مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چهارشنبه ها با سردبیر در اینستاگرام خواهیم بود

مخابرات ما- (نادری) این خبر خوب ر ا می خواهیم به شما بدهیم. بالاخره توانستیم این لایو سردبیری را راه بیندازیم.راستش تهدید کردیم سردبیر را! گفتیم ما لایو می گذاریم شما نیایید!

نمیدانم چرا چند وقتی است دوست ندارد در موقعیت مطرح قرار بگیرد.با شناختی که از او دارم وقتی از چیزی یا کسی دلخور باشد چنین کاری می کند.

اما ما دیگر 4شنبه ها با سردبیر را تحت عنوان (رادیو ما) باز می کنیم .من پیشنهاد ساعت 10 شب را داده ام. ساعتی است که دیگر هیچ کاری نداریم. فردایش هم تعطیل است.اگر نظر دیگری دارید بنویسید.

راستی :

  • 1- مدیریت این لایو با من است.سردبیر صرفا مهمان ماست. چنانچه مدیران مخابرات ایران و استانها، مدیران انجمن ها و تشکل ها، روسای کانون های بازنشستگی و …. اعلام حضور کنند بسیار خوشحال خواهیم شد.کافی است همینجا کامنتهایتان را بخوانم و با شما تماس بگیرم.یک شماره تماس بنویسید بقیه اش با ما.
  • 2- این لایو بدون تعارفات معمول خواهد بود.یعنی در حالت پرتابل و در حال حرکت در خیابان، در دفتر کار و … می توان در لایو حاضر بود. تعارفات را کنار می گذاریم.کاملا غیر رسمی است.
  • 3- کمک کنید به سردبیر نشان بدهیم می توانیم بدون او هم کار کنیم …
  • 4- فعلا دو تا یوزر را برای لایو در نظر گرفته ایم. sardabir.arashiyan@  و mokhaberatema@ . fdaj بیشتر می خواهیم دومی باشد اما راستش به دلایلی راه نمی افتد! باید رفع مشکل کنیم.

توضیح نهایی  نویسنده – با همین لینک وارد سفحه سردبیر می شوید . با یوزر @sardabir.arashiyan

در این یوزر حدود 657 تا فالور دیده میشود. لطفا به هزار تا برسانید که سردبیر را به لایو علاقمندش کنیم.

فعلا اینجا هیچ سوالی ننویسید. سوالات را در همان صفحه لایو بنویسید که بتوانیم جمع بندی کنیم

 

1319370cookie-checkچهارشنبه ها با سردبیر در اینستاگرام خواهیم بود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.