مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات و مدیرانش، ستاد و استانهایش در یک جلسه ویدئو کنفرانسی

مخابرات ما – جلسه ویدئو کنفرانسی مدیران مخابراتی با حضور مدیر عامل این شرکت، امروز یکشنبه برگزار شد.

مخابرات ما – جلسه ماهانه و ویدئوکنفرانسی مدیران مخابراتی عصر امروز یکشنبه برگزار شد.در این جلسه مدیران ستادی مخابرات ایران به همراه مدیران مناطق مخابراتی حضوری ویدئو کنفرانسی  داشتند که ابتدا با سخنان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران آغاز شد.

 

مشکلات کلان مخابرات، افزایش ضریب نفوذ محصولات مخابراتی در صورت وجود بازار واقعی از جمله موضوعاتی بود که توسط دکتر نبی زاده در گزارشی مفصل به بحث و بررسی گذاشته شد.بازار روز دنیای ارتباطات نیز از نگاه معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران دور نماند.

 

در بین صحبت های مدیران این بحث هم پیش آمد که چرا به نظر می رسد سرویس شرکت های fcp  از سرویس های مخابراتی بهتر است. مهندس سلطانی در این مورد گفت : شرکتهای fcp  جایی می روند که امکانات و تجهیزات خوب است و مشتریان با توان خرید بالا حضور دارند لذا سرویس ارائه شده اش در مجموع از مخابرات بهتر دیده می شود در حالی که مخابرات در تمام نقاط محروم، کم کشش و کم تقاضا نیز سرویس می دهد تا نیاز مردم را رفع کند.

 

در بخشی از جلسه نیز به پایداری شبکه مخابراتی در دوران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد.در این بخش مهندس خلیلی معاون شبکه مخابرات ایران،  گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی در ایام انتخابات ارائه کرد و گفت: ” در انتخابات دوره گذشته تعداد شعب 60 هزار تا بوده است اما اینک برای جلوگیری از ازدهام مردم و پیشگیری از شیوع کرونا قرار شده  74 هزار شعبه ثابت و سیار فعال شود.

ایشان اشاره کرد که بیشتر برای برقراری ارتباطات  از شبکه اکسس موبایلی استفاده خواهد شد که بیشتر آن از همراه اول و بخش دیگری هم از ایرانسل تامین خواهد شدکه البته پشتیبان این شبکه،  سیستم دایال آپ است.”

مهندس سلطانی از همکاری تمام نیروهای مخابراتی در زمینه انتخابات تشکر و قدردانی کرد و خواستار مشارکت در انتخابات شد. ایشان گفت: قدری تجهیز استانها تاخیر شد اما بزودی وضعیت مخابرات و درآمدش بهتر خواهد شد.

ما می خواهیم با ابزار هنر تلاش های همکاران مخابراتی را نشان دهیم. این گفته مدیر عامل مخابرات ایران بود که در ادامه مهندس بیدخام گفت: می خواهیم مستندات همکاران در باره انتخابات را جمع کنیم .

مدیر ارتباطات مخابرات ایران از روابط عمومی ها خواست فیلم ها و عکس های مخابراتی را برای روابط عمومی ارسال کنند تا جوایزی اختصاص داده شود.

بحث های فنی  مدیران تا پایان جلسه ادامه یافت.

 

1301610cookie-checkمخابرات و مدیرانش، ستاد و استانهایش در یک جلسه ویدئو کنفرانسی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. مژده می گوید

    جون من سر دبیر اینم مثل سال 96 سرکاریه یا واقعی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سرکاریه!
      باور میکنی؟ یا بازم سوال داری

  2. ناظر می گوید

    سر دبیر سلام
    می شه لطفا پیگیر واریز حقوق باشید
    لطفا خبرشم توی سایت بگید

  3. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    مثل اینکه گفت به تصویب دولت رسید

  4. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    سردبیر سلام آیا این توییتی که وزیر گذاشت واقعیت دارد ‌:بازپس گیری داکت و حوضچه های مخابراتی و برگشت به دولت

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله

  5. فرخ بیگی ازنورآباد می گوید

    باسلام خدمت شما سردبیر عزیز از اینکه بدون هیچگونه چشم داشتی پیام همکاران رابه گوش مدیران شرکت می رسانی ودرجهت اطلاع رسانی مطلوب ودلگرمی همکاران قدم برمی دارید از شما تشکروقدردانی میشود. واگردرخصوص طرح طبقه بندی و طرح کارشناسی خبری دارید ممنون میشویم اعلام نمایید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم
      مطالب امروز را بخوانید

  6. Saeed می گوید

    از پول بگو این حرفا به چه درد می خوره. مدیران حرف زیاد می زنن

  7. غفور می گوید

    مهربون سر دبیر سلام
    خدا قوت عزیز
    خبری از حقوق ندارید؟؟؟؟
    آقا اگه طبقه بندی اجرا بشه به حساب سر انگشتی چقدر میره رو حقوق اندک ما ؟💚💛💜❤💙
    💚 💚 💜 💛 💚

  8. سجاد می گوید

    سلام و خدا قوت.
    سردبیر جان، قبلاً بخش شنیده های سایت فعال بود.
    به دلیل بازخورد بدی که گرفتید الان از بیان شنیده ها امتناع میکنید، اما خیلی ها مثل بنده در انتظار شنیده ها هستند، اصلاً این یکی از بخش های جذاب سایت، همین شنیده هاش بود! اسمش هم روش بود، شنیده ها! یعنی شاید هم درست از آب در نیاد!
    ازتون خواهش میکنم آنچه که از این ماه اطلاع دارید، تحت عنوان شنیده ها بیان بفرمایید. البته فکر میکنم چون جنس شنیده ها در مورد گروه های مختلف کارکنان متفاوت میباشد، بهتره در چند تیتر خبری و هر شنیده برای گروه مختص به خودش بیان بشه. سپاسگزارم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همون که گفتید
      خیلی اذیتم کردن

نظرات بسته شده است.