مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بخشنامه و دستورالعمل نحوه اجرای بند د

مخابرات ما- مصوبه هیئت وزیران توسط یکی از خوانندگان برای ما ارسال شد.به نظر می رسد برای اطلاع عمومی همکاران مفید باشد.

 

بخشنامه+13758

دستورالعمل نحوه اجرای بند د تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 کل کشور

 

1302020cookie-checkبخشنامه و دستورالعمل نحوه اجرای بند د

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. ستایش می گوید

    به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی در دهمین نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اهمیت تسریع خدمت‌رسانی به ایثارگران در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است که در این روزها با جدیت بیشتری آئین‌نامه‌های مربوط به ایثارگران و خدمات رسانی کامل به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را دنبال کنیم.
    معاون رئیس جمهور تأکید کرد: تصویب و اجرای آئین نامه‌های مرتبط با خدمت رسانی به ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌شود و هیچ موضوعی در خدمت رسانی به عزیزان ایثارگر نباید معطل بماند.
    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی ما حکم می‌کند که در روزهای پایانی دولت به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه مجموعه‌های اقتصادی از جمله بانک دی، بیمه دی و صندوق ذخیره شاهد باید تا پایان این دولت با تلاش بیشتری مسائل مرتبط را پیگیری کنند ضمن اینکه مجامع این شرکت‌ها باید به موقع برگزار شود.
    مهندس اوحدی با اشاره به نقش انسجام و همدلی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت به جامعه ایثارگری گفت: برای خدمت به جامعه ایثارگری نباید درنگ کرد و البته با توجه به اینکه نزدیک به روز انتخابات هستیم با شرکت و حضور حداکثری ادامه‌دهنده راه و مسیر شهدا باشیم.
    وی با اشاره به تصویب دستورالعمل تبدیل وضعیت مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: ایثارگران مشمول مطابق با این بخشنامه که در آن دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور تشریح شده است، به صورت رسمی استخدام و یا تبدیل وضعیت می‌شوند و این موضوع توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌شود.
    حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با ارائه رهنمودهایی برای خدمت به جامعه ایثارگری، گفت: اگر اعمال ما به گونه‌ای باشد که مورد رضایت خداوند باشد با کوشش، مجاهدت و حق طلبی می‌توانیم در مسیری که در آن قرار داریم یعنی خدمت به جامعه ایثارگری موفق باشیم.
    نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه بنیاد باید به درستی مسئولیت کفالت فرزندان شهدا را به عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر ما باور کنیم در راه خدا خدمت می‌کنیم اعمال ما پذیرفته و مورد قبول درگاه حق‌تعالی است، همان طور که در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های خالصانه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت به جامعه ایثارگری بودیم و بسیاری از مشکلات و موانع پیش رو مرتفع شده است.
    در این جلسه عملکرد سال ۱۳۹۹ و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ سازمان اقتصادی کوثر نیز توسط مسئولان مربوطه تشریح و تبیین شد

  2. ستایش می گوید

    چند نکته مهم درون بخشنامه جهت رفع ابهام همکاران قراردادی ؛ این طرح قابل اجرا میباشد برای همه بخشهای دولتی و خصوصی… و بعد از خصوصی سازی هم قابلیت اجرایی دارد. در ضمن امور ایثارگران استان م.ز گفتند در حال اجرا هستند. و انشالله بزودی تبدیل وضعیت انجام میشود.

    ۱. ماده ۲- مشمولینی که در زمان تصویب قانون، به صورت تمام وقت در یکی از حالات آزمایشی (رسمی آزمایشی)، پیمانی، قراردادی، طرحی و شرکتی برای انجام فعالیت‌های جاری دستگاه، در دستگاه‌های اجرایی به موجب حکم یا قرارداد مقام صلاحیتدار خدمت می نمایند، با رعایت شرایط زیر به صورت رسمی (یا عناوین مشابه بر اساس مقررات مورد عمل در دستگاه اجرایی)، استخدام و یا تبدیل وضع می شوند.

    ۲. این نیروها باید در زمان تصویب قانون با دستگاه اجرایی یا شرکت‌های طرف قرارداد، قرارداد داشته باشند و قرارداد آنها در سال جاری نیز تمدید شده باشد.

    ۳.– نیروی قراردادی: مشمولینی که به موجب قرارداد مقام صلاحیتدار، قرارداد مستقیم با دستگاه اجرایی داشته (اعم از مشمولین تبصره ذیل ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون کار و یا سایر قوانین و مقررات حاکم بر دستگاه های اجرایی) و به طور تمام وقت در فعالیت‌های مربوط به امور جاری دستگاه فعالیت می نمایند.
    – نیروی شرکتی: مشمولینی که از سوی شرکت‌های طرف قرراداد با دستگاه اجرایی بکارگیری شده و در دستگاه اجرایی به طور تمام وقت در فعالیت‌های مربوط به امور جاری دستگاه فعالیت می‌نمایند.
    – نیروی طرحی: مشمولینی که برابر موافقتنامه‌های مبادله شده بین سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه اجرایی، از محل اعتبارات طرح های عمرانی توسط دستگاه اجرایی بکارگیری شده و به طور تمام وقت در فعالیت های مربوط به دستگاه فعالیت می نمایند.

  3. شرکتی گیلانی می گوید

    خبر 21 اسفند 99 مخابرات ما
    مهندس سلطانی در دیدار با دکتر ویس کرمی نماینده محترم خرم آباد در پاسخ به سوال درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر نیز اعلام کردند ” اگر قانون تصویب و رسما ابلاغ شود به کمک هیات مدیره محترم ما این قانون را مو به مو اجرا خواهیم نمود
    خبر 24 خرداد 1400 مخابرات ما
    ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شاغل مشمول ماده 2 قانون جامع ایثارگران
    الان زمان اجرا هستش حالا مشمولان ماده 2 قانون جامع ایثارگران:
    ب ـ سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها و مراکز تولیدی و توزیعی و خدماتـی که تحت پوشش قانون کار یا مقـررات تأمین اجتماعی و قـوانین خاص هستند
    بی زحمت این موضوع رو پیگیری کنید با تشکر

  4. علی می گوید

    ۲ تا سوال ، اگه اینارو جواب ندید واقعا برای مدیران متاسفم که تصمیم به این مهمی رو هنوز براش جوابی ندارند.

    اول ؛ آیا این بخشنامه برای تمامی زمانها است یعنی اینکه مال بعد از خصوصی سازی مخابرات هم هست ؟؟؟

    دوم ؛ آیا خود بخش خصوصی مخابرات را در بر میگیره ؟؟

    سردبیر تورو هرکی دوست داری نگو متن رو بخون ، خوندم ۳ بار هم خوندم اما عقل بنده متوجه مطالب کلی که در این متن و صفحات وجود داره نمیشه ! شما بزرگی کن برادری کن آقایی کن به ۲تا سوال بالا جواب بده لطفا خواهشا ! عاجزا .

    1. شركتي می گوید

      اقای علی
      چرا عاجزا؟؟؟
      مخابرات مشمول این قانون هست مثل فولاد نفر و سایر ارگان ها
      در حال حاضر هم اقدامات اولیه انجام شده
      و انشالله در روزهای اتی خبرهای خوشی رو خواهید شنید

  5. علی می گوید

    سلام لطفا پاسخ بدید بالاخره برای قراردادی های ایثارگر بخش خصوصی اجرا خواهد شد ؟؟؟؟؟؟ مخابرات را تیکه تیکه کردند حالا هر خبری میشه باید همه جوانب را در نظر داشته باشیم دولت یه بخشنامه تصویب میکنه مخابرات معلوم نیست به کدوم مسیر حرکت میکنه ؟ یه آقا یه مرد یه جوانمرد یه قلب مهربان یه دلسوز پیدا نمیشه بگه آقا جون بخش خصوصی مخابرات از این بخشنامه ایثارگران پیروی میکنه!

  6. مخابرات می گوید

    خب چرا حرفی نمیزنی. چرا هیچی نمیگی که من که سهمیه هیچ جا را ندارم بایست قراردادی بمونم 28 سال درس خوندم. … خب یه حرفی واسه 92 بدون سهمیه بگو.

    1. نگار می گوید

      انشاالله بعد از ایثارگران برای بقیه هم آرام آرام اجرا شود با توکل به خدا !

    2. .... می گوید

      شماکه داری حقوق خوب میگیری . از ده سال پیش گفتند دیگرهراستخدامی درمخابرات شدباید بشکل قراردادی باشه دراینجا مفهوم قراردادی یعنی همون رسمی .

    3. .سپیده ... می گوید

      این قانون در راستای تکریم جماعت ایثارگرست کجاش بده ؟ کسی را میشناسم که در دانشگاه خود رتبه اول فوق لیسانس ارتباطات و فرزند ایثارگری است که 4سال خدمت داوطلبانه در جبهه ای را داشت که شما نمیدانستید فردا به خانه برخواهند گشت یا خیر ؟ و ایکاش از جامعه تقاضایی داشتند نه خود و نه فرزندشان هرگز در هیچ ارگانی ادعای رزمندگی یا منت گذاری نداشتندودارای بیماری حاصل از جنگ و تبعات آن میباشند وفرزندشان تنها از نیروهای شرکتی مخابرات است.مگر غیر از شماهستند ؟و همین الان هم صلاح خودرادرهرچه خدا بخواهد میدانند . مسئله اصل تسلیم است .

  7. شرکتی گیلانی می گوید

    سلام جناب سردبیر ممنون از اطلاع رسانی بابت بخشنامه بی زحمت از آقای سلطانی سوال کنید زمان اجرایه این قانون کی خواهد بود با توجه به قولی که آقای سلطانی به نماینده لرستان قول اجرا دادند در صورت ابلاغ شما هم زحمت کشیدید در سایت مخابرات ما توضیحات کامل از اون دیدارو دادید
    لطفاً یه پیگیری کنید قانون ایثارگران کی اجرا خواهد شد و جزئیاتش رو منتشر کنید ممنون میشیم

  8. داود ابراهیمی می گوید

    باسلام و احترام
    این بخشنامه شامل مخابرات هم میشه؟؟

  9. میلاد از گیلان می گوید

    سلام و خسته نباشید
    یه،سوال سردبـــیر
    الان تا کی باید صبر کنیم تا مخابرات اقدام کنه؟؟؟
    یه جوری،نشه دیر بشه ما جا بمونیم😃
    اصلا…..میشه؟؟😂

  10. شرکتی می گوید

    به مخابرات ارتباط داره؟

  11. قرار دادی می گوید

    سلام خدمت سر دبیر
    این خبر به معنی انجام قانون توسط مخابرات هست؟

  12. رضا می گوید

    سر دبیر
    کاری بکن اجرا نشه جونم اخه حقما ضایع می شه
    پی همون طبقه بندی رو بگیر

    1. بهارستان می گوید

      واقعا ازون دسته هستی که بی خیر ترین انسان ها هستند !

  13. مژده می گوید

    سر دبیر این خیلی سخته یعنی مخابرات ایثارگران رو انجام میده

نظرات بسته شده است.