مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واریز سنوات و ذخیره مرخصی کارکنان شرکتی از امروز به تاخیر افتاد

این خبر با توضیح مجدد بانک صادرات بازنویسی شده است (ساعت ۱۳:۰۲)

مخابرات ما – بنا به شنیده ها از صبح امروز خبر رسیده بود که سنوات و ذخیره مرخصی کارکنان شرکتی واریز می شود و

از سوی شرکت مخابرات ایران نیز مبلغ کافی تامین شده بود.

ما با اصطلاحات بانکی آشنا نیستیم همینقدر می دانیم که پول توسط شرکت مخابرات در بانک ملت تامین و به صادرات نیز چک خروج مبلغ داده شده است.

اینجا به سادگی باید پول از حساب ملت مخابرات خارج و به حساب  خدمات اول و شسکام  واریز شود.اما  بانک صادرات  از ساعت ۱۱ امروز اعلام کرده است که clear بسته شده و امکان جابجایی پول وجود ندارد.

ما نمیدانیم clear  چیست ولی همینقدر می دانیم که چند روز پیش بحث تاخیر در پرداخت مبلغ بیمه هم، به همین مشکل برخورد. موارد دیگری هم از این دست داشته ایم.

حالا بانک صادرات و این شعبه خاص بایدبداندمورد توجه حداقل سی هزار خانواده مخابراتی قرار گرفته است و واریزی های آنان از طریق این بانک اقدام می گردد.در حقیقت شرکتهای شسکام و خدمات اول مشتری های خاص صادرات هستند لذا انتظار داریم در مواردی خاص توجه بیشتری به ما و مخابرات داشته باشند.

بطور مثال در حال حاضر ساعت کاری بانک ها ساعت ۱۳ شده است اما ممکن است کار این شرکتها کمی بطول بیانجامد لذا بعنوان یک مشتری ویژه نیازمند توجه بیشتر بانک و تخصیص کارمندان در ساعت غیراداری برای واریز پولبه حساب کارکنان هستیم.

کارکنان بانک باید روز واریز حقوق خودشان را مد نظر قرار دهند تا درک کنند انتظار کارکنان مخابرات برای واریززی سریعتر کاملا معقول و منطقی است.

 

1185180cookie-checkواریز سنوات و ذخیره مرخصی کارکنان شرکتی از امروز به تاخیر افتاد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سنوات و مرخصی به نرخ سال ۹۸ واریز شده در صورتی که باید با نرخ سال ۹۹ واریز میشد.

نظرات بسته شده است.