مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح خلق الساعه معاون آی تی مخابرات برای چیست؟

مخابرات ما- دوباره مخابرات ایران در قالب یک شرکت سودآور(!) طرح های هزینه بر تعریف کرده است. می گویند معاون آی تی طرح را داده است.در این چند ساله معاون آی تی در حاشیه چرخیده اما گمان کنیم دیگر وقت پاسخگویی رسیده است!

مخابرات ما- با آغاز سال جدید در حالی که هنوز شرکت مخابرات ایران نتوانسته حقوق کارکنانش را بدهد، روش های نوبرانه تغییر از راه رسیده است بدون آنکه پیش از آن نظر کارکنان جلب شود.

 

گفته می شود مهندس کمیلی زاده معاون آی تی مدیر عامل مخابرات ایران در طرحی نو، پیشنهاد داده است کلیه امور آی تی مخابرات با همین شکل موجود به شرکت کاراشاب سپرده شود.

کاراشاب یکی از شرکتهای اقماری مخابرات است که در یکی دو سال گذشته کمی تقویت شد.

در اواخر سال 1399 معاون راهبرد (تدبیر!) مخابرات ایران برای ایجاد چند شرکت در دل مخابرات ایران نظر خواسته بود ولی در هیچیک از این طرح ها تقویت کاراشاب و انتقال آی تی به این شرکت مد نظر نبوده است!

حالا سوال این است که معاونت آی تی با آن الگوی نیروی انسانی عمودیش و 6 -7 مدیر کل و ده ها رئیس اداره چگونه می تواند با چارت سازمانی فلت یک شرکت اقماری کار کند؟

 

کمیلی زاده معاون آی تی شرکت مخابرات ایران که گفته می شود این طرح را به هیئت مدیره برده است فقط به یک سوال ما پاسخ بدهد:

با مدیرانش چه خواهد کرد؟

برای کارکنان اصلا سوالی نداریم چون که وقتی جذب کارشناس برای مخابرات ایران امکان پذیر نبود حالا انتقال کارشناس و مدیر میانی به کاراشاب شدنی است!

باز هم، گز نکرده پاره کرده اید آقای معاون!

 

1292250cookie-checkطرح خلق الساعه معاون آی تی مخابرات برای چیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام سردبیر عزیز بنده ۲۷ سال از رئیس مرکز گرفته تا یک مدیر میانی همیشه مسئولیت داشته و دایم در پی اصلاح چارت سازمانی با حذف و ادغام ادارات و مراکز و واحدهای زیر مجموعه ام بود و با اخذ موافقتهای لازم اقدام کرده بودم ولی ظاهرا این آقای معاون و امثالهم با ایجاد چارت سازمانی عمودی به خواسته خود و یا فشار مافوق الان مستآًصل در اداره حوزه خود شده اند و به دردی دچار شده اند که ناچارا مانند خصوصی سازی مخابرات بدلیل عدم توان مدیریتی یا وجود بعضی از منافع ها برای بعضی از افراد در تفکر برون سپاری می باشند به نظر بنده اول باید در طی یک محدوده زمانی توانایی مدیران در چابک سازی منطقی و مدیریت منابع سنجیده شده و انتصابی صورت گیرد و یا با ادامه مدیر موجود موافقت و با مخالفت شده و برکنار شود به این آقا بفرمائید ایجاد شرکتهای اقماری در حالیکه خود مخابرات از نظر درآمدی و تامین هزینه ها با چالش مواجه هست چه گلی بر سر مخابرات خواهد زد دوست عزیز اگر توانایی دارید اول چارت سازمانی خودت را اصلاح بفرما …..البته چارت سازمانی جدید هم که برای مخابرات تدوین شده باید فارغ از هر گونه حس رفاقت و سفارش و توصیه بازنگری و یک چارت سازمانی مبتنی بر نیازهای واقعی بر اساس مدریت روز تغییر یابد

  2. کارشناس می گوید

    کارشناس ها مشکلی ندارند سفارشی ها که رئیس و مدیر شدند اما اندازه کارشناس هم سواد ندارند و اگر کارشناس بشوند کار نمی توانند کنند تکلیفشون چیه.اونا را باید چه کار کرد؟ بنده های خدا الان هم خسته می شوند حرف می زنند!حالا باید کار هم بکنند. اخ اخ اخ

  3. محمد می گوید

    مثل اینکه مدیران از اینکه پست و پولشان داره به باد می ره می ترسند.
    نترسید یه پست جدید تو یه جای جدید به شما می دند.
    به خاطر شما معاونت جدید می سازند اصلا.
    شما نترسید و جلوی سروسامان گرفتن ای تی رو نگیرید

  4. بیداری می گوید

    جناب سردبیر عزیز
    شما هنوز متوجه نشدید این آقایان برای چه امری از خارج از مجموعه پرسنل مخابرات وارد این شرکت شده و هدف اصلی اربابان اینان از این انتصابها در این چند سال چه بوده است؟!!!

نظرات بسته شده است.