مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات هیچ زیرساختی را نباید بعلت بدهی قطع کند، اما زیرساخت می تواند مخابرات را ببندد

مخابرات ما- شنیدیم زیرساخت قصد دارد لینک های مخابرات چند استان را بعلت بدهی قطع کند در حالی که مخابرات حق قطع زیر ساخت هیچ شرکتی را ندارد.

مطالب نظر نویسنده است.

مخابرات ما- شنیده ایم شرکت زیرساخت (وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) قصد داشته در اقدامی لینک های ارتباطی مخابرات را در چند استان بعلت بدهی قطع کند.البته این امر در سازمانها و اپراتورهای مخابراتی امری مرسوم است و از این بابت گله ای نیست. اپراتورهای مخابراتی ابزاری جز این برای وصول طلب خود ندارند.اما مشکل زمانی شروع می شود که وزارت ارتباطات چنین حقی برای مخابرات قائل نیست.

 

در قراری بین مخابرات و وزارت ارتباطات، لینک های ارتباطی هیچ شرکت یا اپراتوری بعلت بدهی نباید توسط مخابرات قطع شود.بهمین دلیل شرکتهایی مثل شاتل میلیاردها تومان به مخابرات بدهی دارند ولی مخابرات اختیار قطع سرویس ها را به روی آنان ندارد.

 

وزارت ارتباطات اعتقاد دارد -که به نظر من حق دارد- با قطع ارتیاط شرکتها مردم متضرر می شوند.ضمن اینکه قطع ارتباط به منزله جبس و حصر اطلاعات است.این را گفتیم که بدانید در اصل این  موضوع با وزارت ارتباطات موافقیم. اما …

 

اما، یک امای بزرگ در این میان وجود دارد!

 

آیا لینک های ارتباطی مخابرات، لینک نیست؟ ارتباط وصل نمی کند؟ یا شاید هم مخابرات جزو شرکتها و اپراتورها به حساب نمی آِید؟

آیا نباید انتظار داشته باشیم همانطور که مخابرات حق قطع سرویس های دیگران را به علت بدهی ندارد، دیگران هم حق ندارند سرویس های مخابرات را قطع کنند؟

اگر قرار است مخابرات برای وصول طلب هایش راهی غیر از قطع سرویس پیدا کند، چرا نباید زیرساخت با مخابرات چنین کند؟

 

سوالی ساده و اساسی!

اگر مخابرات نتواند درآمدش را از اپراتورها و شرکت ها وصول کند، چطور می تواند بدهیش را به زیر ساخت بپردازد؟

 

یک بام و دو هوا، برای مخابرات و دیگر شرکتها همچنان ادامه دارد!….

 

1242190cookie-checkمخابرات هیچ زیرساختی را نباید بعلت بدهی قطع کند، اما زیرساخت می تواند مخابرات را ببندد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رنجبر از خراسان می گوید

    اینکه خیلی قانون یکطرفه ای است و لازم است مخابرات هم مثل بانکها وکیل حقوقی بگیرد واز طریق دادگاههای حقوقی طلب خویش را مطالبه کند وبه حقوق خود برسد

نظرات بسته شده است.