مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیریت میدانی، رمز رفع چالش‌ها

مخابرات ما- یکی از خصیصه های یک مدیر کارآمد و توانا، پرهیز از یکجا نشینی و حضوردر تمامی حوزه های تحت هدایت سازمان اوست. حضور فیزیکی در حوزه های کاری مختلف، نه تنها باعث رصدمستقیم و لمس چالش‌هاو موانع فرارومی باشد، بلکه موجب دلگرمی کارکنان و به وجود آمدن احساس دیده شدن از سوی راس هرم مدیریت مجموعه است.
مخابرات ما- مدیریت مخابرات منطقه همدان، با همین رویکرد و اتخاذهمین راهبرد، سفر به شهرستانها، حضور در مراکز تلفن شهری و روستایی وحتی کوچه ها و محلات را به عنوان یکی از برنامه های روتین خودبرگزیده و نسبت به انجام آن تاکید فراوان دارد.
گرزین، در آخرین بازدید میدانی خود، سفری کاری به شهرستان تویسرکان داشت و درمعیت صابری،شیخ الاسلامی روسای ادارات برنامه ریزی و تدارکات، ومهدوی خومدیر مالی، ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان وشهردارشهر تویسرکان، از نزدیک با روند توسعه مخابرات و مشکلات پیش رو وپروژه های در حال انجام بازدید کرد.
وی ازسایت BTSتعاون، وطرح در حال انجام کابل کشی روستاهای مبارک آباد، ریواسیجان، کرزان، باباپیرعلی، عین آباد، نجفیه،قلعه قاضی و چندین طرح دیگر بازدید و جهت رفع موانع و انجام هرچه بهتر طرح ها، دستوراتی صادر کردو شمس الهی رئیس اداره مخابرات تویسرکان را مامور مستقیم پیگیری مشکلات تا مرتفع شدن کامل آن کرد.
1220480cookie-checkمدیریت میدانی، رمز رفع چالش‌ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. حمیدرضا می گوید

    باسلام
    جناب مهندس گرزین در این بازدیدها گره های کور زیادی را بازکرده اند.

  2. کارگر می گوید

    سلام جناب سردبیر بنده با این موضوع مدیریت میدانی بسیار موافقم ولی مشکل جایی دیگر است با این روش در صورتی می توان کاملا به اهداف رسید که آن مدیریت بتواند تصمیم ساز باشد الان با این روش مدیریت مخابرات ایران این امر محقق نمی گردد بسیاری از امور نیاز به تصمیم در مرکزمخابرات ایران را دارد که در این دوره خاص در کشور که مدیریت کلان کشور به این نتیجه در خصوص تصمیم سازی در استانها رسیده است مخابرات ایران مدیریت اجرایی از مرکز را اجرامی کند یعنی به قول دکتر نبی….هلدینگ اجرایی این مشکل است در صورتیکه بحث هلدینگ و هلدینگ اجرایی دومقوله جداست

  3. حمید می گوید

    سلام احتراما خداقوت مهندس گرزین.اززمانی که تشریف اوردن همدان.فکراول مراکزروستایی.فیبرنوری.درآمدزایی.وحل مشکلات مردم وکارکنان بوده وهستن وبسیارافتاده وخاکی وخودمانی بوده وبسیاربسیاربه جوانگرایی وحل مشکلات فنی استان میباشند.تشکرازاین مدیریت وهمراهان عزیزیشان.

    1. لیموترش می گوید

      شوخی یا جدی

نظرات بسته شده است.