مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتباط مستمر بین شوراهای اسلامی کار و مدیریت شرکت ضروری است

مخابرات ما-مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی کار و تشکل‌های قانونی حوزه ارتباطات گفت: همکاری متقابل در برنامه ریزی‌ها و ایجاد هماهنگی در پیشرفت امور واحدهای مختلف به منظور برقراری رابطه مستمر بین شوراها و مدیریت شرکت، امری بسیار مهم است.

مخابرات ما-به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در نشست ویدئوکنفرانس با مدیر منطقه کردستان و اعضای شورای اسلامی کار این منطقه که روز چهارشنبه ۲۸ آبان برگزار شد، مسائل مختلف مربوط به کارکنان و بازنشستگان این منطقه را مورد بحث بررسی قرارداد.

وی با اشاره به اینکه نقش شورای اسلامی کار، در مشارکت بدنه شرکت برای پیشرفت اهداف و دفاع از حقوق کارکنان با اهمیت است گفت: با همیاری و همدلی بین اعضای شورای اسلامی کار و شرکت مخابرات ایران می توان بسیاری از مسایل و مشکلات مربوطه را به حداقل رساند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان بزرگ ترین سرمایه شرکت اظهار داشت: همه مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است برای رفع مشکلات آنان بکوشند.

صدری با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات کارکنان و بازنشستگان از تشکیل کمیته ای برای بررسی مسایل امور کارکنان و بازنشستگان منطقه کردستان خبرداد و افزود: از پیشنهادهای سازنده شوراهای اسلامی کار استقبال می کنیم .

وی با بیان اینکه توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت است، گفت: شرکت مخابرات ایران، در راستای تحقق برنامه های شرکت و با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی و بهبود روحیه خدمتی کارکنان گام های اساسی و ارزشمندی در این راستا برداشته است.
در این جلسه آزاد حکمت، مدیر منطقه کردستان با تایید نقش منابع انسانی در پیشرفت و بهره وری شرکت بر تداوم برگزاری جلسه های بررسی مسائل و چالش های منابع انسانی شرکت تاکید و از مدیر عامل واعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برای توجه ویژه به منابع انسانی در این منطقه قدردانی کرد.
1249620cookie-checkارتباط مستمر بین شوراهای اسلامی کار و مدیریت شرکت ضروری است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    برای قاب وقلاب بازی.

  2. کاوه می گوید

    آقای صدری این بیمه تکمیلی را درست کن این چه وضعیه ؟ این چه مدیریتیه؟ واقعا خودت را بزار جای بازنشسته ببین با ۵ تومن حقوق و چند سر عائله و مریض داری چکار میکنی!

نظرات بسته شده است.