مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- مسئول تاخیر سه ماهه در امضاء و ارسال مصوبه ۱۷ آذر کیست؟

مخابرات ما (سردبیر)- امروز میخواهم یک سوال اساسی مطرح کنم در حالی که همه به دنبال تقسیم غنائم برای خود هستند و هر کسی می خواهد سهم خود ر از مصوبه ۱۷ آذر بیشتر نشان بدهد نوبت به طرح یک سوال اساسی می رسد.

مسئول تاخیر سه ماهه در امضا و ارسال مصوبه کیست در حالی که ما سه ماه است یقه مدیر عامل مخابرات ایران را چسبیده ایم و به او می گوئیم چرا مصوبه را اجرا نمی کند.

آقایان؟ به جای تقسیم سهم در این میانه به تسریع در اجرای کار فکر کنیم.

آیا لازم است بیش از این توضیح دهم؟

1196760cookie-checkسردبیر سلام می کند- مسئول تاخیر سه ماهه در امضاء و ارسال مصوبه ۱۷ آذر کیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. شفاف می گوید

    با عرض سلام وقبولی طاعات و عبادات خدمت سر دبیر محترم و همه همکاران

    شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ ایام ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و از ناب ترین ماههای سال هست که حتی نقل شده نفس کشیدن در این ماه باعث خیرو برکت و آمرزش گناهان انسان میشود. واقعا اگر کس به این ماه و شبهای قدر و شهادت حضرت علی ع که مصادف است با شبهای قدر اعتقاد داشته باشد، باید بفهمد که حضرت علی ع برای اجرای عدالت و تضییع حقوق مردم در محراب به شهادت رسید . پس چنین فردی قطع به یقین به روز قیامت هم مقید است و انسانی که به روز قیامت معتقد باشد قطعا ازمحاسبات روز محشر که همون یوم الحساب هست در مقابل میزان عدل باید جواب پس دهد.

    فدای کلام نورانی اهل بیت بشم که فرمودند :
    حَاسِبُوا أَنْفُسَکُمْ قَبْلَ أَنْ تُحَاسَبُوا وَ زِنُوهَا قَبْلَ أَنْ تُوزَنُوا وَ تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ الْأَکْبَر.

    از پیامبر(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) نقل شده است: پیش از آنکه به حساب شما برسند خود به حساب خویش برسید، و قبل از آنکه مورد سنجش قرار گیرید خویشتن را بسنجید، و خود را براى رستاخیز بزرگ آماده کنید.
    وسائل الشیعه، شیخ حر عاملی، ج ‏۱۶، ص ۹۹
    مدیران محترم ، متولیان امر، حالا واقعا این دنیا با این ریز بینی هایی که خداوند و ائمه معصومین نسبت به حقوق دیگران گوشزد کرده، ارزش این همه بالا بردن و پایین آوردن و امروز و فردا کردن جهت پرداخت به امر خیر همچون اجرای مصوبات ۱۷ آذر را دارد؟؟؟ از کجا معلوم که خداوند فرصتی دیگر برای اجرای این کار به شما بدهد؟ آیا ضامن عمر خود هستید؟؟؟
    امام حسین ـ علیه السلام ـ با تأکید بر این باور وحیانی می فرماید: «اعلموا ان حوائج الناس الیکم من نعم الله علیکم فلاتملوا النعم فتتحول الی غیرکم؛ (۱) بدانید نیازمندیهای مردم که [به شما مراجعه می کنند] از نعمت های الهی است پس نعمت ها را افسرده نسازید [یعنی مبادا با رنجاندن مردم نیازمند کفران نعمت کنید] که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محول خواهد شد.
    پس نتیجه میگیریم که هر لحظه مرگ به سراغ ما خواهد آمد و با کوله باری از مسئولیت به دیار باقی شتافته، و اول بدبختیهایمان در عالم برزخ شروع شود که دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد. انشالله که مدیران محترم و متولیان و مسئولین در خصوص اجرایی شدن این مصوبه ( ۱۷ آذر ) که قسمتی از حقوق تضییع شده چندین سال گذشته کارمندان زحمت کش مخابرات را که بعد از سالها میخواهند به زندگیشان برگردانند را هرچه سریعتر ابلاغ و زمینه اجرای آن را نیز فراهم نمایند. والسلام

  2. ناشناس می گوید

    مسئولش ماییم که سکوت میکنیم هم رده ما در دادگستری ،زیرساخت، تامین اجتماعی حداقل ماهی ۱۲ میلیون میگیره اونوقت ما تو همین مصوبه موندیم

  3. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    تو کو منزل کو . هنوز طلسمات دیگر مانده قرار ه رستم از زابل بیاد بره به جنگ دیو سفید. اگر هم رستم نتواتست دیو سفید را شکست بدهد. کسی دیگر نخواهد توانست دیو سفید را شکست بدهد.پس برای رستم دعا بکنید.

  4. فنی می گوید

    مسول این تاخیر کارکنان هستند که دست رو دست گذاشتن و هیچ کاری نمیکنن هفته قبل شنیدم پرستاران اعتصاب کردن در تهران دیروز گفتن ۵۰ درصد بهشون افزایش حقوق بدن اینه نتیجه ش تا حرف نزنی حقت رو بهت نمیدن

  5. بازنشسسسسسسسته می گوید

    حالا ذوق مرگ نشیم چند هزار میلیارد سود سهام مخابرات را توزیع میکنند .معوقات بازنشسته ها بماند برای ۵سال.!!!؟بالای کدامین کرسی منبر صندلی. فریاد بزنیم ای… بدادمان برسید .

  6. من می گوید

    مخابرات برا مصوبه ۱۷آذر پول داره ولی به شرکتی ها که می رسه آسمون می تپه
    خدا حق شرکتی ها رو از مسئولین مخابرات بگیره

    1. ناشناس می گوید

      دوباره اینا پیداشون شد و در مورد کاری که به انها ربطی نداره حرف زدن

  7. ناشناس می گوید

    مخابرات است وباید سه ماهه سود این مبلغ را پرداخت کند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی تاخیر کرده؟ اون سودشو بده

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    بلاخره بعد از کش وقوس مصوبه ۱۷ آذر در تاریخ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ به مخابرات ابلاغ گردید.
    ۱۰-مقرر گردید با عنایت به ابطال رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ۴/۳ سربازی بازنشستگان هم مشابه شاغلان پس از ابلاغ رسمی قانون اجرایی گردد.

نظرات بسته شده است.