مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – شسکامی از گیلان نوشته است …

مخابرات ما- دو روز آخر هفته را عموما اختصاص می دهیم به انتشار کامنتها و دیدگاه های شما اعضای خوب این پایگاه خبری.

 

این بار دوباره به گیلان می رویم! شسکامی های گیلان سری دردمند دارند که دستمال به آن بسته اند!

 

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ در ۱۱:۱۶ ب.ظ

سلام با عرض سلام و خسته نباشید به جناب سر دبیر

حقوق شسکام جناب، بخدا قسم وضع شسکام گیلان خیلی خیلی خرابه!

یعنی   همه ما بچه های شسکامی موندیم چیکار کنیم از سر اجبار هستش که تا حالا موندیم چون همه ما ۱۵ ۲۰ ساله که شغلمون مخابرات هستش دنبال کار دیگه ای نرفتیم یعنی وقتش نبود وقتی میایم خونه ساعت ۷ -۸ شب بود و خسته مونده رفتیم خونه تمام تعطیلات جمعه پنج شنبه روز تعطیل شهادت محرم صفر ماه رمضان ولی بدون پول و اضافه کار. این انصاف نیست با یه ماشین که ماهی ۶۰۰داریم بنزین میزنیم بعد بابت ماشین داریم میگیریم ۷۰۰ کلا دریافتی ما با ماشین هستش ۳۵۰۰ با یه بچه اضافه کار که اصلا تو خواب هم ندیدیم در کل هرکس مارو میبینه میگه خوش بحالتون که تو مخابرات هستین باورشون نمیشه اینقد حقوق داریم .در کل ببخشید وقتتون رو گرفتم این چیزایی هم که گفته شد دردو دل همه بچه هاست و فقط بیان شد ما میدونیم هیچوقت درست نمیشه و فقط همینطوری خواستیم درد دل مارو بشنویدو ببینید.

در پاسخ سردبیر نوشت:

سردبیر

دوست خوبم! چرا نباید به آینده امیدوار باشیم؟

وقتی مدیر عامل می گوید این مشکلات بزودی تمام می شود ما هم امیدوار می مانیم.

 

1286920cookie-checkشما نوشته اید – شسکامی از گیلان نوشته است …

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    مصطفی جان
    ببخشید تایید کامنت شما تاخیر شد از وقتی سایت هک شده و سرور عوض کردیم اشکالی در رویت کامنتها وجود داره که داریم حلش می کنیم اما مشکلاتی ایجاد کرده
    بعدش اینکه
    حرفهای شما درست بود.این نظر شماست و هیچ اشکالی نداره اما در این موقعیت من نمی تونم منتشر کنم. بابت این موضوع عذرخواهی میکنم.
    هنوز فضا برای اینطوری حرف زدن آماده نشده

  2. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر محترم تبریک سال نو به شما و همکارانم …یکی از همکاران که سن و سال بالایی داره یه مطلب گفت که لازم دونستم بگم این بنده خدا میگه من هرجا که میرم صحبت از مخابرات و حق و حقوقات می شه به دروغ می گم دارم ماهی ۷ الی ۸ میلیون حقوق می گیرم چون ۲۰ تا ۲۵ ساله که دارم توی مخابرات کار می کنم و مویی سفید کردم خجالت می کشم که بگم ماهی ۳ میلیون حقوق می گیرم حالا ببینید این عدالت کجاست چرا کاری کردن همکار ما دروغ بگه یا خجالت بکشه که حقوق واقعی خودشو بگه حالا مونده که ببینیم کی می خواد این وعده ها عملی بشه چرا تبعیض؟

  3. ناشناس می گوید

    سنوات و مطالبات گذشته را نداده اند به چی انیدوار باشیم

  4. منتظر می گوید

    سلام سردبیر واقعا چه تفاوتی بین نیروی حراستی که داره نگهبانی میده منظورم این نیست که کارش سخت نیست نه خدای ناکرده سو تفاهم نباشه و ما هم بخیل نیستیم و اصلا دریافتی انها هم زیاد نیست ولی با وجود اینکه مشقت های بیرون و دردسرهای پاسخگویی با ارباب رجوع و ناظر و کم کاستی های موجود شبکه و کابل و واگذاری و رفع خرابی رو ندارند واسه یه امضا کارکرد و صورت وضعیت
    ساعت ها با بالا دستی ها دعوا و مرافه ندارند چرا باید تفاوت باشه پایه حقوقشون و اضافه کارشون و تعطیل کاری و حق شیفت همه مرتب حسابرسی و پرداخت میشه
    تازه هیچ اعصاب خردی هم ندارند واقعا تبعیض تا کی
    اصلا همین تبعیض ها هستش که کارا پیش نمیره هیچکس هم بهش تا حالا توجه نکرده شایدم تبعیض ها باعث بی تفاوتی نسبت به کار محوله شده..!؟؟

  5. مجید می گوید

    همکار عزیزم،چرا تا دیر وقت وجمعه ها کار می کنی،آن هم برای شسکام،
    فردا از بقیه هم انتظار دارند تا زندگی خود را وقف شرکت کنیم!!!!

  6. مصطفی محمدزاده می گوید

    با سلام وخسته نباشید ،خدمت تمامی همکاران و آرزوی رهایی از شر این ویروس منحوس کرونا، سردبیر محترم بنده از کارگران شرکتی شسکام با ۲۷ سال سابقه بیمه و مدرک دانشگاهی لیسانس حقوق خصوصی و فوق لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه ملی ،پیرو تمامی درد دلها و رنج و ظلم و استعمار و بی عدالتی در مخابرات باید بعرض برسانم که ………. و شخصا همانطوریکه در دوران دفاع مقدس برای خاک و حق در خط مقدم بودم ،برای احقاق حداقل حق وحقوق و مزایای مصوب در قانون که توسط عده ای ضایع شده ، روزی با انگیزه صد چندان خواهم جنگید و تاوان این همه استبداد را از آنان خواهم گرفت .

  7. شرکتی شسکام می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر وهمه همکاران.جناب سر دبیر بخدا دروغ میگن ۲۲ساله مخابرات کار میکنم همیشه امید واری دادن ولی درست نشد که هیچ بلکه بدتر شد.ما میخاهیم امید وار باشیم اما چطوری با وعده وعید که نمیشه زندگی کرد.باید یکی بیاد که این مشکلات شرکتی ها رو درست کنه .اما متاسفانه هر شخصی که میاد به شرکتی هایی که دارن کار میکنن وعده میده وبرای باز نشستگان انجام میده.

  8. میلاد از گیلان می گوید

    واقعا با این مدیریت باید امیدوار بود؟؟؟؟
    فعلا که گیلان عذا دارِ همکار سیم بانی هست که خیلی ساده هنگام کار برایدهمیشه از،پیش ما رفت
    رفت و ادامه این راه پوچ و بی معنی رو ندید.

  9. رحیم می گوید

    سلام سردبیرعزیز
    شرمنده ضمن تبریک سال نوخدمت جنابعالی وهمکاران محترم
    متاسفانه ومتاسفانه ۲۰سال درمخابرات گیلان نیروی شرکتی هستیم هرماه هرسال تمامی مدیران یک حرفی برای سروسامان دادن نیروهای شرکتی زده اندوخبری نشده وحرف زدن هم که هزینه ای برای مدیران نداره.امیدوارم مدیرعامل جدیدفکری اساسی برای کلیه نیروهای شرکتی ورسمی بکندتا همگی درکنارهم برای خدمت رسانی به مردم دلگرم باشیم نه یه عده خاص ونورچشمی.
    درهمین هفته یکی ازنیروهای شسکام گیلان درحین رفع خرابی تلفن ازبالای نردبان افتاده وپس از خونریزی شدیدوبستری دربیمارستان فوت کرد.حالا قراردادی که از۱۵اسفندتما شده وبیمه مهروبهمن واسفند۹۹پول مرخصی وسنواتش که واریزنشده به کناربهتراست مدیران مخابرات وشرکت شسکام فکری برای لباس کارایمنی نیروهایی که درارتفاع کارمی کنندداشته باشندکلاه ایمنی دراختیاراین پرسنل بگذارندوهرطریقی که فکرشون میرسه اقدام کنندتا خدایی ناکرده برای همکاردیگری حادثه اتفاق افتادازلحاظ ایمنی درحین کارتجهیزباشه.هرچندتقدیروسرنوشت انسان به دست خداوندمتعال هست اما رعایت اصول ایمنی دست خودانسان هست.مثلا” یکی به جای سرعت۶۰کیلومترباسررعت ۱۲۰رانندگی کنه بعدحادثه ای رخ دهدبگویند
    سرنوشتش بوده که کاملا” غلط هست.
    مدیران محترم مخابرات کمی به فکرنیروهاباشیدبعدازفوت همکاردیگرفایده ای نداره شما هرطوربرایش وخانواده اش سنگ تمام بزاری ارزشی نداره.

  10. شسکامی دردمند می گوید

    در استان ایلام نماینده شسکام معلوم نیست با چه منطقی به کارکنان بیچاره فشار آورده تا خودشون ماشین بیارن اونم با ماهی ۳ میلیون دریافتی واقعا ظلم نیست؟ خود ماشین هزینه استهلاک و نگهداری ش ماهی ۳ تومنه بخدا نمیدونم با چه منطقی ‌و با چه وجدانی دارن اینطور برخورد میکنن

نظرات بسته شده است.