مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دورکاری شرکت مخابرات ایران برای حداکثر ۳۰ درصد کارکنان تا ۳۰ اسفند ماه تمدید شد

مخابرات ما – با توجه به خطر افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا ، طرح دورکاری برای ۳۰ درصد کارکنان ادارات مجموعه شرکت مخابرات ایران تا ۳۰ اسفند ماه تمدید شد 

مخابرات ما- به گزارش ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران، طرح دورکاری این شرکت با هدف پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال, تا ۳۰ اسفند ماه به شرط حداکثر ۳۰ درصد کارکنان دورکار ، تمدید ومیزان دورکاری تا سقف تعیین شده با نظر مدیر مربوطه اجرا می شود. همچنین ساعت کار ادارات شرکت مخابرات ایران نیز از ۸ الی ۱۵ است.

بر اساس این خبر، مناطقی که از سوی استانداری مربوطه ضوابطی برای ساعت کار و دورکاری تعیین شده، می توانند بر اساس همان بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی ست, مشاغل خاص و مشاغلی که مستقیما با ارباب رجوع در ارتباط هستند با نظر مدیر مربوطه, میزان دورکاری آنان تعیین می شود.

 

1282200cookie-checkدورکاری شرکت مخابرات ایران برای حداکثر ۳۰ درصد کارکنان تا ۳۰ اسفند ماه تمدید شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ستادی می گوید

    در معاونت‌‌های ستا، نه تنها دورکاری نمی دهند بلکه مرخصی هم نمی دهند!

  2. نغمه می گوید

    با سلام و احترام
    مدیر دفتر مدیر عامل استان کرمان آقای نامجو از بهمن ماه با مسئولیت خودشان دورکاری را لغو کردند.آخه تو این اوضاع وخیم اگه کرونا بگیریم کی پاسخگو است؟
    لطفا با اینجور افراد که تنها بفکر منافع خودشان هستند برخورد کنید.

  3. ناشناس می گوید

    مدیر منطقه استان جهت رعایت فواصل اجتماعی کلیه واحد های فنی حوزه ثابت را از سیار تقکیک کرده اند به صورتیکه یک مرکزدراختیار همراه اول قرار گرفته وسایر واحدهای فنی شامل سوئیچ شهری .دیتا وانتقال در یک سالن متمرکز شده اند . در این خصوص هیچ دلیل مشخصی را عنوان نکرده اند اما به نظرمیر سد که دلایل زیر در این باره بی تاثیر نبوده است :
    ۱- ادامه سیاست سهام دار عمده که از بدوخصوصی سازی اصطلاحا گوشت را از اب ان جدا کرده اند..
    ۲- عدم تمایل مدیر منطقه به اجرای چارت سازمانی مصوب. به این طریق ظاهرا ادارت فنی کمبود پرسنل همدیگر را پوشش می دهند اما این امر به دلیل تخصصی بودن کار هر یک از همکاران و حجم کار بالاهر کدام از کارشناسان عملا غیر ممکن است .
    ۳-کاهش هزینه اب و برق و..با تخلیه کلیه مراکز مخابراتی
    ۴- این وضعیت تایید کننده نظر و باورهمکاران در این مورد است که سهام داران عمده ومدیران شرکت مخابرات هیچ استراتژی وبرنامه مشخصی جهت افزایش درامد ندارند وتنها از این ستون به ان ستون در صد دکاهش هزینه های شرکت به هر قیمتی هستند .بی توجهی به واحدهای فنی وعدم توجه به تامین تجهیزات مورد نیازنشان دهنده این مهم است . بی توجهی به سلامت همکاران و تجمیع بیش از ۱۵نفر در یک سالن با شرح وظایف متفاوت ایا دلیل دیگری دارد ؟مانند ان است که ورزشکاران رشته های مختلف مانند شنا .شطرنج اسب سورای وفوتبال را صرف ورزشکار بودن در یک جاجمع کنند قرار دهند .

  4. میخوام برای همیشه از مخابرات برم می گوید

    دوری کاری نه ، بلکه احمال کاری و فامیل پروری
    علت دورکاری باید مشخص شود
    مثلا کاشت مو
    بیماری اعتیاد
    پارتی داشتن
    تنبلی
    هوای رئیس را داشتن
    رئیس هواتو داشته باشه
    دادن اضافه کار :
    ارجحیت با فک و فامیل رئیس است
    دفاع تمام قد از رئیس
    مآموریت رفتن :
    ارجحیت با بستگان رئیس است
    اولویت دوم افراد گنگ و بله قربانگو
    عدم اشنایی به امور فنی و اداری
    سر دبیر جان من این حرفها مثل حرفهای چارلی چاپین مثل طنز است ولی مناسفانه واقعیت داره ۳۰ سال خدمت کردم ولی نتونستم در مبارزه با این افراد کار بجایی ببرم
    حال که در موقعیت بازنشستگی قرار گرفته ام اعلام میکنم موریانه مخابرات را خورده است فکر خانه تکانی باشید
    اگر مخابرات پویا میخواهید روسای پوسیده را عوض کنید و نه منحصرا مدیر ارشد را

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ساخته نیست برادر

  5. هاجر از گزیک می گوید

    ‏مردم یا از کار شانس میارن یا ازشوهر حداقل از بچه شانس میارن، من از هیچ‌کدوم شانس نیاوردم.

  6. شبکه هوایی می گوید

    سلام دور کاری احتمالا کسایی هستن که کار راحتتر دارن .نه برا شبکه،….ماههم که دور کاری نداریم حقوق سر وقت هم نداریم.مقصر اونایی هستن که تبعیض بین کارگرها میزارن.

    1. ناشناس می گوید

      یکی بایست به وضعیت دورکاری نظارت کنه آگه ۳۰ درصد ماه گذشته استفاده کردند ۳۰ درصد هم پرسنل جدید !!!! اینطور که نمیشه فقط یه عده و بیماری های خاص بقیه هم خانواده دارند آگه بحث سلامتی هست بایست بقیه پرسنل استفاده کنند

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرجان در مخابرات ….. بخشنامه صادرمی شه ولی معاونتها سلیقه ای عمل می کنن مثلا یکی از معاونتهاش به تمام‌کارمندها منصفانه دور کاری میده ولی یکی از معاونتهانه تنها دورکاری به همکاران نمی ده حتی با مرخصی ها هم مخالفت می کنه واجازه استفاده از مرخصی هم نمی ده چون تو بخشنامه نوشته طبق نظر معاونت

نظرات بسته شده است.