مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوشته سرگشاده همکاران شسکامی خطاب به مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما- آنچه می خوانید نامه دیگری است که بدست ما رسیده است.نامه ای برای مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران. به نظر می رسد توسط دوستان شبکه و نیروهای شسکام نوشته شده است.

این نامه توسط (خانم عباسی) ادمین گروه (مخابرات ما-شرکتی ها) در تلگرام بدستمان رسیده است.

با سلام و عرض ادب

احتراما به استحضار می رساند همانطور که مستحضر هستید شبکه مخابرات بعنوان زیربنای مخابرات شناخته شده است ، همکاران شبکه جزو فعال ترین کارکنان شرکت مخابرات با حجم کار بالا هستند ، چنانچه حتی ۲ ساعت امور شبکه به هر دلیلی انجام نشود موارد نارضایتی عمومی زیادی بوجود می آید اما در کمال تاسف شاهد هستید که متاسفانه به قرارداد همکاران شبکه با توجه به تخصص و فنی بودن کار مربوطه بهای چندانی داده نشده است.

با توجه به تورم موجود و بالارفتن مبلغ ملزومات اقداماتی دال بر واگذاری شبکه از شرکت شسکام به پیمانکار جزء شنیده می شود(شبکه منطقه سیستان و بلوچستان یک استان محروم ، از اول خرداد به شرکت فراگستر لیدوما واگذار میشود، شبکه کرمانشاه در حال جمع آوری مدارک از نیروها برای واگذاری به شرکت پیمان غرب ،منطقه یزد از آذر ماه به پیمانکار محلی واگذار شده و همینطور منطقه هرمزگان چند ماه پیش متاسفانه واگذار شده است)

 

خواسته همکاران شبکه از شما به شرح ذیل می باشد:
۱ . چنانچه نیاز به کم کردن بار مالی شبکه با توجه به حجم بالای نوسازی صفر تا صد مورد نیاز مناطق می باشد تنها بخش خرید و تحویل ملزومات و وسایل مورد نیاز به پیمانکار داده شود و افراد همچنان تحت نظر شرکت شسکام باقی بمانند.
۲ . با توجه به تخصص و مهارت نیروهای شبکه و سابقه کار بالا با این نیروها قرارداد مستقیم بسته شود.
۳ . با نیروهای شبکه قرارداد مستقیم منعقد گردد. انعقاد قرارداد مستقیم با نیروهای شبکه موجبات دلگرمی و پایان دادن به احساس تفاوت بین همکاران رسمی و همکاران شرکتی می شود و همچنین بها دادن َبه نیروها موجب تلاش مضاعف همکاران در جهت پیشبرد اهداف شرکت محترم مخابرات می گردد.
۴ . افزایش حقوق و دستمزد نیروهای شبکه (افزایش مستقیم دستمزد، اجرای طبقه بندی یا کارشناسی حرفه ای و …) با توجه به تورم موجود و اینکه حقوق  همکاران شبکه، پایین ترین حقوق در سطح شرکت  می باشد ، مبلِغ دریافتی در حال حاضر جوابگوی مشکلات و هزینه های زندگی نمی باشد

لذا خواهشمند است در جهت رضایت همکاران شبکه که سالیان زیادی در جهت اهداف شرکت مخابرات تلاش نموده اند تدبیری اندیشه شود.
صمیمانه از همراهی و مساعدت شما سپاسگزاریم.

 

1295590cookie-checkنوشته سرگشاده همکاران شسکامی خطاب به مدیر عامل مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. Farnam می گوید

    مگر نیروهای رسمی از طرف خداوند برای استخدام در مخابرات آفریده شده اند . باید تفاوت منی که ۱۱ سال تو این مخابرات از رییس مرکز گرفته تا شبکه کار کردم با شما رسمی ها که از طرف خدا برای استخدام آمدید ۴ تا ۵ برابر باشد بلکه بیشتر هم …

  2. اکبر می گوید

    سلام.مدیران محترم مخابرات ایران به این درد نامه ها پشیزی نمی دهند.

  3. حق گو می گوید

    دوست گرامی ! ما کارکنان رسمی که شما را استخدام نکردیم که هر خواسته بحق و نابحق خودتان را با مقایسه خودتان با ما و سفسطه گویی طرح می کنید. عزیز برادر، امیدوارم به خواسته خودتان برسید. اما تجربه من چیز دیگری را می گوید و آن این است که شنبه و شنبه های بعد ، آب از آب تکان نخواهد خورد. حتی اگر مصوبه ای بصورت فرمالیه تصویب بشود اجرای آن سالهای سال طول خواهد کشید . من قدیر کاشانی رو بهتر از سردبیر یا هر کسی دیگری می شناسم . حتما پشت این قضایا فتنه ای خوابیده است. شک ندارم . از صمیم قلب از خدا می خواهم که من اشتباه کرده باشم .

نظرات بسته شده است.