مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دل نامه -در شان مخابرات نیست که بازنشستگانش بدنبال استفاده از امکانات کمیته امداد باشند

مخابرات ما- وقتی این کامنت یا نوشته را از سوی یکی از اعضای سایت خواندم بسیار منقلب شدم.شما نیز آن را بخوانید .

ازکارافتاده کلی تامین اجتماعی

سلام
درود برشما
بخدا اگر تمام مسئولان کانونها ورئیس کانون عالی بازنشستگان جناب آقای بیات بجای تعریف کردن از دولت ومدیرعامل سازمان به این شکل جانانه، از این قشرضعبف دفاع می کردند تا به حال همه مشکلات ما حل می شد.

به والله که حقیر با بیماری صعب‌والعلاج جسمی حرکتی ، نه سال است با زخم بستر توی خانه افتاده‌ام. باتوجه به ازکارافتادگی وحداقل بگیری از سازمان، هر ماه یک دوم حداقل حقوق را باید برای دارو هزینه کنم داروهائی که تحت پوشش هیچ بیمه ‌ای نیست وچگونه باید با نصف دیگرحقوق بایک خانواده چهارنفره زندگی کنم؟

مگرما انسان نیستیم ؟

همسرم به خاطرمشکلات مالی ومعیشتی به کمیته امداد وبهزیستی مراجعه کرد امابخاطر اینکه مثلا حقوق بگیرهستیم به ما کمک نمی کنند. آنها نمی دانند که زندگی افرادی مثل حقیر از مدد جویان کمیته امداد وبهزیستی هم بدتر می باشد!!کجاست گوش شنوا.

ای کاش همه نمایندگان ما درکانونهای سراسرکشور واقعا جرات دفاع از زیرمجموعه خود را داشتند.

راستش هرگز مدعی نمی شوم که مخابرات باید تمامی مشکلات کارکنان خود را حل و تا زمان مرگ در هر حالتی از آنان حمایت کند، اما مفهوم مسئولیت های اجتماعی چیست؟

اگر مخابرات در مواجهه با مشکلات اجتماعی مسئولیتی دارد، قطعا و حتما حل مشکلات اجتماعی کارکنان و بازنشستگانش نسبت به دیگران جلوتر است!

از مدیران مخابرات می خواهیم حداقل پیگیر مشکلات این عزیز بازنشسته باشند.در شان مخابرات نیست که بازنشستگانش بدنبال استفاده از امکانات محدود کمیته امداد باشند!
باور کنید بین بودن و نبودن، بین داشتن و نداشتن، بین بی نیازی و نیازمندی فاصله ای بسیار اندک وجود دارد! هر یک از ما ممکن است به اندک تکانی تغییر وضعیت دهیم. پس در زمان بودن و داشتن  به دیگران کمک کنیم.

چنانچه مخابرات در این مورد اقدامی نکند به اجبار به سازمانهای دیگری مراجعه خواهیم کرد ، که این امر برای شان و حرمت مخابرات و کارکنان او خوب نیست!

 

 

1256410cookie-checkدل نامه -در شان مخابرات نیست که بازنشستگانش بدنبال استفاده از امکانات کمیته امداد باشند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. سردار نیشابور می گوید

    واقعا جای تاسف داره برای این بنده خدا بعد ۳۰سال کارمند شرکت مخابرات بره از کمیته امداد یاری بگیره حیف که ما بچه های بخش خصوصی هم فقیر هستیم وگرنه کمک میکردیم الان همکار کناری من ۹میلیون حقوق میگیره بنده ۳تومن اینست عدالت مخابرات

  2. بازنشسته می گوید

    مگه ما خونمون از کمیه امدادیها رنگین تره!؟همه ملت باید خودشونو تا سطح زیر زیر زمین خط فقر پایین بیارن .حالا یه مدت هم ما کارتن خوابی کنیم.چقده کارکنات مخابرات با باز نشسته هاش متوقع هستند .یه کم هم به فکر ستاد فرمان باشید به فکر مقر فرماندهی تدبیر به فکر خدمت گذاران متعالی که از شوق خدمت لحظه لحظه دارن اب میشن .باشید.یه نفر کمتر اکسیژن بیشتر .با کرونا با پراید با فقر با بی ۵۲!!!

  3. ناشناس می گوید

    تا کی باید تحمل کرد ظلم به بازنشستگان وتحمل بی چپاول گران مدیران مخابرات

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این بی چپاول گران کی هستن؟
      کشتین منو!
      بخونید اقلا

  4. ناشناس می گوید

    در ایران بین مدیران و رده های بالاتر دیگ انسانیت مرده
    باور کنید همین حق و مطالبات رو ب موقع پرداخت کنن کلی دردا برطرف میشه
    اما همان حرفی ک از قدیم مانده رو اجرا میکنن
    آنقدر گشنه نگهدار ک توی مشتات باشن و پادشاهی کن

  5. بازنشسته محروم می گوید

    سلام سردبیر محترم راست میگه بنده خدا میگه به کدوم درد دلم ناله کنم فاکتورهای مانده بیمه دانا فاکتورهای مانده بیمه معلم فاکتورهای دندان پزشکی معلم رفاهیات و مطالبات خلاص

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله بخدا . راست میگه خب

نظرات بسته شده است.