مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صفحه دیدگاه ها را بستیم.(برای سه خبر خوب)

مخابرات ما- تعداد 221 نظر در صفحه ویژه سه خبر خوب درج شده است.از مشارکت و هم نظری شما بی نهایت سپاسگزارم.

مخابرات ما –  سه خبر خوب دوستان بسیاری برای خودش پیدا کرد.221 نظر در چند ساعت به این صفحه رسید.برای اینکه مهلت پاسخگویی پایان یافته است (همان ساعات اولیه صبح مهلتش بود) بخش نظر و دیدگاه را بستیم.

 

از اینکه اینقدر به مخابرات ما ی خودتان لطف دارید بی نهایت سپاسگزاریم. انشا الله هفته آینده هدایا  و جوایز آماده خواهد شد و از خجالت شما در می آییم.این هفته کارهای انتخاب هدایا، انتخاب لوگو و …. انجام شد.امروز دیگر کار برای چاپ رفت.

 

اما سه خبر خوب!

امروز بار دیگر پیگیری کردم تا ببینم هیئت مدیره جلسه جدیدی داشته یا خیر؟ در این جلسه موارد خاص ما بحث شده است یا خیر؟ اگر آنها پاسخ داده بودند حالا به راحتی می توانستم مطرح کنم.اما …

امروز جلسه نبوده اما دیروز بوده. خوشبختانه نمایندگان شسکام و خدمات اول حاضر بوده اند و در باره همین مسائل  هم بحث شده است.قرار است  هفته آینده هیئت مدیره در این باره نظر بدهد.تا روز شنبه یکشنبه  وقتی نظر هیئت مدیره رسید قابل اعلام خواهد بود.خواهش می کنم   به من فرصت بدهید.

ضمن اینکه، خدا می داند بین هیچکدامتان اختلافی نگذاشته ام. حتی ادمین های گروه (مخابرات ما-شرکتی ها) با اینکه خیلی از دستم دلخور شده بودند، سه خبر را نمی دانند.یعنی در نگفتن خبر، بین همه به عدالت رفتار کرده ام.از کسانی که انتظار داشته اند من لابد خبر را برایشان اعلام میکنم واقعا عذرخواهی میکنم. ببخشید! من قول داده ام!

 

دیگر همه شما می توانید حدس بزنید داستان چیست.در میان پاسخ های شما،  دو موردش بود.مورد سوم اصلا در بین پاسخ ها نبود. اما می خواهم با حذف پاسخ های نادرست بدون ذکر پاسخ، شما را راهنمایی کنم.

از آنجا که شما بحث ایثارگران را مطرح کرده بودید باید بگویم در این بخش  مطرح نبوده است.نمی خواهم بگویم اجرا می شود یا نمی شود.میگویم جزو سه تا خبر من نبوده است. طرح فرزندان ایثارگران جزو پاسخ های ما نبوده است.

 

دوستان شرکتی و حتی رسمی بابت پرداخت بیمه ها، بسیار نگران بوده اند.خبر سوم ما در همین مورد بوده است.   بزودی تمام مبالغ بیمه را پرداخت خواهند کرد تا مشکلات و نگرانی ها رفع شود.این مورد برای خیلی ها بسیار مهم بوده است.

دو مورد دیگر در نوشته های شما بوده است..

بحث قرارداد و قراردادهای سه ماهه و یک ساله، خیلی مهم است اما  خودبخود وقتی حضور خدمات اول ادامه پیدا کند اجرا می شود و دیگر قرارداد ماهانه و سه ماهه معنا نخواهد داشت.پس مورد نظر ما این هم نبوده است.

تصویب حق مسکن؟ اینکه جزو حقوق است.انجام خواهد شد.

رسمی شدن و قرارداد مستقیم با مخابرات؟  خبری است که انشا الله در آینده  به شما خواهم داد.هنوز خیلی کار دارد به آنجا برسیم.این را هم حذف کنید.

خب همه اینها را که حذف کنید چی باقی می ماند؟

راستی چرا بعضی هایتان به طرح کارشناسی حرفه ای  می گویید طبقه بندی مشاغل! طبقه بندی مشاغل الان در خدمات اول وجود دارد اما کارشناسی حرفه ای باید اجرا شود.این خبر آنقدر مهم است که می تواند جزو سه تا خبر ما باشد.

ضمن اینکه حالا که عید است اگر آقای کاشانی مدیر عامل خدمات اول بتواند سنوات و ذخیره مرخصی را تا پایان ماه هم پرداخت کند می تواند خبر مهمی باشد.درست است؟

 

در نهایت، من منتظر نظر هیئت مدیره می مانم.پس از جلسه دیروز در هیئت مدیره مخابرات ایران، باید منتظر روز یکشنبه بمانیم تا جواب آنها برسد.

خب! حالا که همه را گفتیم! لطفا دیگر کامنت نگذارید.سوال هم نکنید دیگر.

اسامی منتخب برای دریافت هدیه سردبیری را اعلام خواهیم کرد انشا الله.

 

1294770cookie-checkصفحه دیدگاه ها را بستیم.(برای سه خبر خوب)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
82 نظرات
  1. خدمات اولی تبریز می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز ممنون انشالله خبر اجرای کارشناس حرفه ای یا طبقه بندی را از زبونتون بشنویم شاید مرحمی باشه به دردهامون ممنون که وقت میزارین و پیگیرمطالبات شرکتی ها و خدمات اولی هستین انشالله به زودی با خبر اجرایی شدن اینا خوشحالمون کنین یاشاسین سردبیر

  2. سید محسن می گوید

    همه این برنامه‌ها برای جلوگیری از تجمع روز مخابرات هستش که ان شاء الله نمیتونن جلوش رو بگیرن.

نظرات بسته شده است.