مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات :روز کارگر تعطیل است

مخابرات ما– شرکت مخابرات روز کارگر را تعطیل اعلام کرد.

مخابرات ما– روز شنبه 11 اردیبهشت روز مصادف است با اول ماه می، روز جهانی کارگر. کارگران در این روز تعطیل هستند.

شرکت مخابرات ایران نیز مطابق سال های گذشته، روز 11 اردیبهشت، روز کارگر را در این شرکت تعطیل اعلام کرده است.

این شرکت در سایت خود اعلام کرده است  کارکنان مراکز شیفتی و خدمت رسان به مردم، کماکان در این روز مشغول به خدمت هستند.

بخش دوم این سطر کاملا گنگ و نامفهوم است.این مفاهیم عمومی در داخل شرکت باید با انطباق واقعی مشخص شود وگرنه مدیران میانی همه را سر کار حاضر خواهند کرد.از نظر آنان تمام فعالیتهای مخابرات خدمت رسانی به مردم است، که البته چندان هم بیراه نمی گویند.

 

 

1292360cookie-checkمخابرات :روز کارگر تعطیل است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شعر از شاعر گمنام دیارمان اقای رسولی
    کارگر
    کارگر مرد عمل مرد نکو کار تویی
    کارگر کنج هنر رونق بازار تویی
    کارگر سبزه تویی سروسرافراز تویی
    کارگر گل تویی شاخه ی پر بار تویی
    کارگر بیرق این ملک هنر خیز تویی
    کارگر حامی این ملک گهر بار تویی
    این (رسولی) چه بگوید به توای سرو بلند
    همه هستی همه بودی همه بسیار تویی

  2. حسین می گوید

    یک خاطره از روز جهانی کارگر و تعطیلی آن

    سلام بنده در یک شهرستان کوچک همکار شما هستم . همین یکی دوسال پیش بود که یکی از مدیران رده بالای مخابرات ایران در حال گذر از منطقه سری هم به اداره ی ما زد. پرسید چرادر روز کارگر که تعطیل است همه سر کار حاضرید که توضیح دادیم این بخشنامه تعطیلی ، که نیروهای خدمات رسان را استثنا کرده ، هرجور تفسیر کردیم  به این نتیجه رسیدیم که شامل همه همکاران میشه و فقط همکار خدماتی ما که نظافت ساختمان را انجام می دهد و واقعا نه کار فنی می کند نه ارباب رجوع دارد تعطیل می باشد. علاوه براین هنگامی که در یک روز کاری تمامی ادارات شهر باز و به امورات مردم رسیدگی می کنند خنده داراست که درب یک اداره خدمات رسان اصلی بسته باشه و نگهبان مدام توضیح بده که فلان و بهمان. ایشان پاسخی برای این اظهارات نداشت و تفسیر ما کاملا درست بود. خب وقتی جنس کار مخابرات طوری هست که به آسانی قابل تعطیل شدن نیست چرا واقعا حق و حقوق اینروز را کامل پرداخت نمیکنند و سپس بگویند: تعطیل نیست و مزد روز کارگر را مطابق قانون پرداخت میکنیم. البته تاکنون همکارانی که طی این چند سال در روز کارگر سر کار حاضر بوده اند هیچ وجهی بابت روز کارگر نگرفته اند. شما اگر سراغ دارید یک نمونه بگویید.

  3. بدبخت می گوید

    یعنی این چه اشتباهی بود که اومدیم مشترکین کار می کنیم عید کشیک روز کارگر کشیک خدا کی اینهمه ظلم جمع میشه؟

  4. یک شرکتی می گوید

    با سلام. جناب سردبیر قسمت دوم معلومه کاملا
    یعنی مدیران بی خاصیت و حق خور.. تبدیل به کارگر و بخاطر زحمات زیادی که میکشن. تعطیل و تازه پاداش روز کارگر هم میگیرن… و پرسنل شرکتی که کارگر واقعی هستن به ناحق باید سرکار باشن و حتی تف هم به خاطر این روز کف دستشون نمیزارن و قانون هم برای ما کشک و حق اعتراض نداریم…
    سعی کردم به ساده ترین شکل ممکن موضوع رو بگم
    با تشکر

  5. یوسف می گوید

    سلام سردبیر گرامی . بعد از چند سال شعار دادن مسئولین اینبار بسیار بجا سوالی که در ذهن همه کارکنان بود را مطرح نمودید . این شعار تبلیغاتی را باید کنار گذاشت .کارگران سیم بان و شبکه و mdf و همه جزو خدمات رسان در مراکز هستند که مستقیم خدماتشان بر ارباب رجوع و مشترکین مشهود است. در اصل جزو قشرهای واقعی کارگران مخابرات هستند ولی از روزشان متاسفانه کارکنان ستادی استفاده میکنند و نیز ظلم مضاعف وقتیست که بابت به اجبار آمدنشان در این روز هیچگونه مزایایی دریافت نمیکنند .این قشر هیچ حسی نسبت به این روز ندارند.اگر طبق قانون کار روزکارگر باید تعطیل باشند خوب باید اعلام کنند مثل روز جمعه تعطیل است.مگر روز جمعه کشیک نداریم؟ به صورت نامفهموم حرف زدن یعنی در حین اینکه میخواهند کار به روال روزهای عادی انجام شود ولی به زبان جهت ارج نهادن این روز را تعطیل اعلام میکنند.خدایا کمی شفافیت به مسئولین عطا بفرما.الان این اعلامیه به 30 زبان منطقه ای ترجمه میشودو 30 نوع دستورالعمل ابلاغ میشود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با شما موافقم

نظرات بسته شده است.