مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل شرکت خدمات اول از چه می گوید؟

مخابرات ما- دو جلسه متفاوت در دو منطقه از کشور  اما در هر دو یک حرف مشترک .

جلسه اول- تهران دفتر خدمات اول.

جلسه ای است  بین نمایندگان نیروهای شرکتی در آدربایجان شرقی و مدیران شرکت خدمات اول.در گزارش نیروهای شرکتی آمده است:

در این میان آقای حلال خور بیان داشتند که این شرکت از اول مهرماه با شرکت جدید با همکاران قرارداد خواهد بست و در تلاش است در صورت توافق هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برای کلیه کارکنان شرکتی خدمات اول طرح طبقه بندی با ضریب ریالی مخابرات را اجرا کند و در کنار این طرح برای کارشناسان نیز طرح کارشناسی اجرا بشود.

 

جلسه دوم- شیراز-استان فارس-

جلسه ای با حضور مدیر منطقه فارس و نمایندگان نیروهای شرکتی برگزار می شود.پس از این جلسه گزارشی از سوی نیروهای شرکتی برگزار می شود که در بند سوم آن آمده است:

۳- مقرر گردید شرکت خدمات اول از ابتدای مهر ماه در قالب شرکت جدید با هماهنگی شرکت مخابرات ایران و با قرارداد جدید عناوین شغلی واقعی پرسنل را با طرح طبقه بندی مشاغل شرکت تطبیق داده و به تبع آن گروههای شغلی نیز ارتقاء یابد که به گفته ایشان تغییر قابل ملاحظه ای در حقوق پرسنل بوجود خواهد آمد.

 

ماجرا چیست؟ چرا توضیح کاملی از این ماجرا داده نمی شود؟ شرکت جدید چیست و چه تعهداتی را پذیرفته است؟آیا اساسا تعهداتی را پذیرفته است؟

فردا با ما همراه باشید.

 

1207340cookie-checkمدیر عامل شرکت خدمات اول از چه می گوید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. مهسا می گوید

    سر دبیر سلام
    بیست وششم هم تموم شد
    جان خودتون به مهندس صدری بگید چرا اینقدر ما رو سر کار میزارن

  2. ناشناس می گوید

    از فضائل مخابرات ما این است عسل خورد گفت شیرین است

    اخه برادر من خدمات اول تو دادن همین حقوق نصف نیمه مونده هر ماه با یه مسخره بازی جدید و بهانه الکی حقوق با تاخیر ۱۵ روز میده بد میخواهی ما باور کنیم که به فکر افزایش حقوق نیروهای خودشه😂😂

  3. نام اشنا می گوید

    سلام.اقای سردبیر عزیز دیروز شما یه یه اقای خوش قولی به نام مدیرعامل صحبت کردید و ایشون گفتن از این ماه پرداخت ها ۲۵ خرداد انجام میشود.امروزززززززززز ۲۶ ام و هنوز فیش حقوقی را نزدند…دروغگویی از این مدیر عامل بدتر بر صندلی مدیر عاملی مخابرات ندیم..اقا رفاهیاتتون بخوره تو سرتون.حقوقمون را به موقع بدید هزار تا بدبختی داریم.

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان
    چندتا سوال داشتم لطفا شما یا سایر دوستان اگر میتوانید پاسخ دهید
    ۱- در حال حاضر شرکت خدمات اول با مدیریت حلال خور اعلام کرده از اول مهر طرح طبقه بندی با شرکت جدید اجرا میشود. از لحاظ حقوقی آیا ایشان میتوانند برای شرکتی که نه اسم آن مشخص است نه اعضای هیئت مدیره و نه مدیرعامل تعیین تکلیف کند؟ (این یعنی پاس کاری و باز کردن مسئولیت از سر شرکت خدمات اول و امکان دارد طرح پیمانکاران محلی اجرا شود)
    ۲- آیا تضمینی وجود دارد درصورت تغییر هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران این طرح اجرایی شود؟ با توجه به اینکه مدیرعامل سابق آقای سراییان اعلام کردند داشتند طرح را اجرا میکردند و با رفتنشان آقای صدری گفتند باید بررسی کنند و همه چیز از ابتدا شروع شد. (آقای صدری بعد از ۲ سال نیز اعلام کردند نمیتوانند اجرا کنند)
    ۳- آیا این چیزی جز خریدن زمان و سر کار گذاشتن نیروهای شرکتی است تا بقولا از این ستون به آن ستون فرج است. (شاید اتفاقاتی بیوفتد و مخابرات از شر ما راحت شود. برای مخابرات یک ماه هم یکماه هست)
    لطفا دوستان به این مسایل خوب فکر کنند و ببینند با توجه به قولهایی که در این سالها مدیران ارشد مخابرات داده اند به چه نتیجه ای میرسند.

  5. مشهد - مالی می گوید

    سلام سردبیر جان خوبی؟
    میشه بهشون بگی مشخص کنن مهر کدوم سال این برنامه رو میخوان اجرا کنن ممنون میشم . چون میترسم مثل همون مهری بشه که قرار بود طبقه بندی اجرا بشه ولی چه سالیش مشخص نبود !!!!!!!!!!!!!!!! به قول اقای صدری که گفت من گفتم از مهر ولی نگفتم کدوم سااااال !!!!!!!

  6. مهرداد می گوید

    سر دبیر جان ما چرا
    آقای حلال خور گفته در صورت موافقت مخابرات که مخابرات موافقت نمی کنه
    جناب صدری هم که می گه پیمانکار محلی
    آیا شما فکر می کنید بچه ها گوششون مخملیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  7. همکار می گوید

    سلام
    شسکام هم نیاز به ی همچین بحرانی داره تا ی خورده به خودش بیاد.
    توی این مملکت تا کارد به استخون نرسه کسی به حرف کسی گوش نمیکنه.حالا شسکام هم طرح طبقه بندی را اجرا نکنه تا ی جایی کار به شکایت و شکایت کشی برسه.
    من که دارم دنبال راه و روش شکایت میگردم برم شکایت کنم توی اداره کار.مرگ یکبار شیون هم یکبار

  8. ناشناس می گوید

    از بیست و پنجم شروع میکنیم به پرداخت حقوق.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لایو اینستاگرام.

  9. شرکتی گیلانی می گوید

    بازم وعده مهر
    بازم مهر ماه
    از سال ۹۶ این طرح قراره در مهر اجرا بشه
    امیدوارم یک بار راست بگن

  10. علی می گوید

    سلام
    دنبال ماجرا نگردد
    ماجرا دیر دادن حقوق پرسنل
    سر گرم کردن پرسنل با وعده دروغ
    دیوانه کردن و مسخره کردن پرسنل

  11. کرمانشاه احمد می گوید

    به نام خدا این که خیلی خوبه ولی تمام ماجرانیست.هرشرکتی به نسبت سودوزیان کارهاشوبرنامه ریزی میکنه.واژه شوکلات تلخ رو شنیدید؟ شوکلات رومیگن اماتلخشو نمیگن.چرا؟بماند.تامزه مزه نکنی نمیفهمی.سوال اینجاست.۱-میدانیداگرشرکت بخواهد حقوق کافی به نیروهاش بده وبه اصطلاح حق انها رابده.چقدرباید هزینه کنه؟میدانید ماچقدرنیروی کاری داریم؟شاید ۳برابر.یعنی با یک سوم این نیرو هم کارش انجام میشه.ازنظردرامدی وبازدهی هرشرکتی براساس سوددهی برنامه میریزه.نه زیان.بنابراین جورقابتی وشایسته سالاری پیش میادوزمینه برای رقابت بین کارکنان پیش میاد که این خوب است اما نه برای همه.اگر یکی ازاون ها شماباشید که شغلتان به خطر بیافتد .چه؟؟؟؟

  12. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت سردبیرمحترم وهمکاران
    به یزدان اگرعقل داشتیم
    کجاسرانجام بد داشتیم واقعا درمرحله اول خیلی برای خودم متاسفم ودوم برای همکاران چه سرنوشتی چه روزگار بدی خداونداخودت به فریاد مظلومان برس.

  13. نیروی شرکتی می گوید

    سلام
    سردبیرجان کمی هم از شرکت شسکام خبر بگذار ؟؟
    دل نیروهای شسکام را خودت شاد کن…

نظرات بسته شده است.