مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- رئیس اداره پاسخگویی ما را وادار می کند گوشی اختصاصی خودمان را به مراجعین بدهیم

مخابرات ما- سر درد دل شما هم برای کرونا باز شده. حرفهای جالبی گفته میشه

از سویی همه روسا و مدیران به پاسخگویان تذکر کتبی می دهند که به افراد بدون ماسک پاسخ ندهید، یا می گویند از تجمع افراد جلوگیری کنید یا …

اما در عمل افراد پاسخگو همه وسایل روی میزشان با دهها مراجعه کننده روزانه مسترک است.آیا کسی دلیل آن را می داند؟

گل

سلام سر دبیر‌جان خسته نباشی
من خودم تو امور مشترکین کار میکنم هر روز بدتر از دیروز شلو غ هستش .
اگه هم به مشترکی میگی پاسخگویی بدون ماسک ممنوع. ازطرف رییس اداره تذکر کتبی میگری. و این برای من خیلی درد ناکه . برای رییس اداره مهم نیست ما به کرونا مبتلا بشیم یا نشیم. چون خودشون تو محیط شلوغ نیستن. ای کاش یه قانونی باشه ما هم بتونیم راحت حرفمون رو بزنیم . مثال گوشی تلفن تو اداره که مختصص من کارمند هستش با فشار رییس اداره به من کارمند که گوشی رو به مشترک بدم . رییس اداره تو فکر این نیست که شاید مشترک ناقل باشه. و من کارمند از فشار رییس اداره گوشی رو به مشترک دادم . بعد میگن رعایت کنید . طبق پروتکل بهداشتی این کار درست نیست.( ای کاش یه قانونی باشه تا همه رعایت کنن)

 

شما چه نظری دارید؟

 

1243540cookie-checkشما نوشته اید- رئیس اداره پاسخگویی ما را وادار می کند گوشی اختصاصی خودمان را به مراجعین بدهیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چگونه است که مخابرات برای دادن ما به التفاوت حق سرپرستی مدیران آن هم از سال ۱۳۹۸ و پرداختی های دیگر آنها بودجه دارد ولی برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان و حق و حقوق آنها کاسه ندارم ندارم دست میگیرد؟!!!!!!
    ده همین کارهاست که دنیا شده دار مکافات
    به حق و حقوق بازنشستگان که می رسه همش آیین نامه آیین نامه میکنند!!!!!!!
    وقتی که گروه های بازنشستگان کشوری را مخابرات حساب اما با بازنشستگان تامین اجتماعی خود گونه دیگر برخورد میکند و آنها را رها کرده مگر این بازنشستگان سی سال در مخابرات نبوده اند؟!!!!!!!
    هر انچه بعد از خصوصی سازی به بازنشستگان
    کشوری تعلق میگیرد باید عینا شامل بازنشستگان تحت تامین اجتماعی هم بشود. یک بام و دو هوا که نمی شود. حال اینکه تفاوتی بین حقوق آنها بوده مربوط به سازمان های بیمه گر آنهاست و ربطی به دو گانه دیده شدن از جانب مخابرات ندارد. اکثر مدیران بدلیل اینکه نوع بازنشستگی آنها کشوری و در شرف بازنشستگی هم عده ای هستند. تند تند قانون به نفع خودشان تصویب و اجرا میکنند. مطمئن باشند در صورت نا حق کردن حقوق برخی در آینده هم آرامش نخواهند داشت و روزگار آنطور که آنها الان فکر میکنند طبق احوالشان نخواهد بود.

  2. ناشناس می گوید

    چگونه است که مخابرات برای دادن ما به التفاوت حق سرپرستی مدیران آن هم از سال ۱۳۹۸ و پرداختی های دیگر آنها بودجه دارد ولی برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان و حق و حقوق آنها کاسه ندارم ندارم دست میگیرد؟!!!!!!
    ده همین کارهاست که دنیا شده دار مکافات
    به حق و حقوق بازنشستگان که می رسه همش آیین نامه آیین نامه میکنند!!!!!!!
    وقتی که گروه های بازنشستگان کشوری را مخابرات حساب اما با بازنشستگان تامین اجتماعی خود گونه دیگر برخورد میکند و آنها را رها کرده مگر این بازنشستگان سی سال در مخابرات نبوده اند؟!!!!!!!
    هر انچه بعد از خصوصی سازی به بازنشستگان
    کشوری تعلق میگیرد باید عینا شامل بازنشستگان تحت تامین اجتماعی هم بشود. یک بام و دو هوا که نمی شود. حال اینکه تفاوتی بین حقوق آنها بوده مربوط به سازمان های بیمه گر آنهاست و ربطی به دو گانه دیده شدن از جانب مخابرات ندارد. اکثر مدیران بدلیل اینکه نوع بازنشستگی آنها کشوری و در شرف بازنشستگی هم عده ای هستند. تند تند قانون به نفع خودشان تصویب و اجرا میکنند. مطمئن باشند در صورت نا حق کردن حقوق برخی در آینده هم آرامش نخواهند داشت و روزگار آنطور که آنها الان فکر میکنند طبق احوالشان نخواهد بود

  3. ناشناس می گوید

    چرا به بازنشستگان کشوری مخابرات جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان سه گروه تشویقی که شامل (گروه جبهه-گروه بسیج ( گردان عاشورا)-گروه ارزشیابی )از طرف مخابرات داده شده است لیکن به بازنشستگان مخابرات که تامین اجتماعی هستند هیچ گروهی از طرف مخابرات داده نشده است ما هم در زمان شاغلی گروه تشویقی (گروه جبهه-گروه گردان عاشورا -گروه تشویقی ارزشیابی ) داشته ایم این جه همسان سازی است ؟آیا این نشانه تبعیض وبی عدالتی نیست که دارد مخابرات برای بازنشستگان اعمال میکند ؟؟!!!!!!!!

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    من بازنشسته مخابرات هستم در اواخر تیرماه ۱۳۹۹ وارد بازار سرمایه (بورس) شدم مبلغ ۱۲۰میلیون تومان ازپاداش سنواتی را سهام مختلف بورس خریدم امروز که ۷ آبان میباشد شاخص به یک میلیون سیصد هزار رسیده است ۵۰درصد ضرر کرده ام دولت هم دائم تبلیغ میکرد مردم سکه ودلار نخرند وپول مازاد را در بورس سرمایه گذاری کنند هر روز شاخص بورس از مردادما تاکنون افت میکند حقوق بازنشستگی از تامین اجتماعی میگیرم وروزگار را میگذارنیم به مشقت !!
    حالا هم که بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح شده مخابرات به بازنشستگان کشوری ۳گروه تشویقی داده ولی به بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ گروهی نداده است مخابرات معوقات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون و۳/۴ خدمت سزبازی وحق جذب هم تا کنون به بازنشستگان پرداخت نکرده است سهام مخابرات که در اوج بورس به مبلغ ۳۲۰۰ تومان رسیده بود فعلا ۱۰۰۰ تومان هم کسی در بورس خریدار ندارد گوشت شده ۱۴۰ هزارتومان -مرغ شده ۲۷ هزار تومان-تخم مرغ ۱۵هزارتومان-برنج ۳۲ هزارتومان و…. با این چندر غاز چکارکنیم با داشتن عروس وداماد مخارج ما چند برابر شده از دست زمانه چه بگویم ؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. منم می گوید

    واقعا که درسته روسای ادارات اصلا به فکر نفرات زیر مجموعه بالاخص نفر مشترکین نیست

  6. کیوان می گوید

    این مدیران باید توبیخ بشند و میزشون بیارن کنار کارمنداش قرار بدند تا متوجه خطر بشه

  7. ناشناس می گوید

    الان کارگزینی استان سمنان میگوید ما احکام ۳/۴ سربازی را از سال ۱۳۹۱ صادر وبه امور مالی مخابرات سمنان فرستادیم جهت پرداخت
    ۱-چرا باید ۳/۴ سربازی جهت بازنشستگان از سال ۱۳۹۱ اجرا گردداز سال ۱۳۸۸ تا۱۳۹۱ چی میشود ؟؟
    ۲-آیا این مبلغ ۳/۴ سربازی که جزئ حقوق ومزایا میشود این مبلغ میبایست در مرخصی ذخیره شده -پاداش سنواتی-پاداش تشویقی-و….مجددا محاسبه گردد.
    ۳-چرا به شاغلین رسمی که ۳/۴ سربازی دارند یک مدرک بالاتر حساب میشود ولی برای بازنشستگان خیر؟
    ۴-آیا اینطور نیست که هرچه به شاغلین داده میشودبراساس آئین نامه حقوق دستمزد مخابرات به بازنشستگان نیز پرداخت گردد یعنی به عبارتی هرآنچه زمان دولتی میگرفتیم عینا در زمان خصوصی داده شود
    ۵-مگر حق جذب در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ باید پرداخت گردد چرا بازنشسته های بعد از سال ۱۳۸۹ از حق جذب محروم شده اند؟؟
    ۶-مبلغ بیمه تامین اجتماعی از مبلغ ۳/۴ سربازی محاسبه و۲۷درصد به تامین اجتماعی پرداخت تا احکام مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اضافه گردد.

نظرات بسته شده است.