مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه مخابرات ایران در تمدید زمان دورکاری تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

مخابرات ما -شرکت مخابرات ایران از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل نیست و انجام فعالیت مشاغلی که قابلیت دورکاری دارد کماکان تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

مخابرات ما (سایت شرکت مخابرات ایران)- به گزارش‌ اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به منظور اجرای بخشنامه سازمان اداری و امور استخدامی کشور، این شرکت در ستادو مناطق مخابراتی سراسر کشور از روز شنبه، ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل نبوده، اما فعالیت هایی که امکان دورکاری دارند با نظر مدیران مربوطه برای دورکاری تا روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ تمدید شد .

شایان ذکر است، بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت مخابرات ایران ،اجرای طرح دورکاری قبلا نیز طی اطلاعیه های شماره دو و هجده این ستاد، به تمام حوزه های این شرکت ابلاغ شده بود، از اینرو، ضمن اعلام عدم تعطیلی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، ادامه این طرح تا ۲۰ فروردین ۹۹ تمدید شده است

1175900cookie-checkاطلاعیه مخابرات ایران در تمدید زمان دورکاری تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. علی می گوید

    ایا در صورتی که می توان بقیه همکاران را به صورت شیفتی در اورد تا بقیه همکاران که شیفت هستند فشار نیاورده و کمتر به داره نیایند پس چرا این کار را نمی کنند

  2. م.م می گوید

    قابل توجه جناب صدری (به نقل از سایت خبری فرآرو)
    تعیین تکلیف آغاز به کار مشاغل خصوصی پیش از ۲۰ فروردین

    جهانپور (سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا) در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آغاز به کار برخی شرکت‌های خصوصی و… افزود: تمامی مشاغل باید تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند به این صورت آغاز به کار مشاغلی که جزو موارد استثناء قرار نگرفته است ممنوع بوده و اگر کارفرمایی اقدام به بازگشایی محل کار کند متخلف است چراکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا عینا مانند مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و با متخلفین برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

    وی افزود: از سوی دیگر آیین‌نامه‌های ابلاغی به ادارات و… پیش از نوروز ابلاغ شده است؛ سلامت حقوق عامه مردم است و مدعی‌العموم به تخلفات ورود خواهد کرد.
    ref:https://fararu.com/fa/news/435297/%D8%B3%D8%AE%D9%86%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

  3. م.م می گوید

    روی صحبت من با آقای صدری است
    نازنین چرا اینقدر روی حرف اشتباه پا فشاری می کنی؟
    روز ۱۶ ام فروردین ۹۹ تا بیست فروردین ایران تعطیل است….
    دلیلش هم انتشار ویروس کورونا ست.برادر من دروغ نیست.وضع ادارات از لحاظ نظافت خراب نیست بحرانی است…پرسنل خدمات دلشان نمی سوزد….
    اگر قصد کشتن ما را داری راه های بهتری از کورونا وجود دارد…
    مخابرات را تا بیستم تعطیل کن به جایی بر نمی خورد وکسی بخاطر این کار تو را شماتت نخواهد کرد.
    از جان ما بگذر….
    جوانیم و آرزو بر دل…

  4. م.م می گوید

    جناب آقای صدری توجه شما را به نامه ی وزیر بهداشت به رئیس جمهور جلب می کنم.
    بازی با جان ملت و جان کارمندان را خاتمه دهید…
    مخابرات تا بیستم فروردین تعطیل بماند سهام دار عمده دچار رکود و ورشکستگی نمی گردد به خاطر خدا به مردم رحم کنید….
    حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

    رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

    با سلام و احترام؛

    به استحضار می رسد مدتهاست گروهی شبانه روز در حال تدوین پروتکل های متعدد جهت محیطهای مختلف اجتماعی، اداری، کسب و کار، خدماتی و علمی و فرهنگی هستند و تعداد قابل توجهی را به دستگاههای ذیربط ابلاغ نموده اند.

    اخیرا جهت گام دوم فاصله گذاری منطقی تحت عنوان “فاصله گذاری هوشمند ” با همکاری نماینده دستگاهها، اصناف و جوامع هدف و با کمک صمیمانه وزارت کشور در تمام ایام تعطیلی مشغول تدوین دستورالعمل های بازنگری شده بر حسب نوع و محل انجام فعالیت ها هستیم که با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک استانها طبقه بندی و اعلام نمائیم .

    متأسفانه ناگهان اخیرا بدون اطلاع ستاد نامه ای توسط قائم مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت به کلیه استانها ابلاغ شده که عملا دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی میشود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

    ضمن اعتقاد راسخ اینجانب و وزیر محترم کشور و دیگر همکارانمان به کمک هرچه زودتر به کاهش اثرات اپیدمیولوژیک کرونا بر اقتصاد کم بنیه کشور و تدوین پروتکل برای بازگشایی فعالیتهای اقتصادی با اولویت ویژه، قویا اعلام می کنیم که هر گونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و غیره که مورد تائید نباشد شعله هایش بسرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

    اگر امروز کاهش التهاب اولیه مشاهده می شود و کشور در شرایط مناسب تری در مقابل هجوم ویروس قرار دارد علاوه بر مرحمت الهی، آثار مدل مدیریت مبتنی بر کارشناسی، تدبیر و حمایت جمعی و گامهای برنامه ریزی شده ایست که پیموده ایم.

    کوچکترین حرکت نسنجیده و غیر منطبق با نظر کارشناسی آسیب های غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت که حداقل در نظام سلامت امکان ایستادن در مقابل هجمه هایش میسر نمی باشد.

    دکتر سعید نمکی
    رونوشت
    جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور جهت استحضار
    به نقل از سایت خبری فرارو
    تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ – ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
    ref:https://fararu.com/fa/news/435249/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C

  5. علوی می گوید

    سلام سردبیر محترم…لطفا این مطالب را به طریقی به سمع و نظر وزیر محترم و جسور قرار بدهید.
    حقیقتا مشخص نیست که فاز مدیران مخابرات چیه؟ وقتی دولت تا بیستم تعطیل کرده!!!!(که البته دولت هم باید قبل از عید اعلام تعطیلی یکماهه می کرد و با نیروی قهری باعث عدم خروج مردم از خانه هایشان می شد تا این ویروس در همین فروردین خاتمه پیدا کند، اما خب بهر صورت به خاطر توهم حادی که مسئولین دولت دارند و یا عمدا می خواهند مردم بیمار شوند، بگذریم) اینک که وضعیت شیوع بحرانی تر شده و در کلانشهرها شاهد آمار صعودی ابتلاع هستیم، اینکه مدیران شرکت مخابرات اعلام کنند ادارات مخابرات باز است، به نظر من یا از بی اطلاعی و بی توجهی است یا از روی عمد است!!!
    به نظر بنده باید دولت مثل دیگر کشورها، مثل چین، روسیه، ایتالیا و اسپانیا و…….بصورت قاطع۳ الی ۴ هفته دولت را تعطیل کند و با نیروی قهری مردم را در خانه نگهدارد تا ضمن فشار کمتر به نیروهای خدمت گذار بهداشتی، بتوان شیوع این ویروس را کنترل کرد. وگرنه با این وضعیتی که دولت در پیش گرفته همان سناریوی سوم پیش بینی دانشگاه شریف و شایدهم بدتر به وقوع خواهد پیوست و شاهد مرگ میلیون ها نفر از هموطنانمان خواهیم بود. الیته شاید دولتمردان بگویند خوب طوری نیست جمعیت کمتر می شود و ما ها هم که ایمنی داریم و اگر مبتلا هم بشویم بیمارستان اختصاصی هست!!!!!اما بدانید که جناب عزرائیل از هیچکس اجازه نمی گیرد!!!!!
    پس تا دیرتر نشده( چون خیلی وقت است که دیرشده!!!)به خود بیایید و فکری اساسی بکنید و شجاعانه اعلام تعطیلی و قرنطینه اجباری را در دستور کار قرار دهید….یا حق

  6. حمید می گوید

    سلام احتراما احتیاج بریم ورودوخروج ثبت کنیم یاخیر؟

  7. قادر می گوید

    ما که نفهمیدیم. بالاخره باید بیام یا نه.مثل کدام گذشته؟بیست روز گذشته که سر کار نمیرفتیم یا بیست سال گذشته؟

  8. ناشناس می گوید

    ما که توی این مدت بخاطر بستن حسابها تقریبا هر روز سرکار بودیم دوازدهم هم سرکار بودیم امروز هم سرکار بودیم…

نظرات بسته شده است.