مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باید تخصص‌گرایی اولویت اصلی بازرسی شرکت مخابرات باشد

مخابرات ما-مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به اینکه تخصص گرایی مهم ترین رویکرد بازرسی است، گفت: سپردن امور نظارتی و بازرسی به افراد متخصص و مجرب موجب ارتقاء سلامت و کارآمدی شرکت مخابرات می شود.

مخابرات ما-به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در جلسه کاری به صورت ویدئوکنفرانسی، همراه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران بازرسی تمامی مناطق، ضمن قدردانی از رویکرد جدید مرکزبازرسی، اظهار داشت: وجود بازرسی پویا نتیجه تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان دراین حوزه است.

وی با تاکید برحفظ آبرو، احترام، ‌شأن و جایگاه افراد تصریح کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نقش بسزائی در سالم سازی و ارتقاء سلامت اداری دارد و باید پناهگاه ذی نفعان شرکت باشد.

مهندس صدری با بیان اینکه مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان است و مسئوولان را در بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش می‌کند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسی‌ها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.

مهندس صدری با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی گفت: باید هرچه در توان داریم برای تقویت این حوزه در شرکت مخابرات ایران بکوشیم.

وی گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش می‌کند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسی‌ها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.

در این جلسه همچنین مهندس رضوانی مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران، عملکرد حوزه بازرسی را درخصوص سند راهبردی، برنامه های عملیاتی و آتی تشریح کرد و گفت: خدمت رسانی و پویایی با ارائه راهکار تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در این حوزه صورت می گیرد.

گفتنی در پایان جلسه مهندس صدری به سوالات برخی از مسئوولان بازرسی در مناطق پاسخ دادند.

1241800cookie-checkباید تخصص‌گرایی اولویت اصلی بازرسی شرکت مخابرات باشد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.