مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح اهدای هزار مودم رایگان به مدد جویان کمیته امداد، در مخابرات منطقه اصفهان کلید خورد

مخابرات ما -در مراسمی با حضور مسئولین استانی، طرح “امداد مومنانه و ارتباط ماندگار” به همت پایگاه بسیج مخابرات منطقه اصفهان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در راستای اجرای عدالت ارتباطی در بین اقشار کم درآمد جامعه، اجرایی شد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش تیتربرتر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، فرمانده پایگاه بسیج مخابرات منطقه اصفهان در این آئین که صبح امروز _ دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ _ در سالن اجتماعات کوثر مخابرات برگزار شد؛ با اشاره به فلسفه اجرای این طرح گفت: این طرح برای اولین بار در کشور،  با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) اجرایی شده و شامل اهدا، نصب و راه اندازی هزار مودم به همراه ارائه سرویس اینترنت ۶ ماهه رایگان به مدد جویان کمیته امداد است که امروز در فاز اول شاهدتحویل  نمادین اولین سرویس به دو مدد جوی محترم در شهرستان شهرضا و شهر اصفهان هستیم.

رامین خمسه افزود: این طرح ماحصل جلسات شورای بسیج حوزه شهید رجایی است که بر مبنای استفاده از ظرفیتهای ادارات و ارگان ها در جهت اشاعه کمک های مومنانه در سطح اداره و جامعه پیاده سازی شد و امیدواریم با کمک کمیته امداد حضرت امام (ره) در سایر ارگان ها نیز بر حسب توانایی و ظرفیت های آن ها تسری پیدا کند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مدیر مخابرات منطقه اصفهان در اجرای این طرح، عنوان کرد: به انجام رسیدن این طرح حقیقتا مدیون مشارکت های مجدانه مدیر مخابرات منطقه اصفهان است که در راستای مسئولیت های اجتماعی از هیچ گونه کمکی دریغ ننموده و بحمدالله امروز شاهد ساری و جاری شدن برکات این طرح در جهت کمک به تسهیل آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد هستیم.

خمسه خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از هزینه ارائه سرویس اینترنت ۶ ماهه رایگان به مددجویان، در یک حرکت خودجوش مومنانه به همت و با مشارکت بسیجیان و کارکنان مخابرات منطقه اصفهان تامین شده که امیدواریم خداوند به ایشان اجر جزیل عنایت کند.

گفتنی است در این جلسه کریم زارع مدیر کل و فرمانده بسیج  کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان، سرهنگ شفیعی فرمانده سازمان بسیج کارمندان و فرماندهان و اعضا شورای حوزه های شهید رجایی و شهید آوینی و تعدادی از مسئولین مخابرات نیز حضور داشتند.

1301480cookie-checkطرح اهدای هزار مودم رایگان به مدد جویان کمیته امداد، در مخابرات منطقه اصفهان کلید خورد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.