مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست مدیران مخابرات منطقه خراسان جنوبی

 

 

مخابرات ما-نشست مدیران مخابرات منطقه خراسان جنوبی با نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی
حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مدیران مخابرات منطقه و با ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس با حضور روسای ادارات مخابرات و مسئولان نماینده مردم در شهرهای مذکور درباره وضعیت ارتباطی استان به گفتگو پرداختند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی ، در ابتدای این دیدار آذری نصرآباد ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و همچنین خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد مخابرات منطقه از وضعیت ارتباطات استان در حوزه تلفن همراه ، ثابت و اینترنت( ADSL ، VDSL ، FTTH) و مسائل مربوط به حوزه مخابرات و توسعه پایدار پرداخت.
وی طی این گزارش وضعیت جاری مخابرات و اجرای پروژه های مهم و اساسی زیرساخت ارتباطی ازجمله فیبر و ارتقاء تکنولوژی موبایل به ۳G و۴G را نیز تشریح کرد.
آذری نصرآباد گفت: تا کنون ۵۰ سایت همراه اول و ۵۰ روستا مجهز به اینترنت تلفن ثابت در روستاهای استان از بستر ADSL به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت مخابرات متصل شده اند.
آذری ادامه داد: مباحث گسترده ای به جهت هم اندیشی وجود دارد که با تعاملات دو جانبه می توان تصمیمات مناسب را به نفع مردم و مشتریان اتخاذ کرد.
آذری با اشاره به وضعیت ارتباطات شهری و روستایی شهرستان طبس و عزم راسخ مخابرات منطقه در راستای شناسایی مشکلات و موانع، برای رفع مشکلات ارتباطی اظهار امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی مسئولین بتوانیم خدمات مطلوب و ارزنده برای رضایتمندی مردم ارایه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا، مخابرات منطقه با همکاری و کمک کارکنان خدوم ، از هیچ گونه تلاشی برای ارائه خدمات مخابراتی به هم استانیهای عزیز دریغ نخواهد کرد.
آذری نصرآباد در این نشست گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم مخابرات در سال جاری واگذاری تلفن ثابت و سرویس اینترنت پرسرعت در سطح استان می باشد ، زیرا که تقویت زیر ساخت‌های مخابرات جهت رفع محرومیت و توسعه بنیادین بسیار لازم و ضروری است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هرگونه توسعه روستایی اعم از ثابت، همراه و دیتا جزو موارد تعهدی این شرکت نمی باشد اما کارکنان مخابرات منطقه با تمام توان جهت رفاه حال هم استانیهای عزیز تلاش میکنند تا زیرساخت های ارتباطی استان را تقویت نمایند.
در ادامه ی این دیدار ، حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شریف شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مخابرات در اقدامات صورت گرفته ، نقش مخابرات را در ارائه ی خدمات به مشترکان ، بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به اهمیت روز افزون ارتباطات ضروریست مخابرات منطقه در راستای تحقق توسعه پایدار، نقش محوری خود را به نحو احسن ایفا نماید.
گفتنی است در این نشست هر کدام ازمسولین نماینده و روسای مخابرات شهرستان های مذکور نیاز های ومشکلات ارتباطی شهرستان خود را مطرح و خواستار رفع نواقص شدند.

1225880cookie-checkنشست مدیران مخابرات منطقه خراسان جنوبی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.