مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درآمد ۲۳۴ هزار میلیارد ریالی همراه اول در سال ۹۹

مخابرات ما-مجموع درآمدهای شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه سال ۹۹ به ۲۳۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

مخابرات ما-به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، درآمد عملیاتی این شرکت در اسفند ماه سال ۹۹ نیز به ۲۱ هزار و ۱۱ میلیارد ریال رسید که بیشترین میزان درآمدی آن از محل کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رقم ۱۱ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال بوده است.

پس از آن بیشترین درآمد حاصله همراه اول از محل کارکرد مشترکین خطوط دائمی با رقم ۷ هزار و ۸۷۵ ریال بوده است.
گفتنی است، همراه اول در اسفند ماه ۹۹ نیز پیشنهاد داد تا سرمایه این شرکت از ۱۹۲۰۰ میلیارد ریال به ۵۵۲۹۳ میلیارد ریال افزایش یابد.
این پیشنهاد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از فرصت قانونی ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده و پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده اجرا خواهد شد.
 افزایش سرمایه پیشنهاد شده معادل ۱۸۸ درصد سرمایه فعلی همراه اول است و یکی از اهداف اصلی این شرکت از انجام افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت‌های بدهی اسا و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های طبفه زمین و ساختمان انجام می‌گیرد و به صورت مستقیم منجر به ورود وجه نقد به شرکت نخواهد شد ولی افزایش سرمایه از این محل باعث اصلاح و بهبود ساختار مالی می‌شود.
1286070cookie-checkدرآمد ۲۳۴ هزار میلیارد ریالی همراه اول در سال ۹۹

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    جالب اینه که درامد عملیاتی ۹ماهه قبل وبعد از اصلاحات حدود ۵۰هزار میلیارد ریال اصلاحی داشته .مگه داریم .سامانه کدال .دوم اینکه سرمایه شرکت از ۱۹۲۰۰فعلی با تجدید ارزیابی قطعا موافقت هم شده به ۵۵هزار میلیارد افزایش پیدا میکنه اما قیمت سهام در محدوده ۲۵۰۰تا ۲۷۰۰ در نوسانه.این از سیاستهای بازار گردان وشرکت مخابراته که سهامدار عمده است .

  2. ناشناس می گوید

    کیفش رو سهامدار عمده و… و… و… بکنن، ما که تو هفت آسمان یه ستاره نداریم، خاک بر سر شرکتی که انواع بی قانونی ها توش هست ولی کسی به فکر نیست، سنوات من شرکتی که ناچیزترین هست رو نمیده….

  3. کادگرامروزکارمنددیروز می گوید

    درامدسیارمتعلق به ازمابهترونه فیله وراسته وپشت مازه خوراک ستاداجراییه وسهامدارعمده به من وتو کارگربدبخت نمیرسه.ازمافقط کارمیکشن.

  4. شرکتی همیشه منتظر می گوید

    با این درامد که بیشتر کارای همراه اول رو در شهرستانها بچه های تلفن ثابت انجام میدهند ،چرا ما باید برای چند میلیون سنوات هر روز چشم به راه مخابرات باشیم ، خدا رو خوش میاد توی یک شرکت باشیم بچه های همراه اول اینجوری ما به این بدبختی زندگی کنیم .خدا از باعث و بانیش نمیگذره

  5. ناشناس می گوید

    از این درامد چیزی هم به کارکنان مخابرات میرسد
    نه بهره وری نه نطالبات هیچ چی ندادند

  6. ناشناس می گوید

    جیب شما پر باد و ما در فقریم
    یکی از کارگران شرکتی همراه اول

  7. دندانپزشکی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی
    آیا میدانستید قرارداد دندانپزشکی مخابرات با آن همه تبلیغاتی که آقای صدری راه انداخته بود وجود خارجی ندارد
    یعنی هر جا بروید باید هزینه را پرداخت کنید و بعدا شاید بتوانید از بیمه پولش رابگیرید.
    حالا سوال این است با این هزینه های دندانپزشکی و این حقوق دریافتی آیا میشود هزینه را پرداخت کرد و چند ماه بعد(شاید)پولش را گرفت.
    راستی چرا این هزینه ی بیمه دندانپزشکی هر ماه از حقوق کم میشه وقتی با هیج جا قرارداد نداریم.
    واقعا چقدر مدیران مدیر و مدبری داره این مخابرات

  8. ناشناس می گوید

    سلام نود درصد ش مال مخابرات ایران

نظرات بسته شده است.