مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع تعدادی از کارکنان مخابرات منطقه زنجان در اعتراض به عدم پرداخت عیدی پایان سال و معوقات پیشین

مخابرات ما- صبح امروز تعدادی از کارکنان مخابرات استان زنجان با خواسته های صنفی دست به تجمع زدند. این گروه خواهان پرداخت عیدی پایان سال و معوقات سال جاری کارکنان بوده اند.

از جمله خواسته های دیگر کارکنان مخابرات منطقه زنجان و بقیه کشور اجرای مصوبه اخیر تحت عنوان ۱۷ آذر است  که به تصویب سهامداران و مدیران مخابرات نیز رسیده است.به تبع آن  اجرای آیین نامه استخدامی سال ۸۹ و اختصاص گروههای شغلی به کارکنان نیز جزو خواسته های کارکنان بوده است.

این  گروه پس از اعلام خواسته های صنفی خود تجمع را پایان دادند.

1169340cookie-checkتجمع تعدادی از کارکنان مخابرات منطقه زنجان در اعتراض به عدم پرداخت عیدی پایان سال و معوقات پیشین

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. نرگس رسمی می گوید

    ممنون سر دبیر جان !
    انشاالله درد و بلای همه همکارا بخوره تو سر اونایی که سنگ اندازی میکنن و نمیذارن آرامش داشته باشیم.
    انشا الله گرفتار بشوند اونهایی که باعث و بانی نگرفتن حق و حقوق همکاران هستند.

    هر کسی به هر مقدار که میخواد باشه !!!
    سردبیر لطف کن بذار تا پیام بنده رو ببینند همه اونهایی که ترسی از خدا ندارند …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      گذاشتم
      ولی چیزی درست نمیشه بخدا

  2. مخابرات اشغالی می گوید

    در ایام البیض ماه رجب سه روز به اتفاق خانواده روزه گرفتیم. (حتی دختر کوچکم) در هنگام افطار برای سلامتی امام زمان و تعجیل در ظهورش و رفع گرفتاری کرونا و شفای بیماران و رفع گرفتاری همکاران مخابراتی دعا کردیم. …..

    1. رصدگر می گوید

      واقعا حیف از این شروع زیبا
      مثل همیشه به دلیل نفرین و ناسزا ادامه مطلب حذف شد

  3. مخابرات اشغالی می گوید

    دروغ بزرگ : کمبود منابع مالی مخابرات. دوستان فریب این دروغ بزرگ را نخورید. ۵ اسفند خودشون اعلام کردن ۵۲۵۲ میلیارد تومان درآمد تا پایان بهمن هستش. ( بدون همراه اول) یعنی ماهی حدود ۴۷۰ م ت . سؤال اینجاست که این درامدها کجا می رود؟ اگر به فرض محال این پول ها هم نبود باید می رفتند از همراه اول می آوردند طلب ما را می دادند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شنیدم فردا عیدی رو میخوان بدن.
      ولی خودتون که میدونید …

  4. بهر می گوید

    باید اینطور باشه فارسم باید تکونی به خودش بده نماینده های شوراها ببینید

  5. ناشناس می گوید

    با سلام بر سر دبیر عزیز
    درود درود درود بر کارمندان غیرت مند زنجان
    تهران یاد بگیر

  6. کارگر می گوید

    سلام. مدت زمان مدیدی است که بارها و بارها گفته ام و البته نه سردبیر خیلی خوشش آمده و نه تعدادی از همکاران ، راهی که شورای به اصطلاح عالی تشکلها که وجاهت قانونی هم ندارد پیش پای شما گذاشته است مسیر درستی نیست.به این عزیزان باید گفت چنانچه حقی از مخابرات دارید راه قانونی جهت مطالبه آن هم وجود دارد دوران تجمع ، تحصن، سالهاست گذشته است به خود زحمت ندهید اتفاق خاصی نخواهد افتاد . مراجع ذیصلاح قانونی برای همین موقع ها درست شده است .اگه میترسید که مراجع قانونی برای شما حقی قائل نباشند که دیگه واویلا .

    1. رضا می گوید

      نکته قابل توجهی را متذکر شده اید ما باید مانند کارگزاران روستایی به وحدت کلمه برسیم ویک وکیل زبده انتخاب و حقمان را به صورت قانونی بگیریم دیگر این پیامهای تند وتیز همکاران در مخابرات ما . مسولین بی درایت و نفهم را به اقدامی وادار نخواهد کرد و این همه تذکر و مشکلات پرسنل مخابراتی ها را به سخره گرفته اند و فقط بفکر افزودن اندوخته ها از درامد مخابرات هستند وبه ریش ما هم میخندند

    2. کارگرپاسخگو می گوید

      باسلام ظاهراجنابعالی درجریان کامل اتفاقات واقعه درشرکتمون نیستید یااصلا کارگر شرکت نیستید.محض اطلاع بایدبدونید که مراجع قانونی اعم از مراجع حل اختلاف موضوع قانون کار ودیوان عدالت اداری درسایه نفوذ ولابی گری سهامداران عمده ومدیران ارشد بی کفایت مخابرات حقوق همکرانمونو نادیده گرفتند ومکاتبه با سران سه قوه ومذاکره وطرح مشکل با نمایندگان مردم شهرهای مختلف درمجلس نیز نتیجه مثبتی در پی نداشته است وچاره ای جز روش جاری نداریم.

      1. کارگر می گوید

        سلام آقای کارگر پاسخگو . عزیز دل برادرمن هم کارگر این شرکتم، هم در جریان کامل امور هستم، هم طرفدار حق و حقوق. با این دید شما که من اصلا آن را قبول ندارم و شاید صدها نفر از طریق مراجع ذیصلاح حق و حقوق خود را از طریق اجرای احکام از مخابرات گرفته اند .شما که همه را زیر سوال برده اید اعم از اداره کار ، دیوان عدالت ، سران سه قوه ،نمایندگان مجلس ، ظاهرا” فقط وفقط من و شما خوبیم ، عزیز دل برادر لطفا” اینگونه فکر نکنید ، عذر خواهی میکنم که این لفظ را بکار میبرم جسارت نباشد اینجا که جنگل نیست .به هر حال باید همه تابع یک قانونی باشند . تمدن و فرهنگ هم از رعایت همین قوانین است . توسعه یافتگی از قبل رعایت همین موارد است . باید به خود بیییاییم همش گفته ایم با فرهنگیم ، خودمان هم باورمان شده است.در عمل همه چیز مشخص میشود به گفته نیست .ببخشید یک کمی تند رفتم آخه از کرونا به شدت دلگیرم .

  7. ناشناس می گوید

    آفرین و درود بر شیرمردان زنجان و آذر بایجان
    داششاقویز مدیرلر آغوزونا

  8. ناشناس می گوید

    ۳/۴خدمت سربازی بازنشستگان چه شد ؟ از کی بپرسیم ؟ به کجا شکایت کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. امید به خدا می گوید

    سلام همکاران و دوستانم
    بیاییم با هم بیاندیشیم…در روزهایی که همه ما با ترس و اضطراب لحظه ها را می‌گذرانیم در روزهایی که شاید پرداخت به موقع حق و حقوق مان شاید که نه حتما باعث دلگرمی ما میشد…در زمانی که بیشتر سازمانها سعی در تزریق آرامش به پرسنلشان داشتند و دارند.مخابرات باز به ما سیلی زد.دلگرمی که نداد پشت پا زد…مجموعه مدیریت مخابرات نشون دادی که این حجم از ناامیدی ما و این همه بی اعتمادی ما به جا و درست بود…وای از روز حساب.‌‌..چه آسیب هایی که به ما و خانواده هایمان نزدید.

  10. ماه تابان می گوید

    آفرین همینجوری باید باشه تا کار راه بیافته فکر کنم تا به این مرحله نرسه عیدی خبری نبود.

    شاید ما هم باید یواش یواش یاد بگیریم از این تجمعات داشته باشیم جالبه تا چند وقت پیش فکر میکردم مدیران منظمی داریم !!!

  11. کارمند فریب خورده می گوید

    در این زمان پراز درد و تلخی و اضطراب که همه کشور رو در هم پیچیده باز هم دست از این اذیتهاشون برنمیدارن و اینگونه جان کارمندهارو به لبشون میرسونند که حتی مجبورند برای دریافت بدیهی ترین حقشون هم دست به تجمع بزنند

    1. رصدگر می گوید

      دوباره نفرین و ناسزا عزیز من

نظرات بسته شده است.