مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پروژه فیبر نوری طارم سفلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مخابرات ما-مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: پروژه فیبر نوری طارم سفلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و وضعیت دسترسی اهالی این منطقه کم تر توسعه یافته به اینترنت بهبود می‌یابد.

مخابرات ما-به گزارش ایرنا، محمدرضا نصرآبادی یکشنبه شب در حاشیه نشست شورای مخابرات قزوین با تاکید بر تقویت خدمات رسانی به مردم در حوزه ارتباطی گفت:تا یک ماه اینده پروژه های فیبرنوری طارم وتوسعه تلفن سیار و ثابت به اتمام و موردبهره برداری قرارخواهد گرفت که می تواند در رشد کمی و کیفی خدمات مخابراتی و رضایت روستاییان اثرگذار یاشد.

مدیر شرکت مخابرات منطقه قزوین در ادامه با اشاره به افزایش هزینه های مربوط به تجهیزات و وسایل مخابراتی از مدیران مربوطه درخواست کرد با اقدامات اصلاحی و برآوردهای صحیح و منطقی در کنترل هزینه ها سهیم باشند.

نصرابادی همچنین از مدیران حوزه مالی شرکت مخابرات قزوین درخواست کرد تامزایده اموال درسه ماهه اول سال جاری نهایی و مزایده آن برگزار و واگذاری و مزایده شماره های رند درحوزه تلفن ثابت وسیار بصورت ماهیانه انجام شود.

ارائه راه کارهای مربوط به اسناد واملاک مخابرات و راه کارهای مربوط به جلوگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی از دیگر مواردی بود که در این نشست طرح و در مورد آنها بحث و گفت و گو شد.

1285760cookie-checkپروژه فیبر نوری طارم سفلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.