما واقعیت این است که مشترکین بخش ثابت تنها چیزی که دارند نارضایتی است.نه مشتری سابق مهم است نه مشتری لاحق!

بارها مشترکین تلفن ثابت با سایت تماس گرفته اند و اظهار گله از وصل تلفنی که بعلت بدهی قطع شده است!هر بار به مدیران استانی اعلام کرده ایم و به سبب لطفشان به ما، سریعا بررسی و تلفن قبض داده، وصل شده است اما واقعیت این است که مشکل از اساس باید حل شود.

 

مشترکین معمولا صدایشان به جایی نمی رسد اگر هم بروند شکایت کنند مدیران استانی سگرمه در هم می کشند و دلخور می شوند! اما به من بگویید باید این مشترک چه کند؟

بهمن شهسوار

با سلام

عزیز یک شماره گذاشتین انگار نه انگار برای تلفن ثابت حتی برای پنج هزار تومان تلفن را قطع میکنید دریافت وجه را ماهیانه کردید فیشها را جمع کردید هر کاری هر مبلغی دلتان میخواهد از مشتری میگیرید هیچکس حرفی نمیزنه حداقل مثل قبل ها یک زنگ بزنید بعد قطع کنید یا یک اس ام اس.

هیچ کاری نمیکنید بعد از یکروز از پرداخت، ده روز میکشه تا تلفن را وصل کنید با این وضع میگویید تلفن ثابت ورشکسته هستش همیشه این ملت برا چه تلفن ثابت باشه چه همراه بدهکار نمیدانیم بعد از واریزی فیش دیگر این چه صیغه ایست بعد از واریزی فیش ده روز طول میکشه تا تلفن وصل بشه ترا خدا ترا به قران اگه اینرا قبول ندارید ترا به هر انچه میپرستید یک مقداری بفکر ملت باشید نه جیبتان یکروز خواهد رسید که ملت دست از این تلفنهای ثابت دست بکشند انروز دیگر دیر است
اقای مقام مسئول عزیز ایرانسل نزدیک یکصد وبیست میلیون مشترک دارد یک بخش خصوصیه شما چند مشترک دارید.

چرا کار باید به قسم و آیه برسد!

دلم میخواهد یک نفر ، فقط یک نفر از مدیران استانی نشان بدهد این پیام را خوانده و در جهت رفع مشکل قدمی برداشته است.باور کنید اقداماتش را منتشر می کنیم.

مردم اذیت می شوند!

خود ما هم وقتی در نقش مشترک هستیم اذیت می شویم!

پس لطفا کاری بکنید!

 

1329140cookie-checkزنگ خطری که یک مشترک برای تلفن ثابت به صدا درآورده است/تلفن پس از ده روز وصل می شود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    خسته نباشید
    چرا امکان ثبت درخواست خط تلفن ثابت بصورت اینترنتی وجود نداره؟ در این شرایط کرونا این حداقل کاری هستش که مردم از سایت شما انتظار دارن که در این شرایط مراجعه حضوری نداشته باشن، خواهش می کنم باگهای سایت و برطرف کنید، اگر بخش خصوصی این سایت و اداره می کرد هرگز کم کاری نمی کردن

    1. رصدگر می گوید

      منظورتون کدوم سایت هست؟.

  2. کارمندرسمی می گوید

    جناب سردبیر این مطلب درست نیست ،اولا شرکت مخابرات ایران ومخابرات استانهاقبل ازقطع پیامک ارسال می نمایندحتی دراستان ما آذربایجانشرقی ازطریق2000 پیام صوتی به موبایل مشترک ارسال میکنند.وبخاطر5000تومان بدهی دریک دوره قطع نمی نمایندواگرازطریق 2000پرداخت بشه درعرض چندساعت تلفن قطع شده وصل میگردد واگرازطرق دیگری پرداخت می نمایندوبدهی وصول نشودمخابرات ازکجابداندکه مشترک بدهی خودراپرداخت نموده است؟

  3. مشاور1 می گوید

    خانه از پای بست ویران است. طبق نظریه علمی اصیل – وکیل در تمام دنیا وقتی وظیفه ای برون سپاری میشه نظارت بر پیمانکار (وکیل) توسط دولت یا شرکتی که برون سپاری کرده (اصیل) انجام می شود. اما در اینجا بعد از برون سپاری نظارت بجای اینکه توسط اصیل انجام شود توسط خود وکیل انجام میشود. بعنوان مثال در منطقه خراسان ناظر آبونمان بجای اینکه از کارکنان مخابرات باشد از کارکنان شرکت خدمات اول است. یعنی خوده وکیل بر رفتار خودش نظارت میکند.

  4. بی حساب می گوید

    سلام یعنی چی اینطوری به همکارا توهین میکنید…..تعداد نیرو کم هست و امکانات نیست ….یه نفر داره جای چند نفر کار میکنه…..خدارو خوش نمیاد خودمون تیشه به ریشه خودمون بزنیم …انصاف داشته باشید….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      کسی نگفته شما دیر کار می کنید یا کم کار میکنید
      این یه مشکل نرم افزاری است باید حل بشه
      ربطی به توان کاری نداره

      1. ناشناس می گوید

        سلام سردبیر عزیز من جواب نوشته خدمتکار مردم رو دادم …..وگرنه این که معلومه نرم افزار بیلینگ همه چی رو در مورد این شماره مشخص میکنه و مشکل دیر وصل شدن این شماره پیدا میشه….وضع مخابرات از نظر وصلی تلفن اینقدرا هم خراب نیست…..

  5. مهدی می گوید

    بله درست سردبیر بعد ۱۲ماه مشترک سلب امتیاز میشه و دوباره باید فیش برای تلفن جدید واریز کند
    مثل اینکه این همکار گرامی در جریان نیست دیگه نصب مجددی درکار نیست دوم اینکه آدم مگه یادش می مونه که هر ماه اول تا پنجم استعلام بگیره

  6. ایرانی می گوید

    درصورتیکه با سامانه ۲۰۰۰ پرداخت صورت گیرد و یا از طریق ساخت مخابرات، بلافاصله وصل میشود. صرفا زمانیکه توسط عابربانک و یا موبایل بانک پرداخت شود این پروسه زمانبر میشود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بله درسته
      حالا این وظیفه مخابراته یا باید جلوی اون پرداخت رو بگیره یا ترتیبی بده تلفن وصل بشه

  7. خدمتکارمردم می گوید

    سلام به سردبیرگل ما
    هرچه مردم میگویندصحیح است تایک سال دیگرمردم تلفن ثابت رارهاخواهندکردچون باقی مانده نیروهای کارکن رسمی ازمراکزتلفن ثابت بازنشست خواهندشدوبقیه کارکنان هم به دنبال پست های مدیرتی منتظرلابی ازسازمانها وارگانها ونمایندگان هستندوبه جای کارکردن ومشتری مداری درشکایت بازی وزدن زیراب همدیگرهستندشما چه انتظاری ازخدمت به مردم داریدوکسانی هم ازبخش خصوصی هسنتدآنهایی که کاربلدهستنددارندازاین سیستم فرارمیکنندیا دربیرون برای خودکارنون آبداری پیدا کرده اندفقط میشود گفت وای به حال مردمی که ازداخل سیستم خبرندارندومنتظرخدمت هستند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست خدمتکار مردم

  8. حسن می گوید

    با سلام. اولا مشترکین تلفن ثابت هنوز برای پرداخت قبوض از atm (عابربانک) یا پرداخت در دفاتر خدماتی استفاده میکنن و چیزی به اسم سامانه 2000 یا *2020# رو یا نشنیدن یا اصلا طرفش نمیرن و هنوز تا فیش کاغذی دستشون نرسه ، پرداخت پول رو هوایی می دونن!!
    در موارد اول که ذکر کردن تا پول از بانک مربوطه به سیستم بیلینگ مخابرات برسه زمان میبره ( یا بانکها زماندارترش میکنن که طبیعیه !) و دفاتر هم که سالهاست تخلف نگهداری غیرمجاز پول قبوض مشترکین رو داشتن و دارن متاسفانه.
    پس این مشترکین ناراضی ما سعی کنن از سالهای دهه ی بیست و عهد شاه وزوزک خارج بشن و کم کم قبول کنن الان در دنیا چیزهایی به اسم پرداخت سامانه ای اینترنتی هم وجود داره و اینترنت فقط واسه کلیپ دیدن توی اینستاگرام نیست ! و بد نیست دیگه کم کم فراموش کنن که حتما باید شخصی کاغذی بده دستشون و حتما اسکناسی بشمارن و حتما شال و کلاه کنن واسه پرداخت یه قبض ناقابل و ……

    1. ناشناس می گوید

      عالی جواب دادین ….

  9. مصطفی می گوید

    سلام سردبیر عزیز خدا قوت اصلا چنین چیزی وجود نداره زیر ۵تومن روهم قطع میکنن مشترکی که تلفن رو استفاده نمیکنه ۲تومن براش قبض میاد چون زیر ۵تومنه براش پیامک نمیره و ماه بعد که میشه ۴تومن بدون اطلاع قطع میشه اینو اقای بیدخام هم تو تلویزیون توضیح دادن که یک دوره پرداخت نشه دوره بعد قطع میشه مصطفی هستم کوچک شما آمل واقعا بچه های مشترکین و مردم خسته شدن با تمام اینکه اعتقاد دارم مشترک هم مقصر هست چون وقتی یک دفعه مراجعه میکنه ما توضیح میدیم که از دفعه بعد منتظر پیامک نباشه و از *۲۰۲۰# پرداخت کنه ولی باز همون مشترک ماه بعد مهمان ماست ولی برای ارسال نشدن پیامک واقعا کار مخابرات زننده هست هرچند که قانونا زیر ۵تومن رو نباید قطع کنن ولی تو هر استانی سلیقه ای تصمیم گیری میشه سپاس از زحمات شما و همکارانتون

  10. کارمند می گوید

    سلام سردبیر
    در استان ما قطعی از ۲۰۰۰۰ هزار تومان انجام میشه
    . کلا پایین ۲۰ قطعی‌ نداریم. شاید مشکل خرابی باشه. ولی جهت یادآوری به تمامی شماره های ثابت زنگ زدن که پرداخت کنند. همون مبلغ ۵ هزار تومان ولی قطع نبوده.
    بعضی از مشترکا دریافت پیامک رو انکار می‌کنند .ما میتونیم بررسی کنیم که چه روز وچه ساعتی مشترک پیامک رو دریافت کرده. حالا انکار مشترک رو از کجا پی بردیم. ؟مشترک با مراجعه به اداره مخابرات .ما با دستگاه pos پرداخت قبض رو بروز انجام میدیم . مشترک به صورتحساب اعتراض میکنه. با سوال از مشترک چطور مگه . ؟ اون موقع میگه پیامک رو دریافت کرده بودیم.
    یه موضوعی که خیلی جالبه ۲۰۰۰ بالای ۱۰۰ هزار تومن رو پرداخت نمیکنه.
    چرا نمیدونیم؟ اگه خط قطع باشه با ۲۰۰۰ پرداخت بشه باید خودش وصل بشه . اما وصل برای دستگاه های کارین و کیاتل در استان ماانجام نمیشه . باید به سالن دستگاه
    زنگ بزنیم تا وصل انجام بشه. این مشکل از کجاست باز نمیدونیم.؟
    مشترک داریم پرداخت قبض رو. بعد از قطع پرداخت نموده با داد وبیداد و بکار بردن الفاظ نامناسب به من کارمند میگه خط تلفن من رو شما قطع کردی. (با اینکه تمامی قطع ها از استان انجام میشه.)
    جالب اینجاست که مشترک با مراجعه به فرمانداری شکایت داره از برخورد نامناسب من کارمند. که چنین چیزی نداریم. یکی نیست از مشترک بپرسه برای چی به اداره مراجعه کردی؟ اگر خط تلفن قطع نبود مسلما به اداره تشریف نمی آوردن. (خوب اداره هم قانون داره باید قطع انجام بشه.)مثل ادارات دیگه.
    حالا من کارمند به خاطر اون مشترک از طرف رئیس اداره تذکر کتبی گرفتم. ( با اینکه ناعادلانه هستش .)اگر یه کارشناس بشینه بررسی کنه مشخص هست که اون مشترک هر ماه بعد از قطع پرداخت رو انجام میده. (دفاع که نداریم .تذکر هم میگیریم )بد وبیدا گفتن مشترک هم به من کارمند به کنار. خلاصه فعلا بی عدالتی داریم.

    با تشکر از سایت خوبه شما

  11. ناشناس می گوید

    غیرازطریق‌۲۰۰۰پرداخت‌بشه‌بانک‌پول‌رو‌نمیریزه‌به‌حساب‌مخابرات‌بدش‌دیروصل‌میشه

  12. ناشناس می گوید

    سلام. اولا که بیشتر‌از ۶ هزار تومن‌قطع میگردد. دوما پیام‌صوتی هشدارروی خط ثابت میرود. منتها برخی مشترکین دستگاه تلفن ندارند و فقط از نت استفاده میکنند.برای همین متوجه‌پیام‌صوتی هشدار‌قطع نمیشوند. که‌برای این مورد راهکار داررد مخابرات‌و اون اینکه اول تا پنجم‌هر‌ماه‌ ازسامانه‌۲۰۰۰ مشترک قبض دوره را استعلام‌گرفته و پرداخت‌نماید. ضمن‌اینکه‌پیامک قبض و پیامک‌هشدار قطع هم برای این مشترکین ارسال میگردد. این مشترک احتمال زیاد۱۲‌ماه‌قبض پرداخت‌نکردند که‌ مجبور به طی‌انجام فرایند‌نصب مجدد گردیده اند که ده روز زمان خوبی برای نصب مجدد است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مشترک گرامی اگر ممکنه توضیح بدین
      گمان نمیکنم 12 ماهه باشه اون که دیگه سلب امتیازی میشه!

      1. حسن می گوید

        بنده از کارشناسان omcهستم .

        وقتی مشترک از روشی بجز سامانه ۲۰۰۰ استفاده کنه اونا پول رو چند روز می کشه به حساب مخابرات واریز کنند …

        مثلاً خدمات دولتی ها ۴ روز پول رو در حساب خودش نگه می داره …
        هر زمان پول واریز بشه ، سیستم اتوماتیک هست و بلا فاصله وصل میشه

      2. ناشناس می گوید

        پس از ۱۲ دوره عدم پرداخت خط تخلیه میشود و پس از ۶ ماه سلب میگردد. البته از اول اذر ۱۴۰۰ یک هفته پس از تخلیه سلب میگردد. هنوز پس از ۶ ماه از تخلیه که بگذرد سلب زده میسود‌.

نظرات بسته شده است.