مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شایعات هفته گذشته به نتیجه نرسید

مخابرات ما- هفته گذشته شایعاتی مبنی بر پرداخت 25 درصد از معوفات منتشر شده بود اما …

مخابرات ما- هفته گذشته بارها و بارها شایعه پرداخت حداقل 25 درصد از معوقات شاغلین و بازنشستگان در فضای گفتگو منتشر شد.بسیاری از خوانندگان از ما می خواستند پیگیر صحت و سقم آن باشیم.در حالی که ما می دانستیم امکان پرداخت برای مخابرات وجود ندارد.

در هفته گذشته دولت بابت سود سهامش 500 میلیارد تومان از حساب مخابرات برداشت کرده است.ضمن اینکه برای 250 میلیارد تومان دیگر نیز چک گرفته است.با این وجود طبیعی بود پرداختی های دیگر در سایه قرار می گیرد.

البته مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران اصرار به اجرای این وعده داشتند.یعنی بطور واقعی تصمیم و میل به پرداخت بوده است اما امکانش فراهم نمی شد.

لذا بطور شفاهی به سوال کنندگان گفتیم که روی این پرداخت حساب نکنند اما در عین حال  امکان پرداخت به این شایعات را نداشتیم.فعلا هم تا پرداخت حقوق، هیچ شایعه دیگری را در مورد پرداختها نپذیرید.اگر ما هم جای مدیران مالی بودیم مهمترین پرداختی برای ما حقوق کارکنان است تا معوقات گذشته.

1323270cookie-checkشایعات هفته گذشته به نتیجه نرسید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز.آقایان درشرف بازنشستگی درمخابرات بمانید.چون نه سنوات مثل آدم پرداخت می کنند ونه وام ۶درصد را بمانیدتا۵۰سال درمخابرات وحالش وببرید.

    1. ناشناس می گوید

      کدام حال؟؟؟
      تلف کردن عمر و جوانی در مخابرات شد حال بردن

نظرات بسته شده است.