مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باید از همکاری بیمه معلم با کارکنان مخابرات تقدیر کرد

مخابرات ما – بیمه معلم تنها شرکتی است که علیرغم بد حسابی و پرداخت نشدن مطالباتش ، همچنان حداقل خدمات را  ارائه می دهد.

مخابرات ما- بیمه قراردادی دو طرفه است. یک طرف بر مبنای قرارداد پول می دهد و بیمه گر خدمات خودرا ارائه می کند، اما در قرارداد با شرکت مخابرات ایران، بیمه معلم تنها شرکتی است که علیرغم بد حسابی و  پرداخت نشدن چند باره مطالبات، همچنان به صورت نسبی به قرار دادها متعهد است.

 

بیمه معلم  با بدحسابی مخابرات روبروست اما از ارائه خدمات اورژانسی و بیمارستانی خودداری نکرده است.گرچه بهترین نوع خدمات را ارائه نمی کند.

 

سال جاری، بدترین سال از نظر خدمات بیمه برای کارکنان مخابرات بود.فاکتورهایی که ماه ها وصول نشده است.و نیازهای پزشکی و درمانی  که اصلا ارائه نشده است.همه ی اینهاعوارض یک حرکت بود: پرداخت نشدن بموقع سهم مخابرات به بیمه معلم.

 

مخابرات از سویی با ۱۶۰ هزار بیمه شده، منبع بزرگ درآمد برای بیمه گذاران است. اما از سوی دیگر اگر این جامعه ناراضی باشد ۱۶۰ هزار خانواده از بیمه گذار شاکی بوده و بد خواهند گفت.لذا شرکت های بیمه باید بدانند با کجا قرارداد بسته اند و به چه کسانی خدمت ارائه می کنند.

 

پیش از هر چیزی مخابرات باید در نوع پرداخت هایش تجدید نظر کند.امری که فعلا محال بنظر می رسد. پس تکلیف چیست؟

 

****

پی نوشت خبری– در حال حاضر فاکتورهای ماه شهریور از سوی بیمه معلم پرداخت می شود.

 

1270350cookie-checkباید از همکاری بیمه معلم با کارکنان مخابرات تقدیر کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. حق جذبی می گوید

    سلام سردبیر محترم بیمه تکمیلی پیشکش الان در زنجان ۳ ماه است پول بیمه تامین اجتماعی رو نریختن حداقل حقوق قانونی راهم از پرسنل دریغ میکنند خدا از شون نگذره

  2. ناشناس می گوید

    من خودم فاکتور از برج ۵ داشته ام هنوز پرداخت نشده براستی باید از این همه لطف و همکاری تشکر کرد

  3. حسین می گوید

    سلام
    امروز۲۹ دی رفتم کلینیک دندانپزشکی گفتند برو sos کد رهگیری بگیر رفتم فرمودند جلوی بیمه تان گرفته شده آقایان که اسم خودتان را مدیر گذاشتید سرتان را بالا بگیرید آیا بازنشست یا حتی شاغل از پس این هزینه ها بر میاد. شمایی که خواروبار آذر را ندادین ما چه توقعاتی داریم میگن طرف را تو آبادی راه نمی دادن سراغ خونه کدخدا را میگرفت.خوشم میاد هیچی بهتان بر نمیخوره این خودش واسه شما نعمتیه.

  4. ناشناس می گوید

    با سلام، ما هنوز هزینه هایی که برج تیر فرستادیم با وجودیکه تو سایت sosثبت شده هنوز برامون هزینشو پرداخت نکردن، برج ۵ هم یه سری هزینه فرستادیم، اونم تایید شده ولی پرداخت نشده، شما چطور نوشتین در حال پرداخت هزینه های شهریوره؟؟

نظرات بسته شده است.